۶۲۸۸۲
۵۳۸۶
۵۳۸۶
پ

رازهای موفقیت ۱۰ برند مطرح دنیا (۲)

این شرکت های بزرگ چه کار می کنند که این همه موفق و مشهور هستند و در سراسر دنیا میلیون ها کاربر و طرفدار دارند؟به دلیل رابطه خوبی که با مشتری ها دارند و درک درستشان از نیازهای اصلی مشتری ها، در جایگاه برترین برندهای دنیا قرار گرفته اند.

رازهای موفقیت 10 برند مطرح دنیا (2)





مطالب مرتبط:
رازهای موفقیت برند های مطرح دنیا (۱) برترین ها: این شرکت های بزرگ چه کار می کنند که این همه موفق و مشهور هستند و در سراسر دنیا میلیون ها کاربر و طرفدار دارند؟ برخی از این برندها شاید بیشترین فروش با گران ترین سهام را در زمینه کاری خود نداشته باشند اما به دلیل رابطه خوبی که با مشتری ها دارند و درک درستشان از نیازهای اصلی مشتری ها، در جایگاه برترین برندهای دنیا قرار گرفته اند و برای خود پادشاهی می کنند.

بیشترین تمرکز برندهای بزرگ روی ایجاد ارتباط مستقیم و پایدار با مشتری است. این روش بسیار خوب پاسخ داده است. وقتی این کار را انجام دهید، جاذبه بیشتر، تجارت پررنگ تر، رشد و درآمد بیشتر خواهید داشت.

در این مطلب تاکتیک های برندهای قابل اطمینان و مشهور آمریکایی را بیان کرده ایم که رابطه خوبی با مشتری ها دارند و می توانید از روش آنها برای بهبود شغل خود بهره بگیرید.

6. ثابت ماندن: فورد

در این زمانه که «تغییر کردن» لازمه پیشرفت به نظر می رسد، کمپانی فورد همچنان بر سیاست های پیشین خود متکی است و همان روش قبلی را ادامه می دهد. از نام کوتاه و یک بخشی شرکت گرفته است تا لوگوی نمادین و تاکیدی که هنری فورد پدر آن را انتخاب کرده بود، هنوز هم فورد همان است که بود و در طول این همه سال تغییری نکرده است.

رازهای موفقیت 10 برند مطرح دنیا (2)

تقریبا بیشتر دوستداران خودرو داستان فورد را می دانند و آن را تحسین می کنند. فورد، به عنوان یکی از سه کمپانی مهم حاضر در شهر دیترویت، محصولات قابل تحسینی تولید و عرضه می کند.

فورد همیشه به نظرات، انتقادات و پیشنهادات مشتری های خود توجه می کند و بر اساس نیاز آنها رفتار می کند. این شرکت تعامل پایداری با مشتری ها دارد. فورد همیشه برای استحکام، دوام و قابل اعتماد بودن مشهور بوده و همیشه هم پاسخگوی سیاست های خود بوده است. فورد هیچ گاه از دولت کمک مالی نگرفته است و به همین دلیل خیلی راحت می تواند مستقل عمل کند.

۷. اهل انجام کار: نایک

در وب سایت این کمپانی در مورد چشم انداز و هدف شرکت نوشته شده است: «خلاقیت و نوآوری برای همه ورزشکاران سراسر دنیا» و اضافه کرده است: «اگر بدن دارید، پس ورزشکار هستید».

این کمپانی تولید کننده پوشاک ورزشی که تحت مشاوره های سودآور یکی از بزرگ ترین بازاریاب های دنیا، کوین لین کلر قرار دارد، برای بیشتر ورزشکاران جاذبه ویژه ای دارد. نایک همیشه متکی بر نیاز مشتری ها بوده است. این کمپانی همیشه از همه می خواهد ایده های خود را عملی کنند و در زندگی مسیر موفقیت را پیش بگیرند. توسعه محصولات و معرفی فناوری های ورزشی همچون Nike Air و پارچه های Dri-Fit یکی از بزرگ ترین دستاوردها و نقاط قوت این شرکت است.

رازهای موفقیت 10 برند مطرح دنیا (2)

وقتی شما خلاق و نوآور باشید، مشتری بیشتر از همیشه به شما اعتماد می کند زیرا تصور می کند شما بهتر از همه می دانید چه کار می کنید. نایک اعتماد مشتری های جهانی را جلب کرده است زیرا همیشه بر اساس نیاز آنها محصولات جدید خود را تولید و عرضه می کند.

۸. همیشه در ارتباط: استارباکس

استارباکس در واقع بزرگ ترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای جهان است. شعبه اصلی این کافی شاپ در شهر سیاتل آمریکا واقع شده است. این شرکت حدود ۲۰ هزار شعبه در سرتاسر جهان دارد. استارباکس، چند سالی دچار بحران مالی شد اما توانست دوباره به هویت اصلی خود بازگردد و به عنوان یکی از برندهای موفق دنیا با فعالیت خود ادامه دهد.

رازهای موفقیت 10 برند مطرح دنیا (2)

یکی از سیاست های این شرکت این است که مردم همیشه با هم در ارتباط باشند. این مساله را نیز با ارایه وای‌فای به مشتری ها و میزهای بزرگ که برای گردهمایی گروهی مردم است، ثابت کرده است. فروشگاه های این کمپانی به گونه ای طراحی شده اند که مردم تعامل راحتی با یکدیگر داشته باشند. همه هدف این کافی شاپ ها ارتباط، کشف، الهام و خلاقیت است. از دیگر سیاست ها استارباکس، ثابت بودن قیمت‌ها در فروشگاه‌های سراسر دنیا است. مالکان اصلی این برند اعتقاد دارند با آگاهی از سیاست ها و استراتژی های رقبای خود می توانند در این بازار رقابتی حرفی برای گفتن داشته باشند.

۹. تفاوت با دیگران: خط هوایی جنوب غربی

این خط هوایی ارزان قیمت، روش ویژه خود را میان دیگر خطوط هوایی دارد. از جمله باید به فضای باز و اختصاصی مسافران یا مهماندارهایی اشاره کرد که مسایل ایمنی پرواز را با آواز برای مسافران بیان می کنند.

رازهای موفقیت 10 برند مطرح دنیا (2)

Southwest همیشه برند مستقلی بوده و قوانین معمول خطوط هوایی را در هم شکسته است. موفقیت این شرکت هوایی برخاسته از این حقیقت است که فعالیت و فرهنگ همکاری هر شرکت منحصر به خود او است و باید به روش خود رفتار کند. این کمپانی، با قیمت مناسب و آسایش زیاد مسافران را از نقطه ای به نقطه دیگر می رساند. این خط هوایی از مسافران برای بار هزینه ای دریافت نمی کند. دیگر کمپانی های هوایی این گونه نیستند و همین مساله «جنوب غربی» را از دیگر خط های هوایی مجزا کرده است.

۱۰. توجه ویژه به مشتری: نوردستروم (Nordstrom)

هنگامی که مشتری شرکتی هستید که پشتیبانی قوی از مشتری ها دارد، باید مطمئن باشید که انتخاب درستی داشته اید. همه تلاش و توجه نوردستروم بر رضایت مشتری ها و پشتیبانی مداوم از آنها است. این برند رتبه دار توجه به مشتری ها است. محصولات این کمپانی در ۲۳۰ فروشگاه آنها در دنیا به فروش می رسد. خدمات نوردستروم شامل ارسال ایمیل از تصاویر محصولات جدید به مشتری های دایمی یا ارسال پیام تشکر پس از خرید است. قیمت های رقابتی این برند نیز از دیگر دلایل موفقیت آن است.

رازهای موفقیت 10 برند مطرح دنیا (2)

قیمت محصولات نوردستروم پایین نیست اما مشتری ها از این امر شکایتی ندارند و وقتی به طور مدام از آنها خرید می کنند، یعنی از نظرشان قیمت ها مشکلی ندارد. همه توجه و تمرکز این شرکت آمریکایی، ارایه خدمات به مشتری ها است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج