۶۲۸۸۰۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سرمربی پاناما: ایران تیمی سختکوش است

سرمربی تیم ملی فوتبال پاناما پس از شکست شاگردانش مقابل تیم ملی ایران، از عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش تمجید کرد.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتبال پاناما پس از شکست شاگردانش مقابل تیم ملی ایران، از عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش تمجید کرد.

تیم‌ ملی پاناما شب گذشته (پنجشنبه) در دیداری دوستانه در اتریش به مقابل تیم ملی ایران به میدان رفت و این بازی را با نتیجه ۲ بر یک واگذار کرد.

شاگردان هرنان داریو گومس (ملقب به بولی‌یو) در مرحله انتخابی جام جهانی شگفتی‌ساز و مانع رسیدن آمریکا به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شدند، در نیمه اول ۲ گل خوردند و با یک ضربه پنالتی توانستند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند اما این گل برای فرار تیم منطقه کونکاکاف از شکست کافی نبود.

داریو گومس با وجود شکست در این بازی از عملکرد شاگردانش ابراز خرسندی کرد و گفت: صرف‌نظر از نتیجه من از بقیه چیزهایی که در این بازی دیدم راضی‌ام به خصوص در نیمه دوم چون عملکردمان نظم و کیفیت داشت. ما با شخصیت بازی و حفظ توپ کردیم. در نیمه اول ضعیف بازی کردیم و به همین دلیل من چند تغییر در تیمم ایجاد کردم و بعد از آن عملکرد‌مان بهتر شد. به این ترتیب حملات‌مان بیشتر شد تا اینکه گل زدیم. احساسی که من نسبت به تیمم دارم مثبت است. در نیمه اول با از هم گسیخته بازی می‌کردیم اما رفته رفته عملکردمان بهتر شد.

داریو گومس در ادامه درباره تیم ملی ایران هم گفت: ایران تیمی نتیجه‌گرا، سرعتی و سختکوش نشان داد. ما در نیمه اول مقابل این تیم بازی بدی را به نمایش گذاشتیم اما فکر می‌کنم که یکی از دلایلش تغییرات بسیار زیاد در تیم‌مان بود. با میدان رفتن با تغییرات فراوان خطرناک است. من می‌دانستم که ایران چه تیمی است و اینکه برابر این تیم بازی سختی خواهیم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج