جاباما
۶۲۸۸۴۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

خاتمی: استعفای حریری تحت فشار ریاض بود

امام جمعه موقت تهران درباره سعد حریری و استعفایش در عربستان گفت: عربستان یک دخالت صریح و با کمال پررویی کرد و نخست‌وزیر کشوری دیگر را فراخوانده و به او گفت، استعفا بده و متن استعفایت نیز باید همین باشد که ما می گویم. این در عرصه سیاسی یعنی تحت الحمایگی و ذلیلانه‌تر از این نیست.

خبرگزاری میزان: آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۱۹ آبان) در سخنانی بیان کرد: اصلاح زبان از راه‌های تحصیل تقوا است.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود درباره سعد حریری و استعفایش در عربستان عنوان کرد: عربستان یک دخالت صریح و با کمال پررویی کرد و نخست‌وزیر کشوری دیگر را فراخوانده و به او گفت، استعفا بده و متن استعفایت نیز باید همین باشد که ما می گویم. این در عرصه سیاسی یعنی تحت الحمایگی و ذلیلانه‌تر از این نیست.

آیت الله خاتمی تأیید کرد: سعد حریری می‌دانست که این بساط در عربستان برایش مهیا می‌شود و می‌توانست به این کشور نرود، ولی رفت و ذلت خود را نشان داد. عربستان امید‌ها به لبنان داشته و دارد آن‌ها لبنانی در هم ریخته و آشوب‌زده می‌خواهند و آرامش در لبنان مورد نفرت این دولتی است که پایش در همه جنایات دیده می‌شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اضافه کرد: آفرین بر رهبر مجاهد حزب‌الله سید حسن نصرالله که به‌عنوان یک رهبر درست هدایتگری کرد و در شرایط فعلی رئیس جمهور لبنان نیز با او همراه است و امیدواریم توطئه این توطئه‌گران در لبنان هم کور شود.

وی درباره حوادث عربستان نیز گفت: حتماً درباره دستگیری‌های اخیری که این روز‌ها حاکم تازه به دوران رسیده عربستان که عملاً ولیعهد است، شنیده‌اید اگرچه امضای شاه سعودی او را دخیل در همه جنایاتی که می‌شود می‌کند. همه این جنایات زیر سر این جوان ناپخته است.

آیت الله خاتمی گفت: در عربستان جنایتکاران دیروز و امروز با هم درافتاده‌اند که این خود یک بازی زرگری است و پولهای شاه و ولیعهد که در سفر اخیرش یک میلیارد دلار به ترامپ داده تا به سلطنت برسد. اواخر رژیم شاه هم دیدیم شاه برای اینکه بر مسند قدرت باقی بماند وفادارترین‌هایش را دستگیر کرد، اما مردم تحت تأثیر قرار نگرفتند و امیدواریم این زلزله‌ها و حوادث پایان کار رژیم سعودی باشد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: این جوان ناپخته مدام ایران و حزب‌الله را تهدید می‌کند که چنین و چنان می‌کند. خجالت بکشید شما یمن را با خاک یکسان کرده‌اید، سازمان ملل می‌گوید قحطی بی‌نظیری دریمن اتفاق افتاده و انگار خوراک شما کشتار انسان‌هاست.

وی تصریح کرد: بزرگتر از شما‌ها که صدام بود با این ملت درافتاد و سرانجام این ملت او را به روز سیاه نشاند شما که عددی حساب نمی‌شوید از این کار‌های بچه‌گانه دست بردارید. اگر این حرف‌ها ادامه یابد و به خیال خام خود وارد عرصه عملی شوید یک سیلی خواهید خورد که نتوانید از جایتان بلند شوید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حاجی اینارو ما میدونم یه حرکت بزنید کار مردم رونق بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج