۶۲۸۹۴۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تأکید امام جمعه شهرکرد بر حمایت از بیماران کلیوی

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر حمایت از بیماران کلیوی تأکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: حجت الاسلام و المسلمین «محمدعلی نکونام» ۱۹ آبان ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، باتأکید بر حمایت از بیماران کلیوی، اظهار کرد: افراد مبتلا به بیماری کلیوی هزینه‌های بسیار متحمل می‌شوند و حتی گاهی از راه‌های دور برای انجام دیالیز به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند و نیازمند حمایت مادی و معنوی هستند.

نکونام با بیان اینکه ۲۳ آبان ماه حمایت از بیماران کلیوی و روز جهانی دیابت است، تصریح کرد: باید همواره در پیشگیری از این بیماری‌ها تلاش شود.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر مجموعه ارزشمندی است و به این گونه بیماران به درستی خدمت می‌کند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به این‌که باید از مشرکان و کفار برائت جست، تصریح کرد: خداوند به شکل ویژه دوری و عدم دوستی با قوم یهود را خواسته است.

وی افزود: از آنجایی که قوم یهود در مقابل پروردگار ایستادگی کردند، گرفتار غضب پروردگار شدند.

نکونام خاطرنشان کرد: ۱۹ آبان روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه است که مقام معظم رهبری ترجیح می‌دهند از کلمه پیشرفت به جای توسعه استفاده شود به دلیل این‌که واژه توسعه به نوعی کشورگشایی را در خاطر تداعی می‌کند که از مضامین اسلام فاصله دارد، در اسلام کشورگشایی وجود ندارد بلکه پیشرفت است.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: همواره باید با علم در راستای پیشرفت قدم برداشت و بر دنیا غالب شد که این از ضروریات جامعه است.

حجت الاسلام نکونام یادآور شد: ۲۴ آبان هفته کتاب و کتابخوانی است که طبق گفته مقام معظم رهبری پرخسارت‌ترین تنبلی‌ها، تنبلی در مطالعه کتاب است به دلیل این‌که مطالعه کتاب مفیدترین عنصر برای رسیدن به رشد است اما باید منسجم و با برنامه‌ریزی باشد.

وی تصریح کرد: مسئولان نهاد کتابخانه‌های کشور و وزارت ارشاد نسبت به ایجاد کتابخانه در مناطق محروم استان همانند بازفت اقدام کنند.

نکونام افزود: ۲۵ آبان ماه مصادف با ۲۷ صفر روز وقف نامیده شده است و باید این مهم خیلی جدی توجه شود که می‌تواند ذخیره ارزشمندی برای آخرت انسان شود.

امام جمعه شهرکرد با بیان این‌که ظرفیت‌های عظیم اربعین امروز باعث ترس داعش، وهابی، صهیونیسم و آمریکا شده است، گفت: استعفای نخست وزیر لبنان در عربستان یک توطئه شیطانی است و به فضل خداوند خنثی خواهد شد.

وی افزود: حضور ۲۰ تا ۳۰ میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین باعث اتحاد و همدلی جهان اسلام و تشیع شده و این دشمنان را به هراس انداخته است.

نکونام خاطرنشان کرد: عزاداری‌های این دهه آخر صفر نیز باید با شور و حضور گسترده‌ای برگزار شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج