جاباما
۶۲۸۶۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

راموس: با صحبت‌های رونالدو مخالفم

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید با صحبت های رونالدو درباره اینکه رئال در نقل و انتقالات باید مانع جدایی برخی بازیکنان می‌شد، مخالف است.

ورزش سه: سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید با صحبت های رونالدو درباره اینکه رئال در نقل و انتقالات باید مانع جدایی برخی بازیکنان می‌شد، مخالف است.

در طول نقل و انتقالات تابستان، رئال په په، موراتا، خامس رودریگس، دانیلو و چند بازیکن دیگر را به فروش رساند و حالا در فصل جاری با عملکرد ضعیف خود، 8 امتیاز با صدرنشین یعنی بارسلونا فاصله دارد. رونالدو در مصاحبه اخیر خود گفته بود که رئال باید مانع جدایی این چند بازیکن می‌شد؛ ولی راموس با صحبت های هم تیمی اش مخالف است.

راموس: با صحبت‌های رونالدو مخالفم

او گفت: " من با رونالدو موافق نیستم. وقتی دو سوپرکاپ را بردیم، کسی از جای خالی بازیکنی صحبت نمی‌کرد. من بیشتر علت این موضوع را مصدومیت می‌دانم. وقتی همه کنار هم باشیم، تیم ما قوی تر خواهد شد. به نظرم جای هیچ بازیکنی در تیم ما خالی نیست، هیچ بازیکنی. ترکیب تیم ما عوض شده؛ ولی بعضی بازیکنان وظایفی دارند و بعضی دیگر وظایفی دیگر."
رونالدو تنها یک گل برای رئال در لالیگا به ثمر رسانده و راموس در این رابطه گفت:" برایم مهم نیست چه کسی گل می‌زند. هر کسی گلزنی کند، به یک اندازه خوشحال می‌شوم؛ ولی رونالدو نقشی متفاوت دارد. برخی عناوین انفرادی هستند که بستگی به تعداد گل‌های شما دارند."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج