۶۲۸۶۱۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برانکو در نقش پارسال؛ کیفیتِ بالاتر، کمیتِ ثابت

فرق نیمکت پارسال پرسپولیس با امسال در این است که سال قبل امثال اوکراینی‌هایی به زمین می‌آمدند که تاثیری نداشتند ولی در فصل جدید نیمکت‌نشین‌ها با ورود به زمین جلوه ویژه‌ای به نیمکت برانکو بخشیده‌اند.

وبسایت نود: فرق نیمکت پارسال پرسپولیس با امسال در این است که سال قبل امثال اوکراینی‌هایی به زمین می‌آمدند که تاثیری نداشتند ولی در فصل جدید نیمکت‌نشین‌ها با ورود به زمین جلوه ویژه‌ای به نیمکت برانکو بخشیده‌اند.

سال گذشته برانکو بابت ترکیب ثابت و تعویض‌های تکراری‌اش زخم‌زبان‌های زیادی را تحمل کرده بود. محمدامین آرام‌طبع، پلیانسکی و حتی پریموف نمونه‌ای از بازیکنانی بودند که تعداد دقایق حضورشان در پرسپولیس به ۱۵۰ دقیقه هم نمی‌رسید. صحبت‌های زیادی می‌شد که برانکو ترکیب یازده نفره‌اش را پیدا کرده و به غیر از یک تعویض که معمولا رامین رضاییان بود، بقیه تیم‌اش انگیزه‌ای برای راه پیدا کردن به تیم نداشتند. این تحلیل را داشتند که برانکو تیم‌اش را شناخت و به نوعی در را به روی بقیه بست. اما در ابتدای این فصل با خرید بازیکنانی چون بشار رسن، سیامک نعمتی، گادوین منشا و شجاع خلیل‌زاده دست‌اش را برای بازی دادن به بازیکنان بیشتری باز کرده است.

ولی برخلاف این صحبت‌ها، برانکو پارسال هم به اندازه امسال به بازیکنان بازی داده بود. در ده هفته ابتدایی لیگ قبل، ۱۹ بازیکن برای پرسپولیس بازی کرده بودند. در آن بازه بیرانوند، ماهینی، سیدجلال، انصاری، مسلمان، امیری، کامیابی‌نیا، علیپور، پلیانسکی، ربیع‌خواه، عالیشاه، طارمی، نوراللهی، احمدزاده، پریموف، علوان‌زاده، محرمی، رادوشویچ و رضاییان برای پرسپولیس بازی کردند. برانکو در ده بازی ابتدایی لیگ امسال هم دقیقا به نوزده بازیکن فرصت حضور در زمین داد و ازشان بازی گرفت. بازیکنانی به نام‌های بیرانوند، ماهینی، شجاع، سیدجلال، انصاری، محرمی، مصلح، ربیع‌خواه، احمدزاده، مسلمان، کامیابی‌نیا، امیری، علیپور، طارمی، منشا، نعمتی، رسن، رادوشویچ و علوان‌زاده.

این که برانکو در هر دو فصل اخیر در ده بازی اول دقیقا به نوزده بازیکن اعتماد کرده و به بازی فرستاده نشان می‌دهد که در فصل جدید تغییر رویه‌ای نسبت به سال قبل نداشته است. فقط سال قبل چون روی نیمکت بازیکنان تاثیرگذار کمتری داشت، حضورشان کمتر به چشم آمد. حالا امثال بشر رسن و نعمتی و حتی منشایی نیمکت‌نشین بودند که با حضور در زمین، به تعویض برانکو جلوه ویژه‌ای می‌بخشیدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج