۶۲۸۵۳۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قلعه‌نویی مستقیما به کسی اتهام دروغگویی نزد

مدیررسانه ای فصل گذشته باشگاه تراکتورسازی توضیحاتی را درباره مصاحبه امیر قلعه نویی ارائه کرد.

ورزش سه: امیر قلعه نویی سرمربی ذوب آهن روز گذشته در مصاحبه ای نسبت به پرداخت نشدن مطالباتش از سوی باشگاه تراکتورسازی واکنش نشان داد. او در صحبت های خود خطاب به مدیران استقلال و تراکتورسازی اعلام کرد نباید اعلام شود همه بدهی ها پرداخت شده است. این حرف ها سبب شد تا محمد جواد پاینده مدیررسانه ای باشگاه تراکتورسازی واکنش نشان دهد و در مصاحبه ای اعلام کند بارها اعلام شده فقط بدهی ها درباره احکام قطعی پرداخت شده است.

حالا اما سیامک قلیچ خانی، مدیررسانه ای فصل گذشته تراکتورسازی صحبت های جدیدی در این باره مطرح می کند. او گفت: «مدیران تراکتورسازی ابتدا مصاحبه‌های خود را بخوانند و بعد واکنش شتابزده نشان دهند، چون اکنون مشکل فقط برای امیر قلعه‌نویی نیست و کادر فنی فصل قبل - بجز نفرات خارجی - نیز از باشگاه تبریزی طلب دارند. همین‌طور بازیکنان جداشده سال گذشته نیز پولشان را نگرفته‌اند.»

وی ادامه داد: «برای اولین‌بار است که مسئولین تراکتورسازی می‌گویند با افرادی که حکم قطعی کمیته انضباطی داشتند تسویه حساب صورت گرفته است. این نشان می‌دهد که حتما باید شکایت کرد و حکم قطعی گرفت تا آنهایی که برای این تیم زحمت کشیده‌اند به حق خودشان برسند و به عنوان طلبکاران رسمی محسوب شوند. ظاهرا درک کردن دوستان که شکایت نکرده‌اند باعث شده نگاه دیگری به آنها شود.»

مدیررسانه ای فصل گذشته تراکتورسازی همچنین گفت: «نکته دیگر اینکه آقای شهریاری قائم مقام باشگاه تراکتورسازی تماس هایی با مربیان سابق این تیم از جمله الهویی، پورممی و مختاری داشته است که در این تماس‌ها حتی از لحاظ عدد و رقم نیز به توافق شفاهی رسیده بودند؛ ولی همان مبلغ هم پرداخت نشد و مذاکراتشان بی نتیجه بسته شد.»

قلیچ خانی در پایان افزود: «آقای قلعه‌نویی ضمن قدردانی از زحمات آقای آجورلو به طور مستقیم شخصی را متهم به دروغگویی نکرد؛ اما بر اساس صحبت‌های پیشین مسئولان این تیم واکنشی نسبت به این موضوع داشت.

البته این توضیح ضروری است که بحث قلعه نویی کلی بود و نسبت به مطالبات اش از باشگاهای استقلال، سپاهان و تراکتور بود. ایشان حتی در بیانیه جدایی از تراکتور و در تمامی اظهاراتشان از آقای آجرلو به پاس زحماتی که در تراکتور کشیده اند به نیکی یاد کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج