جاباما
۶۲۸۸۰۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اظهارات وزیر ورزش درباره مالیات سرخابی ها

وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر مدیران پرسپولیس و استقلال اسناد و مدارک مالیاتی را هر ساله می‌دادند امروز این بدهی‌ها به نام این دو باشگاه ثبت نمی‌شد.

خبرگزاری فارس: مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان کشورمان در خصوص مشکلات مالیاتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: با تغییر رویکردها و باوری که مجموعه دولت به رسیدگی به بخش ورزش دارد به انصافا در یازده ماهی که من اینجا هستم موردی وجود نداشته که کسی همکاری نکند.
به طور مثال برای حل مشکلات مالیاتی باشگاه‌های بزرگ به خصوص استقلال و پرسپولیس وقتی جلسه گذاشتیم گفتیم که اعداد و ارقامی که از آنها نام می‌برید و مالیات عنوان شده واقعی نیست چون مدیران این دو باشگاه در قبل حساب‌رسی را مشخص نکردند و ترازنامه مالی را مشخص نکردند و چون اظهارنامه مالیاتی ندادند اداره مالیات آنها را علی‌الراس کرد. این مالیات واقعی نیست و خوشبختانه این موضوع با دستور آقای طیب‌نیا وزیر سابق اقتصاد در کمسیونی بررسی می‌شود. رویکرد بسیار خوبی سازمان مالیاتی ما دارد.

وی در پاسخ به این سوال که با این حساب مشکلات مالیاتی این دو باشگاه برطرف خواهد شد یا خیر اظهار داشت: به نظرم در دوره ۶ ماه تا یکسالی که فرصت بررسی داریم به احتمال زیاد بخش زیادی از این مالیات که واقعی هم نیست مشخص می‌شود. وقتی یک مودی ،اظهارنامه ندهد براساس قانون، سازمان مالیات علی‌الراس می‌کند و وقتی اینطور می‌شود ۲۵ درصد مالیات تعیین می‌شود. در پرسپولیس و استقلال هم در ۱۰ سال قبل هیچگاه درآمدها اضافه بر هزینه نبوده و یا سر به سر بوده و یا اینکه هزینه‌ها از درآمد بیشتر شده است که بدهی بالا آمده است؛ بنابراین از این جهت مالیات به آنها تعلق نمی‌گیرد. اگر آن زمان مدیران این دو باشگاه هر سال اسناد و مدارک لازم مالیاتی را می‌دادند امروز این بدهی به نام باشگاه‌ها به ثبت نمی‌رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج