۶۲۹۰۳
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

تشییع پیکر جانباختگان حادثه دلخراش دزفول

فرماندار دزفول گفت: با از آب گرفتن آخرین جسد از قربانیان حادثه سقوط وانت در کانال آب، مراسم تشییع ۱۲ جان‌باخته این حادثه در دزفول برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار دزفول گفت: با از آب گرفتن آخرین جسد از قربانیان حادثه سقوط وانت در کانال آب، مراسم تشییع ۱۲ جان‌باخته این حادثه در دزفول برگزار شد.

عبدالرضا احسانی‌نیا ضمن تسلیت مرگ ۱۲ تن از اهالی روستای قلعه طوق دزفول، از برگزاری مراسم تشییع قربانیان حادثه شنبه‌شب گذشته خبر داد.

وی افزود: مراسم تشییع کشته‌شدگان سانحه سقوط وانت، امروز(سه‌شنبه) با حضور مردم و مسئولان دزفول انجام شد و پیکر جانباختگان در قبرستان بهشت علیم دزفول به خاک سپرده شد.

احسانی‌نیا گفت: بعد از ظهر امروز نیز مراسم ترحیم این قربانیان، با حضور استاندار خوزستان در مسجد صاحب‌الزمان(عج) روستای قلعه طوق دزفول برگزار خواهد شد.

پیام استاندار خوزستان در پی حادثه جان باختن ۱۲تن از مردم دزفول

استاندار خوزستان در پیامی جان باختن ۱۲تن را در حادثه سقوط خودرو وانت به کانال آب در شهرستان دزفول تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

انالله و اناالیه راجعون

مردم متدین و ایمانی دزفول

خبر حادثه سقوط وانت بار به کانال آب که منجر به جان باختن ۱۲ تن از همشهریان آن شهرستان گردید، موجب تاثر شد و بدینوسیله مراتب تسلیت اینجانب به مردم شهرستان دزفول و نیز خانواده محترم بازماندگان را اعلام می‌دارم و از خداوند بزرگ صبر و شکیبایی برای خانواده‌های محترم و نیز غفران الهی برای از دست رفتگان مسئلت می‌نمایم .ضمناً تاکید دارم مسئولان با حضور در محل حادثه موضوع را با دقت و جدیت بررسی و علت آن را پیگیری و گزارش نمایند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      این درست که مرگ و زندگی دردست خدای بزرگه و اگرزمان مرگ کسی فرا برسه هیچ احدی نمی تونه ازاون فرار کنه این هم درست که مسبب این حادثه حیوانی بوده که به ناگاه درمقابل ماشین پریده و موجب انحراف راننده درحین حرکت شده اما این ها دلیلی نمیشه که مقصران دیگر زیربار تقصیرشون نروند، اگرحفاظ یا گاردریل یا دیواری حائل درکناره های اون قسمت ماشین رو برروی کانال نصب شده بود این احتمال بود که ماشین درکانال سقوط نمی کرد، ازمسئولین خواهش می کنم بیشتربه فکر جون آدمها باشن کشوربه این بزرگی و دارای این همه ثروت نباید حال وروز جاده ها و بزرگراهها و کانالهاش به این وضع باشه

      پاسخ ها

      • کاربر

        کشور به این بزرگی درست ولی این همه ثروت غلطه لطفاً اصلاح بفرمایید وجاده وبزرگراهها هم به وسیله عوارض مادام العمر مردم شریف ساخته میشوند!

      • علی

        پپسرجان مسئولین فهمیدند مقصرند ودرمراسم شرکت میکنند

      • babak

        جناب کاربریعنی میگی ثروت مملکت دخلی به راهها وجاده ها نداره ؟ داره اما نمیخوان دست به اون ثروت بزنن. جناب علی آقا شرکت دراین مراسم دردی دوا نمی کنه تازه از نیات درونی اون مسئولان هم که ما خبر نداریم شاید برای حفظ پست و مقام باشه کی می دونه غیر از خدا شاید هم به خاطر همدردی باشه من که نمی دونم اما درکل کاش ازاین جور اتفاقات درس گرفته بشه و دیگه شاهد این گونه تصادفات و حوادث نباشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج