۶۲۸۶۸۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

فعالیت ۱۶۲۸ موکب پروانه‌دار ایرانی در اربعین ۹۶

معاون هماهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات با اشاره به فعالیت کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد مرکزی اربعین گفت: امسال هزار و ۶۲۸ موکب پروانه‌دار ایرانی برای مراسم اربعین احداث شدند.

خبرگزاری فارس: یوسف افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره اقدامات انجام شده از سوی کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد مرکزی اربعین برای زایران اربعین حسینی گفت: امسال جمعا هزار و ۶۲۸ موکب ایرانی پروانه دار ایرانی در ایام اربعین حسینی در ایران و عراق احداث شده‌اند.

وی ادامه داد: این موکب‌ها در روزهای گذشته و از آغاز فرایند اعزام‌ها، خدمات خود اعم از پذیرایی و اسکان را به زائران داده‌اند.

معاون هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه موکب‌های ایرانی در کنار موکب‌های عراقی به فعالیت پرداختند، تصریح کرد: میزبان واقعی این مراسم مردم خوب عراق هستند و ما نیز در کنار آنها خدمت رسانی می‌کنیم.

افضلی افزود: امسال ظرفیت خدمات رسانی را افزایش دادیم؛ ظرفیت تغذیه 100 درصد و ظرفیت اسکان 90درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

وی توضیح داد:۵۰ درصد موکب‌های ما در عراق یعنی شهرهای نجف،کربلا، کاظمین، سامرا و مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا وجود داشت و ۵۰ درصد دیگر در مرزهای کشورمان ایجاد شده بود.

معاون هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات تاکید کرد: امسال افزایش پخت غذا را داشتیم به گونه‌ای که روزانه 2 میلیون و 200 هزار پرس پخت در روز انجام می‌گرفت که کاری بزرگ و ارزشمند است.

افضلی با بیان اینکه خدمات تغذیه‌ای امسال به خوبی انجام شد و حتی در روزهای آتی نیز مورد توجه است، گفت: دو سوم خدمات تغذیه در خاک عراق بود و مابقی در مرزها انجام شد که این برنامه‌ریزی‌ها در ساعات آتی و زمان بازگشت زائران نیز مورد توجه است.

وی بیشترین موکب‌ها را متعلق به خوزستان، تهران و مرکزی دانست و گفت: از زحمات تک تک موکب داران همه استانها و خادمان دلسوز تشکر می‌کنیم.

معاون هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات درباره هزینه های موکب‌ها نیز اعلام کرد: همه هزینه‌های صورت گرفته از نذورات مردمی تامین شد و از همه مردم و عاشقان اهل بیت و دست اندرکاران این برنامه‌ریزی‌ها تشکر و قدردانی می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یوسف

      واقعأ دستشون درد نکنه پذیرائی عالی ومرتب تمیز انجام دادن با کمترین امکانات زحمت کشیدن اجرشان با خدا وسید الشهدا باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج