۶۲۸۸۸۷
۳۱ نظر
۵۰۰۰
۳۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کریمی: چرا تاج، فیش حقوق‌اش را منتشر نمی‌کند؟

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: وضعیت بدهی باشگاه‌ها را ببینید اگر آندرانیک تیموریان نامه نزده بود در حال حاضر کاری صورت می‌گرفت؟

خبرگزاری فارس: علی کریمی در مصاحبه با برنامه لیگ یک شبکه ورزش در مورد افرادی که به او مراجعه می‌کنند و خواهان معرفی به فوتبال هستند، تصریح کرد: همیشه تنها حرفی که به این افراد می‌زنم این است که اگر استعداد دارید خودتان فوتبال را دنبال کنید تا به پیشرفت برسید صرف داشتن علاقه باعث پیشرفت نمی‌شود. تخلفاتی که در این رابطه وجود دارد را مسئولان فوتبال باید دنبال کنند. آقایان حاضر در کمیته اخلاق و کمیته انضباطی باید پیگیر این مسائل باشند و این موضوعات را نشان دهند.

* آقای تاج اگر تیموریان به AFC شکایت نمی‌کرد به مشکلات رسیدگی می‌کردی؟!

وی افزود: در همین تیم نفت در یک بازی بازیکنی را به میدان فرستادند و گفتند هوای ما را داشته باشید، بازیکن گفته من پول نگرفتم چطور هوای تو را داشته باشم، به او گفتند مگر قرار است پولی بگیرید اینجا چشم به این مسأله نداشته باشید چرا که از پول خبری نیست. شما وضعیت بدهی باشگاه‌ها را ببینید اگر آندرانیک تیموریان نامه نزده بود در حال حاضر کاری صورت می‌گرفت؟ از مهدی تاج می‌پرسم چرا این اقداماتی که در حال حاضر صورت می‌گیرد را دو، سه یا چهار سال قبل انجام ندادند. او و اکیپش ۷، ۸ یا ۱۰ سال است که در فوتبال حضور دارند. دایره‌ای را در نظر بگیرید و افراد مدنظر او در این دایره به عنوان مشاور حضور دارند. او چه کار ماندگاری کرده است اگر چنین اقدامی انجام داده به ما بگوید تا در جریان قرار بگیریم. آیا ساختمان فدراسیون را خریده یا کمپ تیم ملی را درست کرده است؟

* یک بار با افراد خارج دایره مشورت کنید شاید اتفاق خوبی افتاد

پیشکسوت فوتبال ایران تأکید کرد: هر روز بحث ناراحتی از زمین تمرین مطرح می‌شود، هر اردو ۱۵۰ هزار، ۲۰۰ هزار دلار یا ... هزینه دارد پول یکی از این اردوهای خارجی را بگذارند و زمین کمپ را مثل ورزشگاه آزادی با کیفیت کنند. این همه از افراد داخل دایره مشورت گرفتید و کار خاصی انجام نشد. یک بار با افراد خارج دایره مشورت کنید شاید اتفاق خوبی افتاد.

* مخابرات هم حق جابه‌جایی را برداشته است

وی در ادامه یادآور شد: می گویند مشکلات مالی است، وضعیت مسائل مالی را روشن کنند، ۳ تا ۵ درصد قرارداد بازیکنان به فدراسیون تعلق می‌گیرد. حق انتقال وجود دارد، الان مخابرات هم حق جابه‌جایی را برداشته است. برای خروج از استان ۸ میلیون تومان پول می گیرند بازیکنی که ۳۰ میلیون قراردادش بود و این پول را دریافت نکرده باید ۸ میلیون بابت خروج از استان بدهد. این پول خروج از استان باعث شده یا یک عده از آن بازیکنان در همان شهر بماند یا اینکه اصلا به خاطر همین مسأله فوتبال را کنار بگذارد. چرا شفاف‌سازی نمی‌کنید.

* برای انتشار رقم قراردادها چرا فیش حقوقی خود تاج، علی کفاشیان و محمدرضا ساکت را منتشر نمی‌کند؟

کریمی در ادامه تأکید کرد: برای انتشار رقم قراردادها چرا فیش حقوقی خود تاج، علی کفاشیان و محمدرضا ساکت را منتشر نمی‌کند؟ خانواده فوتبال فقط معطوف به مربی و بازیکن نیست از نوک هرم که رئیس فدراسیون است عضو خانواده فوتبال هستند. برای این شفاف‌سازی فیش حقوقی خودش و مدیران عالی رتبه فوتبال را منتشر کنند. کاری به کارمندان زحمتکش که به وظیفه خود عمل می‌کنند، ندارم. یک بار پای خود را از این دایره بیرون بگذارند چرا که خارج از دایره پیشنهاد خوبی داده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، کریمی در ادامه صحبت‌های جنجالی خود تأکید کرد: تیم ملی به جام جهانی صعود کرده و شما هم بابت این صعود پول می‌گیرید، حداقل دو کار درست انجام بدهید. جالب است آقایان تا می‌خواهند کاری انجام بدهد می‌گویند ما شرکت دولتی هستیم و باید فلان اتفاق بیفتد تا فلان کار انجام شود پس اگر این گونه است برای همه چنین قانون‌هایی داشته باشید.

* هیچ کجای دنیا تمام بلیت ها را اینترنتی نمی‌فروشند

وی ادامه داد: سؤال من این است چرا فدراسیون شفاف‌سازی نمی‌کند؟ مثلاً شما دیدید در مورد بلیت فروشی چه اتفاقاتی افتاد. هیچ کجای دنیا آن طور که من می‌دانم صد درصد بلیت ها را اینترنتی نمی‌فروشند. برایتان مثال می‌زنم فرض کنید روز بازی استقلال یا پرسپولیس یک هوادار برای انجام کاری به تهران سفر کرده باشد، اگر او بخواهد بازی تیم محبوبش را ببیند چون بلیت اینترنتی نخریده باید محروم شود؟ تمام دنیا حداقل 15 درصد بلیت ها را در استادیوم می‌فروشند.

* آقای تاج بازیکنان نباشند شما باید در پارک دورهم بنشینید!

کریمی ادامه داد: متأسفانه شفاف‌سازی فقط برای مربی و بازیکن بدبخت است؟ آقای تاج اگر اینها نباشند شما باید بازنشسته شوید و بروید در پارک دورهم بنشینید! حداقل دو کار درست انجام بدهید چون این پست‌ها مادام‌العمر نیست و بالاخره یک روز یا شما را برمی‌دارند، یا شما می‌روید. آیا شما نمی‌خواهید بعد از رفتنتان 4 نفر بگویند خدا پدر فلانی را بیامرزد؟

* در هر برنامه‌ای که گفته‌اند با تاج، ساکت و کفاشیان مناظره می‌کنم

وی ادامه داد: خیلی حرف‌ها دارم که شاید در این برنامه محوریت گفت‌وگویش باشد، آقای تاج، کفاشیان و ساکت و هر شخصی که فکر می‌کند من در یک جای خلوت نشسته‌ام و راحت حرف‌هایم را زده‌ام بیاید و هر سه نفر در کنار هم در هر برنامه‌ای که آنها گفتند (نود و فوتبال یک و شب‌های فوتبالی) با آنها صحبت می‌کنم. شما که به این فوتبال چسبیده‌اید من مقابل شما می‌نشینم و حضوراً حرفم را به شما می‌زنم، بحث می‌کنیم و قضاوت را به مردم می‌سپاریم که چه کسی غصه این فوتبال را می‌خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تاج اسلامیان کفاشیان ساکت سه دلال مافیاهستن همین

    • بدون نام

      امثال‌تاج مایع شرم فوتبال هستن

    • بدون نام

      تاج هم مثل کفاشیان یه بی لیاقته فقط کفاشیان میخندیداین آقانمیخنده

    • شیرازی

      درود بر علی کریمی که پهلوانانه و حرف دل زد

    • بدون نام

      دمت گرممممممم سلطان آسیا

      هر چی گفته عین واقعیته.

    • جادوگر

      کاش چندتا آدم درست و حسابی مثه مرحوم ناصر حجازی و علی آقای کریمی تو ورزشمون فوتبال و اقتصاد و سیاستمون داشتیم کسانی که نه دنبال منافع خودشون بلکه دنبال احقاق حق مردم باشند

    • بدون نام

      درود بر هشت مقدس

    • بدون نام

      من خودم تاجی هستم علی رو خیلی دوست دارم واقعا دمت گرم حقیقت رو بیان کردی

    • بدون نام

      حق با آقای کریمی است اگه راست میگویند مناظره بر گذار کنند

    • ابوولی

      توکه بارخودت روبستی .ازفوتبال فقط بازیش رو واردبودی.بشین سرجات درکارهادخالت نکن.. هرچند که مدیریت فوتبال ماازبیخ وبن مشکل داره.

      پاسخ ها

      • حقیقت

        آقای ابوولی معلومه جیره خوارتاجی توبندکفش کریمی هم نمیشی پس خفه شوبه کریمی چیزی نسبت نده بعضی فوتبالیستها ومربیان نان به نرخ روزخورن جرات ندارن ولی کریمی مرد وبامعرفته کاش رییس فدراسیون بشه

      • بدون نام

        حتما از فامیل های آغای تاجی .خودت بشین سر جات نظر هم نده

      • تاشناس

        ابولی بااین اسمت توهم بلدی حرف بزنی خخخخ

      • بدون نام

        بلدنیستی حرف بزنی نظرنده

    • ی محمدرضا

      اقای کریمی اینها ازرانتی که تو این فوتباله دارن سودمیبرن احتیاج به حقوق ندارن به اونجا هم برسه میگن ما درراه خدا داریم خدمت میکنیم چند ساله همه دارن داد میزنن دلال جهت میدن گوش کسی بدهکار نیست کمکم اونا هم ایزوله شدن بردار تو این مملکت بی عدالتی غوغا میکنه خودتو خسته نکن کسی با شمامناظره نمیکنه چون همه دستشون کجه دارن چپاول میکنن یاحق

    • بدون نام

      حرف نزنیمیگن نیستی

    • داش علی

      داش علی شیر مادرت حلالت
      احسنت ب تو مرد.دمت گرم.

    • ی محمدرضا

      پهلوان کیلو چند اونها همه سینه خاکند پهلوان زندهرو عشق است ماها هستیم که با نداری هامون باز ازاینها حمایت میکنیم درامدهای میلیاردی تو جیبشون سرازیر میشه اینها از شکم گرسنه که خبرندارن

    • مسعود

      کسی نگفت تو نظر بدی آقای ابوولی. پس دهنمو باز نکن

    • مسعود

      ی چیز دیگه آقای ابوولی . اسمتم مثل خودته بی خاصیته

    • بدون نام

      دمت گرم علی آقا حرف دل مردمو میزنی چرا باید امثال علی کریمی هاشمی نصب مهدوی کیا توی فوتبال هیچ کاره باشن لون وقت اینا که تو عمرشون تنها ورزشی که انجام دادن دوز بازی بوده بیان همه کاره بشن چرا علی دایی رو ریس فدارسیون نمیکنن که بعد از سابقه داخل فدارسیون خودمون برای فدارسیون آسیا که همش افتاده دست عربا کاندید بشه مرگ بر این حروم خورا پول مارو مثل بنز میخورن معلومم نیست پولا کجا میره

    • رحیم

      آقای کریمی بزرگترین خدمت فدراسیون ورود مستقیم با امتیاز نسبتا بالا به مرحله نهایی جام جهانی فوتبال است که در هیچ دوره ای اتفاق نیفتاده بود.
      لطفا شما بفرمایید از صدقه سر فوتبال تا حالا چقدر درامد داشته اید. بطور شفاف اعلام کنید .

    • رحیم

      آقای کریمی بزرگترین خدمت فدراسیون ورود مستقیم با امتیاز نسبتا بالا به مرحله نهایی جام جهانی فوتبال است که در هیچ دوره ای اتفاق نیفتاده بود.
      لطفا شما بفرمایید از صدقه سر فوتبال تا حالا چقدر درامد داشته اید. بطور شفاف اعلام کنید .

    • بدون نام

      کفاشیان وتاج واسلامیان همه شون فدراسیون را تبدیل به تجارت. خانه خودشان کرداند ومیلیاردها پول ورشوه از طریق دلالی وارتباط با مافیا به جیب میزنند پسر کفاشیان هم رابط بین انها هست

    • بدون نام

      تمام بی لیاقت ها یکجا جمع شدن
      فوتبال ایران با حضور این آقایون بجایی نمیرسه
      کاش افراد بیشتری مثل کریمی جرات حرف زدن داشتن
      درود بر علی کریمی که بخاطر احقاق حق مردم ناگفته ها را بیان میکنه

    • بدون نام

      اگر دل.و.جرات دارند رو در رو با علی کریمی مناظره کنند

    • بدون نام

      علی آقا کریمی

    • ی محمدرضا

      بنده علی اقای اگه باروش بسته تیم بایرمونیخ بارش بسته نه زدوبند بادلال جماعت وتلکه بگیران این فوتبال بی دروپیکر سنجیده سخن بگو یا جق

    • بدون نام

      شفاف سازی کنم ماازاروپااوبرنامه ریزیمون ۲۰۰سال عقبیم توهمه کارهامون

    • پ ع

      ای هشت مقدس تو که از آقای تاج فیش حقوق میخای
      بیا قردادت رو نشون بده که چه پول میلیاردی از حق بیت المال زمانی که تو پرسپولیس و...رو چپاول کردی با دو تا شوت زدن
      برو داداش سیاه بازیتون یک عده رو گول می زنین حیف این مردم که با احساساتشون بازی می کنین

    • حامد

      تاج یارانه میگیره؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج