۶۲۸۵۸۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تمهیدات پلیس راهور جهت بازگشت زائران اربعین

رئیس پلیس راهور کشور با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) به کشور اندیشیده شده است، گفت: همکاری مردم با پلیس ضامن تسهیل رفت و آمد است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس راهور کشور با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) به کشور اندیشیده شده است، گفت: همکاری مردم با پلیس ضامن تسهیل رفت و آمد است.

سردار تقی مهری با بیان اینکه در اربعین امسال شاهد تردد روان زائران در خروج از کشور بودیم، گفت: امیدواریم این روند در بازگشت نیز تداوم یابد.

وی با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) اندیشیده شده، گفت: این تمهیدات در سه مرز مهران، شلمچه و چذابه اندیشیده شده تا زائران عزیز بتوانند با سهولت تردد داشته باشند.

رئیس پلیس راهور کشور به یک طرفه بودن محورهای منتهی به پایانه مرزی مهران اشاره کرد و گفت: از مردم ولایتمدار و مهمان نواز ایلام که با همراهی خود زمینه تسهیل تردد روان زائران را فراهم کردند، قدردانی می‌کنیم.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، وی یادآور شد: طرح ویژه ترافیک اربعین حسینی(ع) با همکاری سازمان‌های خدمات رسان و با محوریت پلیس راهور به اجرا گذاشته شد.

سردار مهری در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم تسهیلات لازم را برای ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران را فراهم کنیم تا این همایش بزرگ جهانی انجام و برگ زرین دیگری از شور و عشق حسینی به افتخارات کشورمان افزوده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج