۶۲۸۸۴۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اونیل: تصمیمات اشتباه داور به تیم ما ضربه زد

سرمربی تیم ملی ایرلند شمالی، باخت خانگی تیمش برابر سوئیس در پلی‌آف جام جهانی ۲۰۱۸ را گردن داور انداخت.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی ایرلند شمالی، باخت خانگی تیمش برابر سوئیس در پلی‌آف جام جهانی ۲۰۱۸ را گردن داور انداخت.

مایکل اونیل، سرمربی ایرلند شمالی در باخت خانگی یک برصفر شب گذشته (پنجشنبه) تیمش برابر سوئیس در بازی رفت پلی‌آف جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داور را مقصر دانست.

تک گل این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید؛ یک پنالتی مشکوک که به شیوه‌ای جنجالی به سود تیم میهمان اعلام شد. این اتفاق زمانی رخ داد که توپ شلیک شده از سوی ژردان شاقیری با بازوی مدافع ایرلند، کوری اوانز خورد آن هم در حالی که او پشت به توپ برای سد کردن مسیر ضربه بازیکن استوک‌سیتی به هوا پریده بود. تصاویر آهسته تلویزیونی نشان می‌داد که دست اوانز باز نبوده است اما با این حال اویدیو هاتگان، داور رومانیایی پنالتی اعلام کرده بود که ریکاردو رودریگس آن را به آسانی به گل تبدیل کرد.

اونیل در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورتس گفت: اینکه داور در چنین شرایطی می‌تواند پنالتی اعلام کند، واقعاً حیرت‌آور است. او تنها ۵ متر با صحنه فاصله داشت و هیچ کسی هم مزاحم دیدش نبود. کوری فقط به قصد مسدود کردن مسیر توپ رفت و روی خود را هم برگردانده بود، ضمن اینکه توپ بیشتر به کتف او خورد تا به دستش، به همین دلیل تصمیم داور باورنکردنی بود. من اول فکر کردم که او ابتدا برای اعلام خطا یا آفساید سوت زده است اما پنالتی اعلام کردن آن صحنه در شرایطی که هیچ یک از بازیکنان حریف هم اعتراض نکرد، واقعاً گیج کننده بود.

اونیل ادامه داد: در چنان مقطع تعیین کننده‌ای از بازی، ما واقعاً با تصمیم او ضربه خوردیم. تکل شار هم که مثل روز روشن بود که کارت قرمز دارد. در کل داور نخواست با ما راه بیاید. من در هیچ یک از بازی‌هایی که در آن حضور داشتم، چنین تصمیماتی را از یک داور ندیده‌ام به خصوص در این سطح از رقابت‌ها.

سرمربی ایرلند شمالی تأکید کرد: با وجود چنین اتفاقاتی من قطعاً طرفدار استفاده از کمک داور ویدئویی هستم. به هر حال باید اتفاقی که افتاد را فراموش کنیم. ما هنوز شانس داریم و می‌توانیم این باخت را جبران کنیم. امیدوارم بازی برگشت را داوری سوت بزند که تصمیماتش به نفع ما باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج