۶۲۸۹۸۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آخرین فرصت مسی برای برآورده کردن رویای آرژانتین

اگر مسی تابستان بعدی در مسکو جهان را فتح نکند دستاوردی نخواهد داشت اما اگر او بتواند آنچه را که مارادونا در سال ۱۹۸۶ انجام داد تکرار کند تبدیل به یک خدای جدید خواهد شد.

ورزش سه: اگر مسی تابستان بعدی در مسکو جهان را فتح نکند دستاوردی نخواهد داشت اما اگر او بتواند آنچه را که مارادونا در سال ۱۹۸۶ انجام داد تکرار کند تبدیل به یک خدای جدید خواهد شد.

آرژانتین در روز شنبه بعد از ظهر در استادیوم لوژینکی روسیه بازی می کند و این بازی اگرچه دوستانه است، اما سامپائولی و بازیکنانش فرصت بازی کردن در استادیومی که برای میزبانی فینال جام جهانی در تابستان آینده انتخاب شده راخواهند داشت. 9 ماه دیگر در تاریخ 15 ژوئن 2018، آنها امیدوارند که در برابر 81 هزار هوادار در دیدار فینال حضور داشته باشند.
آخرین فرصت مسی برای برآورده کردن رویای آرژانتین
آلبی سلسته اگرچه در سال ۲۰۱۴ به فینال جام جهانی برزیل رسید، اما عملکرد آنها در بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ رضایت بخش نبود و آنها با زحمت و در روز پایانی با درخشش لیونل مسی جواز صعود به روسیه را کسب کردند.
یکی از هواداران تیم ملی در نامه ای نوشت: "این اتفاق یک فاجعه ملی بود. ما از این بازیکنان حداقل استانداردها را انتظار داریم. بیست و دو میلیونر لعنتی در اروپا و برای تیم های اروپایی بازی می کنند و تنها چیزی که ما می خواهیم این است که آنها عملکرد خودشان را در برای تیم ملی آرژانتین نیز ارائه دهند؛ تنها همین.
آخرین فرصت مسی برای برآورده کردن رویای آرژانتین

گرچه همه بازیکنان ناراحت بودند اما خشم یک بازیکن متفاوت بود؛ بهترین و گران ترین بازیکن دنیا. بارسلونا کجاست؟ این شهر در اروپا است. شهری متفاوت در یک کشور دیگر.
مسی نه تنها ما بلکه همه هواداران فوتبال را خوشحال کرده اما ما از او می خواهیم برای ما ارمغانی به دست آورد. اگر او بهترین بازیکن بوده برای بارسا بوده اما برای آرژانتین کاری نکرده است. بهشت یا جهنم؛ هیچ حد وسطی وجود ندارد بدون سایه خاکستری؛ یا سیاه یا سفید.
روسیه آخرین شانس مسی برای پیروزی در جام جهانی است؛ آخرین راه برای تبدیل شدن به افسانه؛ یک قهرمان ملی یا تبدیل شدن به خدا.

در کشوری که فوتبال یک مذهب است، به نظر می رسد عجیب است که لیونل مسی توسط هموطنانش پرستش نمی شود. او چهار لیگ قهرمانان اروپا، هشت لیگا، پنج توپ طلا و سه جام باشگاه های جهان را کسب کرده است، اما در آرژانتین تنها یک چیز مورد شمارش قرار می گیرد: فتح جام جهانی.
پس مارادونا 1-0 مسی؛ دیه گو مارادونا جام جهانی را به دست آورد و به همین علت به تنهایی شایسته پرستش است. یکی از طرفداران که به تازگی ما او ملاقات کردیم چنین توضیح داد: من یک شب در ساعت 3 بامداد بیرون بودم که دوست من گفت: "کریسمس مبارک"
آخرین فرصت مسی برای برآورده کردن رویای آرژانتین

من نیز پاسخ دادم ما که در ماه اکتبر هستیم و او گفت: در مورد آن فکر می کنم. اما امروز خدای تولد فوتبال مارادونا است. من نیز پذیرفتم.
طرفداران آرژانتین می توانند به این کریسمس نیز امیدوار باشند زیرا آنها می دانند در تابستان آینده در جام جهانی حضور خواهند داشت. مسی در مسابقه نهایی خود در برابر اکوادور، هت تریک کرد تا آنها را به روسیه صعود کنند. مطمئنا، اگر مسی تابستان بعدی در مسکو جشن نگیرد دستاوردی نخواهد داشت اما اگر او بتواند آنچه را که مارادونا در سال 1986 انجام داد تکرار کند، او نیز تبدیل به یک خدای جدید خواهد شد. بهشت یا جهنم؛ هیچ حد وسطی وجود ندارد.
منبع: گاردین
ترجمه: آریا فاطمی مقدم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج