۶۲۹۰۲۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

واکنش تند آرناتوویچ به انتقادات نویل

آرناتوویچ می‌گوید در بحران نیست و به خودش ایمان دارد.

طرفداری: مارکو آرناتوویچ، مهاجم اتریشی وست هم در واکنش به انتقادات تند گری نویل از عملکرد او در ترکیب چکش‌ها عنوان کرد نود درصد کار اسطوره منچستریونایتد، انتقاد کردن است.

به گزارش فورفورتو، آرناتوویچ 28 ساله در نقل و انتقالات تابستانی با رقم 24 میلیون پوند از استوک سیتی خریداری و به گران ترین خرید تاریخ باشگاه تبدیل شد. مارکو که در استوک سیتی عملکرد فوق العاده‌ای داشت، در تیم بحران زده این فصل اسلاون بیلیچ کاری از پیش نبرد و در هفت دیداری که در لیگ برتر به میدان رفت، نه گلی زد و نه پاس گلی داد تا گری نویل به انتقاد شدید از عملکرد او بپردازد.

واکنش تند آرناتوویچ به انتقادات نویل

نویل درباره آرناتوویچ گفته بود مشکلش این است که فکر می‌کند از چیزی که هست، بهتر است و خودش را در حد مسی یا رونالدو می‌بیند. اما این انتقادات با واکنش تند مهاجم اتریشی همراه شد:

من به چیزهایی که گری نویل در دوران بازیگری‌اش برده احترام می‌گذارم. او در منچستریونایتد شگفت انگیز بود و به احترامش کلاه از سر برمی‌دارم. اما نویل به عنوان مربی در والنسیا چه کرد؟ کار او انتقاد کردن است. نود درصد از کارش همین است. نمی‌گویم که گری نویل عددی نیست. او در زندگی چیزهای زیادی به دست آورده و یک اسطوره است اما در کسوت مربی‌گری؟ اجازه دهید در همان تلویزیون بماند!

اغلب کسانی که در شبکه‌های اجتماعی از من انتقاد می‌کنند، بیکارند و احتمالا هیچ زندگی و ایده‌ای هم ندارند. من انتقادات هواداران واقعی را درک می‌کنم و به آن احترام می‌گذارم. آنها از پیوستن من به وست هم خیلی خوشحال بودند چون در استوک عالی کار کرده بودم. اما هواداران فقط اتفاقاتی که در زمین بازی رخ می‌دهد را می‌بینند و از کارها و تلاش شما در تمرینات خبر ندارند. می‌دانم که به لحاظ ذهنی چقدر قوی هستم و چگونه روی خودم کار می‌کنم. هیچ چیزی را از دست نداده‌ام و در بحران نیستم. وست هم ۱۰۰ درصد می‌تواند روی من حساب کند.

گفتنی است نویل در فصل 2015/16 برای مدتی محدود، سرمربی والنسیا شد اما خیلی زود به دلیل کسب نتایج ضعیف، از سمتش برکنار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج