۶۲۹۰۲۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

روسیه، ۳ رسانه آمریکایی را تحریم می کند

رئیس کمیسیون سیاستگذاری اطلاعاتی شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد که در پاسخ به اقدامات آمریکا علیه شبکه خبری راشاتودی، اعمال محدودیت هایی در مورد رادیو صدای آمریکا، شبکه سی.ان.ان و رادیو آزادی بررسی می شود.

خبرگزاری ایرنا: رئیس کمیسیون سیاستگذاری اطلاعاتی شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد که در پاسخ به اقدامات آمریکا علیه شبکه خبری راشاتودی، اعمال محدودیت هایی در مورد رادیو صدای آمریکا، شبکه سی.ان.ان و رادیو آزادی بررسی می شود.

رسانه های روسی امروز اعلام کردند که آمریکا راشاتودی را وادار کرده است تا به عنوان عامل خارجی (و نه رسانه) در این کشور به ثبت برسد.

آلکسی پوشکوف رئیس کمیسیون سیاستگذاری اطلاعاتی شورای فدراسیون روسیه گفت که مسکو در پاسخ به اقدامات آمریکا علیه شبکه تلویزیونی راشاتودی، محدودیت هایی را در مورد رادیو صدای آمریکا، شبکه سی.ان.ان و رادیو آزادی اعمال کند و بررسی این موضوع در دستور کار قرار داده است.

وی امروز به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: در صورت تصویب، این رسانه ها در پاکت رسانه های کابلی (محلی) روسیه قرار نخواهند گرفت.

پوشکوف گفت: کانال تلویزیونی «ناستایاشی ورمیا» که رادیو آزادی به وجود آورده است قصد دارد از طریق شبکه اینترنتی به مخاطبان روس دسترسی پیدا کند. مطابق قوانین روسیه از این اقدام باید جلوگیری کرد. زیرا این رسانه نیست بلکه عامل تبلیغات و پروپاگاند است که تمام بودجه آن را آمریکا تامین می کند.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه به تازگی هشدار داد که مسکو به اقدام ها و فشارهای واشنگتن به رسانه های روسی فعال در آمریکا پاسخ خواهد داد.

وزارت خارجه روسیه به نقل از سخنان این مقام نوشت: همه شرایط و خواسته های واشنگتن از خبرگزاری اسپوتنیک و شبکه تلویزیونی راشاتودی با اصول آزادی بیان در آمریکا مغایرت دارد.
زاخارووا یادآورشد: برخورد گزینشی و کاربرد قوانین در مورد این رسانه ها، محدود کردن آزادی بیان تعبیر می شود در حالی که این حق در قانون اساسی آمریکا تضمین شده است.

به گزارش ایرنا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد:اقدام هایی که در مورد راشا تودی در آمریکا انجام می گیرد، پیامدهای جدی حقوقی خواهد داشت و مخاطرات امنیتی برای کارکنان این رسانه ایجاد می کند.

وی هشدار داد که هرگونه اقدام انجام شده در مورد رسانه های روسی، پاسخ متقابل روسیه را در پی خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج