۶۲۸۹۱۸
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش فدراسیون فوتبال به صحبت‌های علی کریمی

در پی اظهارات علی کریمی در برنامه تلویزیونی شبکه ورزش فدراسیون فوتبال به صحبت‌های بازیکن سابق تیم ملی واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی اظهارات علی کریمی در برنامه تلویزیونی شبکه ورزش، روابط عمومی فدراسیون فوتبال برای تنویر افکار عمومی توضیحاتی ارائه کرد.

1_ مدیران فدراسیون فوتبال این آمادگی را دارند که نسبت به شفاف سازی مبالغ دریافتی شان اقدام کنند.ضمن اینکه به اطلاع می رساند،رییس فدراسیون فوتبال از این فدراسیون حقوقی دریافت نمی کند.گفتنی است که این ادعا برای کلیه دستگاههای نظارتی قابل پیگیری است.

۲_با جدی تر شدن مراحل نظارتی کنفدراسیون فوتبال آسیا بر برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان و شرایط احراز مربوط به حضور تیم ها در این مسابقات،بحث تعیین تکلیف مالی جایگاه اصلی را در دو سال اخیر در این مسیر به خود اختصاص داده است.

در این باره قابل ذکر است که صدور مجوز حرفه ای از سال 2009،توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا ابلاغ شد و از همان زمان اعضای فدراسیون فوتبال به جدیت به دنبال انجام مراحل اجرای قانونی آن بودند.از سال 2011 فدراسیون فوتبال ایران این مسیر را آغاز کرد.خوشبختانه این فرآیند،در این مدت طی شده که از جمله آن بحث استاندارسازی در بحث استادیوم ها و باشگاهها است.

در این میان،سال گذشته و امسال هم سال شفافیت مالی بوده است.بر این اساس،موضوع پیگیری بحث پرداخت بدهی باشگاهها به بازیکنان از سوی فدراسیون فوتبال،ارتباطی با شکایت آندرانیک تیموریان به کنفدراسیون فوتبال آسیا نداشته است.خوشبختانه باشگاهها هم در این باره گام های خوبی برداشته اند که از جمله پرداخت بدهی تراکتورسازی به علی کریمی بوده است.

لدا در حال حاضر،مراحل تسویه حساب با باشگاهها محسوب می شود که این موضوع با جدیت در حال پیگیری است و امیدواریم علی کریمی با اطلاع بیشتری در این باره اظهار نظر کند.

۳_درباره بحث بلیط فروشی گفتنی است همانطور که بارها اطلاع داده شده،فرآیند فروش بلیط به باشگاهها واگذار شده و باشگاهها هم بلیط ها را می توانند هم به صورت اینترنتی بفروشند و هم حضوری.هر چند بحث بلیط فروش بلیط به شکل اینترنتی جزو الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا است و دقیقا همان رویه ای است که در موضوع حقوق و پاداش طی می شود.

4_به استحضار عموم می رساند فیفا هنوز مبلغ 12 میلیون دلار بابت صعود تیم ملی ایران به جام جهانی را به هیچ فدراسیونی پرداخت نکرده است.در صورت پرداخت؛ مراحل قانونی آن برای اختصاص دادن قسمتی از آن به بازیکنان،سرمربی و آماده سازی تیم ملی جهت حضور در جام جهانی انجام می شود.

۵_بارها توسط مسولین اعلام شده افرادی که اطلاعاتی مبنی بر فساد در فوتبال و هرگونه اطلاعی در این باره دارند به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، بازرسی کل کشور و دیگر نهادهای نظارتی مراجعه و اطلاعات خود را اعلام تا رسیدگی لازم به عمل آید.لذا طرح مباحث بدون سند در رسانه ها قطعا نمی تواند کمک حال فوتبال باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه مشکلی ندارین یکی از شما بیاد با علی اقا کریمی مناظره کنه

    • بدون نام

      حتی شعرم میگه تاج پسپولیس اصفهانی

    • بدون نام

      شکایت کیو پیش کی ببریم خخخخ

    • بدون نام

      البته رییس فدراسیون حقوق دریافت نمی کند ولی نمی دانم چرا بعد از رییس شدن میلیادر میشود مانند کفاشیان که خودش وپسرش میلیادر شداند

    • م خسروی

      کریمی حرف مفت زیاد میزنه

      پاسخ ها

      • کوروش

        خودت حرف مفت میزنی احمق

    • میشوبالا

      همه میدانند آب در یکجا بماند می‌گندد سردمداران فدراسیون ببایند کار را به کاردان بسپارند. قبل از اینکه تاج و اکیپش رابیرون کنند

    • بدون نام

      لطفا بجای فیش حقوقی مداخل اونها رو بنویسند.چقدر آوردن و چقدر داشتن و خانواده ها و اطرافیانشون چقدر به جیب زدن.

    • بدون نام

      فساد داره بیداد میکنه.
      خدا به داد این مردم برسه.
      مگه میشه مجانی کار کنه پس حقوق از کجا میگیره؟

    • جواد

      کاشکی میگفتین رییس فدراسیون از کجا حقوق میگیره

    • علی

      کریمی علیرغم اینکه بازیکن خوبی بود هیچوقت اخلاق نداشت و همیشه تیم رو به هم می ریخت به خاطر غرور و ادعایی که داشت زمان دنیزلی که دیگه گندش درآورد حالا هم دنبال سمت و جایگاه هست که اگه بهش بدن دیگه حرف مفت نمیزنه

    • سیمبر

      تیمهاهمه می نالندهمه پولهارابالامیکشیدبدون حساب کتاب تاالان پول بلیط فروشی تبلیغات دورزمین ریالی به تیمهاندادیددیگه جای حرف نداریداگه ریگی توکفش شمانیست بیاییدمناظره...........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج