جاباما
۶۲۸۷۳۴
۱۵ نظر
۵۰۰۷
۱۵ نظر
۵۰۰۷
پ

ژن برتر به آموزش‌‌ و پرورش لرستان رسید

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی از انتخاب ۲۱ مدیر در آموزش و پرورش استان لرستان از یک خانواده خبر داد.

خبرگزاری فارس: محمدرضا ملکشاهی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با بیان اینکه آموزش‌‌وپرورش لرستان امروز به طور کامل به یک آموزش‌‌وپرورش سیاسی تبدیل شده است، اظهار کرد: آموزش‌‌وپرورش استان به میدانی برای بازی سیاسیون تبدیل شده و شاخص‌ها نیز نشان از سکون روند فعالیت‌های این اداره‌کل دارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از شاخص‌هایی که عملکرد آموزش‌‌وپرورش را می‌سنجد، رتبه ورودی‌ به دانشگاه است که متاسفانه استان لرستان در این زمینه امسال رتبه ۳۱ را در بین ۳۲ استان کشور کسب کرده که این موضوع به خاطر عملکرد چند سال گذشته حاصل شده است.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با ابراز اینکه این روند ضعیف در آموزش‌‌وپرورش محصول چند سال اخیر بوده، بیان داشت: ۲۱ نفر از مدیران اصلی آموزش ‌‌و پرورش لرستان از یک خانواده هستند و بایستی گفت که یک آموزش‌‌وپرورش خانوادگی در استان تشکیل شده‌ است.

ملکشاهی‌راد با انتقاد از خانوادگی‌شدن مدیریت در آموزش‌‌وپرورش لرستان و رسوخ احساس ژن برتر در مدیران این اداره‌کل، افزود: در این اداره‌کل تمام اهداف کنار زده شده، به نحوی‌که انتصاب‌ها و انتخاب مدیران دیگر از جریانات سیاسی و طایفه‌ای عبور کرده و به خانواده رسیده است و لذا آموزش‌‌وپرورش استان از وضعیت خوبی برخوردار نیست و عملکرد این سازمان نیز موید این مسئله است.

وی تصریح کرد:وقتی می‌بینیم ۲۱ نفر از اصلی‌ترین مدیران آموزش‌‌وپرورش استان لرستان از یک خانواده هستند این موضوع در ذهن تداعی می‌شود که ژن برتر به این سازمان رسیده است که این موضع مورد پذیرش نمایندگان مردم به عنوان مطالبه‌گران از دولت نیست.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ورود نمایندگان به بحث نظارت بر انتخاب مدیران را از وظایف آنها دانست و تاکید کرد: کسانی که عنوان می‌کنند نمایندگان مجلس نباید در انتخاب مدیران دخالت کنند به هیچ وجه سواد سیاسی نداشته و اصلا با حیطه وظایف نمایندگان آشنا نیستند چراکه یکی از وظایف نمایندگان نظارت بر انتخاب مدیران است تا مبادا مدیران ضعیف امور را در اختیار بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عمو

      آموزش وپرورش رو چه به سیاست؟؟؟
      نظام آموزشی باید شایسته سالاری باشد نمی شود که همه مردم
      سیاسی باشند!!!

    • یعفول

      مبارکتان باد ناسلامنی نماینده همین استان هستی چه عجب زباندراز شدی فقط بلدید بگید ژن برتر

    • یعقوب

      پارتیشون گردن کلفته از پسش برنمیایید نمایندگیتو بکن همه جا ریشه رواندند ما چقدر بدبختیم

    • محمدرضا بختیار

      هی بابا آقای ملک شاهی دل مصفایی داری خود شما به چه واسطه ای در مسیر سیاست مطرح شدی دا داش این روزها در سیستم مدیریت بسیار اغفال و اهمال صورت می پذیرد تا جایی که شهرداری ها به مراسم های عزاداری هم گیر می دهند و بیمارستان ها هم در اوج تامین بودجه شهرداریها در فروش قطعه های آماده در گورستانها باشهرداری هابصورت کامل همکاری دارند تو کشور ما چند سالی است که دیگر غصه مردن هم باید خورد و خانه ابدی و آخرتی هم فروشی شده و اسیر برگ بازی و زیر میزی و رومیزی و دلال بازی تا جایی که در قطعات اول تا چهاردهم بحث از میلیارد هست

    • بدون نام

      خودتون کردید وقتی وزیر دلخواهتون به ریس جمهور تحمیل میکنید باید منتظر این اتفاقات هم باشید یه تخم بی عدالتی پاشیدید که بذرهاش سرطان شده

    • بدون نام

      خودت ملکشاهی چندین فامیل استخدام کردی تو آموزش پرورش فقط

    • بدون نام

      ماشین خودت نیو سانتافه 230 هست چی میگی آقای نماینده

    • بدون نام

      آموزش پرورش باند بازیه میری میگی استخدام ارشد دارم میگن اصلا ده ساله استخدامی نداریم بعد یکی با دیپلم استخدامه

    • بدون نام

      ملکشاهی همش دروغ میگی

    • بدون نام

      دختر خود ملکشاهی هم استخدام آموزش پرورش

    • بدون نام

      نیروی بی سواد سهمیه ای فقط استخدام میشه

    • بدون نام

      سهمیه دارا کیف میکنن پارتی دارا

    • بدون نام

      همش بلوف نزن نماینده مردم که رای بهت ندادن

    • علی

      سلام، شما خودت چهار سال رییس آموزش و پرورش بودی چرا اون موقع باهاشون برخورد نکردی. تو خودت هم خیلیا رو استخدام کردی حالا که زورت نمیرسه هم حزبیاتو بذاری در راس کار صدات درومده،، کاش کمی هم به خدا فکر میکردیم

    • سور یاس

      بی عدالتی فقط در لرستان نیست در همین تهران خودمان هم کسی را می شناسم که فقط به دلیل اختلاف با مسئول مقطع بعد از 30 سال خدمت از کار معلق شد خدا لعنت کند مسئولین منطقه 4 اموزش وپرورش را .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج