۶۲۸۹۰۳
۱۴ نظر
۵۰۰۹
۱۴ نظر
۵۰۰۹
پ

رفیق‎دوست: بدون موشک‎، ممکن است کشور را اشغال کنند

محسن رفیق دوست گفت: این تصور باطل است که ما باید موشک هایمان را از بین ببریم. در آن صورت ممکن است حتی مملکت ما را اشغال کنند.

جماران: اولین وزیر سپاه پاسداران با تأکید بر ضرورت حفظ توان موشکی ایران، گفت: سرمایه گذاری خارجی زمانی به کشور ما می آید که ما از نظر داخلی قوی باشیم. یعنی حتی توان اقتصادی ما وابسته به قدرت نظامی و دفاعی ماست.

محسن رفیق دوست، در مورد توان موشکی ایران اظهار کرد: خوشبختانه الآن همه مردم، مسئولین و جناح های سیاسی در مورد اینکه توان موشکی ما قابل مذاکره نیست به اجماع رسیده اند. اگر کسانی می گویند باید نظر آنها را جلب کنیم یا نمی فهمند و یا خدای ناکرده چیزی در سر دارند؛ و الّا در دفاع از خودمان آنچه که تا الآن داریم را باید حفظ کنیم و آنچه را هم که احساس می کنیم برای آینده نیاز داریم باید داشته باشیم؛ غیر از بمب اتم که هم امام و هم رهبری حرام اعلام کردند، باید داشته باشیم.

وی تأکید کرد: هرچه از نظر نظامی قوی تر شویم روابط بین الملی ما قوی تر می شود. مطمئن باشید جایی به شما زور می گویند که ضعیف باشید. اگر موشک های شما بیشتر شود، بیشتر می ترسند و به سراغ شما نمی آیند. این تصور باطل است که ما باید موشک هایمان را از بین ببریم. در آن صورت ممکن است حتی مملکت ما را اشغال کنند. اصلا نباید فکر کنیم به خاطر موشک ها به ما کمک نمی کنند؛ ما به کمک آنها نیاز نداریم.

رفیق دوست در مورد راهکار به دست آوردن اعتماد بین المللی برای جمهوری اسلامی گفت: ما در زمان جنگ در تحریم کامل بودیم و اعتماد دنیا را هم نداشتیم اما مملکت را از نظر دفاعی خودکفا کردیم. سرمایه گذاری خارجی زمانی به کشور ما می آید که ما از نظر داخلی قوی باشیم. یعنی حتی توان اقتصادی ما وابسته به قدرت نظامی و دفاعی ماست. «برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی/ که در نظام طبیعت ضعیف پامال است».

وی در پایان در مورد برجام تأکید کرد: برجام دو خاصیت داشت؛ یکی این بود که دنیا با برجام داشتن انرژی هسته ای را، که حق مسلم ما بود به رسمیت شناخت و سازمان ملل هم آن را تصویب کرد. خاصیت دوم برجام این بود که اجماع بین المللی علیه ما را شکست. نباید توقع دیگری از برجام داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ممکن است نه ، حتما اشغال میکنند، مگه از صدام اول موشکهاشو نگرفتند، بعد حمله کردند.، حفظ توان موشکی خط قرمز ملت باید باشد.

    • بدون نام

      واقعا خسته نباشی با این همه هوش و زکاوت

      پاسخ ها

      • م خسروی

        ذکاوت

      • بدون نام

        بله باید موشک داشته باشیم وهر انچه برای دفاع لازم داریم بدست نیرو های خودمان درست ودر زمان لازم بکار بگیریم اصلا اگر هسته ای خوب نیست چرا انها روز به روز هم اضافه و نوع اوری میکنند مگر برای کلکسیون یا موزه درست می کنند مطمعنا برای حمله به کشور هایی که منابع خدا دادی وثروت دارند نقشه شیطانی میکشند این نظر شخصی منه شاید دیگران یا ایندگان هم اینطور فکر کنند یا همه یا هیچ کس دنیا و زندگی از ان همه می باشد دنیا کدخدا لازم نداره برای امر و نهی کردن که چه بکنید چه نکنید جهان خوار باید صلاح هسته ای داشته باشد دیگران نه خیر نا برابریه اگر حقوق بشر واقعی است باید از بین برود تمام هسته ای که ساختن برای نا بودی بشر

      • مهیاری

        اخر ایشان را برای نظر دادن به کره ماه میبرند.......‌.

    • امیلی

      عجب..ای کاش من مسعولی بودم تا یک هفته تمام تنش ها بین ایران و دنیا رو تمام میکردم..شما کی هستید از کجا مسعول شدید چرا راه بهتر رو انتخاب نمیکنید .این عقیده که بدون منافع مردم تصمیم میگیدید محکوم به شکست هسته..خودتون نمیخواهید مذاکره گنید میخواهید کشور در تشنج باشه چون پول در اوردن برا شما راحت باشه.ده بار امریکا پیشنهاد دیدار داده

    • ایمان

      چرا کاری کردین که الآن به چنین نتیجه ای رسیدین؟ مگر کشوری مثل ژاپن که ارتش ندارن تحت اشغالند یا کشورهایی مثل سوییس و اتریش و... مشکل قانون اساسی ماست که درآن آمده ایران باید از نهضت های آزادیبخش جهان حمایت کند که دشمنان ما از آن تعبیر حمایت از تروریزم می کنند.چون مشکل رو نمی فهمید راه را هم اشتباه رفته و همه کارهایتان را توجیه می کنید.

    • بدون نام

      همه مردم؟؟؟؟!!!!!!!!!!

    • رها

      اینکه موشک توان دفاعی رو بالا میبره کمی جای تامل داره . آیا موشک یک ابزار تهاجمیه یا دفاعی؟ اگر برنامه شما اول دفاع از کشور هست پس چرا سامانه اس 300 رو از روسیه خریدید و این همه مخارج روی دوش مملکت گذاشتید ؟ چرا این سامانه رو خودتون طراحی نکردین تا با توجه به پیشرفت ابزارهای جنگی دشمن این سامانه رو توسط مهندسین کشور ارتقا بدید و نیازی به این روسیه نارفیق نداشته باشین؟ پس چطور موشک رو میتونید بومی سازی بکنید ولی سامانه هوشمند ضد موشک رو نه؟ اگه توجه کنید از هر طرف ایران موشک های آمریکا ما رو محاصره کردن به نظر من اگر واقعا اسم دفاع در این میان هست وجود ابزار باز دارنده موشک برای کشور نیاز هست اونم از نوع پیشرفته تر از s300 البته در کنار موشک تا هردو در کنار هم مکمل دفاعی باشن اینجوری مردم دلشون قرصه و به شما احسنت میگن . ارتقا توان موشکی حق هر کشور هست و ما نباید از حقمون دست بکشیم و همچنین باید پیشرفت های زیادی هم در مورد ابزارهای دیگر جنگی داشته باشیم

    • کارمند

      پاکستان و هند سالهاست کلاهک اتمی دارند اما مثل ایران کشور دیگری را تهدید به نابودی نمیکنند

    • بی مخ

      عجب هوشی خواب بودی خرت گریخته

    • بدون نام

      اقای رفیق دوست اشقال کشور از تسلط و ضرری که شما به مملکت و ملت زدید میزنید بهتر است چون ملت میدانند با بیگانه چه کنند ولی با شما هزار چهرها در مانده اند

    • احد سحرگاهی

      من گفته های این پاسدار را قبول ندارم اگه موشک دارین احتیاج به تبلیغ در صدا سیما و ماهواره نداره آدم که وضع مالیشو به کسی نمیگه چقدر دارم و این سیاست مغرورانه به شکست منتهی میشود خودتان را اصلاح کنید

    • بدون نام

      انشالله هرروز موشکهای مدرن تری اختراع وتوان نظامی خودرابه حدی برسانیم که هیچ شیطانی جرات طمع به خاک مارانداشته باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج