جاباما
۶۲۸۵۷۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بنزما: مثل یک خلافکار احساس تنهایی می‌کردم

کریم بنزما از جمله بازیکنانی است که نظرات مختلفی درباره او مطرح می‌شود، به خصوص پس از پرونده اخاذی از والبوئنا، ولی عدم دعوت او به تیم ملی هنوز هم مورد سوال بسیاری است.

ورزش سه: کریم بنزما از جمله بازیکنانی است که نظرات مختلفی درباره او مطرح می‌شود، به خصوص پس از پرونده اخاذی از والبوئنا، ولی عدم دعوت او به تیم ملی هنوز هم مورد سوال بسیاری است.

مهاجم فرانسوی در این مدت به هر دری زده و در هر فرمی که قرار داشته، نتوانسته نظر دشان را برای دعوت او به جمع آبی های فرانسه جلب کند. شبکه کانال پلاس، مستندی درباره زندگی کریم ساخته و او را از خانه اش در مادرید، تا تمریناتش با پدرش در لیون و تا باشگاه رفتن در والدبباس همراهی می‌کند.
در طول این مستند، او راجع به روزهایی که شایعه زندان رفتن زندگی او را مختل کرده بود گفت: " احساس تنهایی می‌کنید، بدون فوتبال بدون هیچ چیزی، مثل یک خلافکار. به خودتان می‌گویید :« من اینجا چه کار می‌کنم.»
بنزما: مثل یک خلافکار احساس تنهایی می‌کردم

هم تیمی های بنزما نیز در رابطه با او اظهار نظراتی در این مستند داشته اند. رونالدو می‌گوید: " امیدوارم او در جام جهانی روسیه حضور داشته باشد، زیرا بازیکن فوق العاده ای است."
زیدان در این مستند می‌گوید: " فرانسه همیشه در ذهن اوست. پیشتر مشکلاتی وجود داشت؛ ولی این مشکلات حالا حل شده اند و باید نگاه کرد که او چگونه می‌تواند به تیم ملی اش کمک کند."
همچنین در طول مستند، مصاحبه ای با پدرش، حفید بنزما ترتیب داده شده و او در این رابطه گفت: " وقتی بچه بود، فریاد می‌زدم گل بزن، گل بزن و پاس نده. حالا می‌تواند با سری بالا صحبت کند، چقدر به او گفتم که ساکت باشد. اگر می‌خواهید موفق باشید باید فداکاری کنید. دوست نداشتم مقابل مردم سر او داد بزنم؛ ولی حالا به خاطر کارهایی که کرده، به او افتخار می‌کنم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج