۶۲۹۰۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ترابی به جای اتریش و هلند در تهران

مهاجم ملی‌پوش سایپا به دلیل نداشتن کارت پایان خدمت نتوانست همراه شاگردان کارلوس کی‌روش به اردو برود.

ورزش سه: پس از بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر تیم سایپا پنج ملی‌پوش در فهرست کارلوس کی‌روش داشت؛ اما چهار نفر از آنها خط خوردند و تنها مهدی ترابی ماند؛ ولی او هم نه به دلیل مصدومیت، بخاطر مشکل ممنوع الخروجی نتوانست همراه تیم ایران راهی اردوی اتریش و هلند شود.

این بازیکن سرعتی که ستاره دو فصل اخیر سایپا بوده همانند سال گذشته در لیگ هفدهم نیز به علت آسیب دیدگی خیلی نتوانسته برای تیمش به میدان برود که دوری او از مسابقات در کنار مشکل نرفتن به خدمت سربازی موجب شده احتمال خروجش از جمع نارنجی پوشان و پیوستن او به تراکتورسازی در نقل و انتقالات نیم‌فصل مطرح شود.

مهدی ترابی که جزو مسافران تیم ملی برای سفر به اتریش و هلند برای انجام دو بازی تدارکاتی مقابل پاناما و ونزوئلا بود، به علت نداشتن کارت پایان خدمت و مشکل ممنوع الخروجی نتوانست ملی پوشان را در این سفر همراهی کند و در ایران ماند تا به تمرینات سایپا برگردد.
ترابی به جای اتریش و هلند در تهران

ترابی بعد از جا ماندن از پرواز تیم ملی تلاش زیادی داشت تا روز چهارشنبه هفته گذشته به اردوی ایران در اتریش اضافه شود؛ ولی بخاطر عدم رفع مشکل خروج از کشورش از ملحق شدن به شاگردان کی‌روش بازماند.

این مهاجم ملی‌پوش امروز در مسابقات جام شهدا مقابل پارس جنوبی جم نیمکت‌نشین بود؛ ولی در نیمه دوم وارد زمین شد و روی گل محمد سلیمانی نیز تاثیر داشت.

حالا با بیشتر نمایان شدن مشکل پایان خدمت ترابی، به نظر می‌رسد او بیشتر از همیشه به تراکتورسازی نزدیک شده و شایعه انتقالش به این تیم تبریزی برای گذراندن خدمت سربازی و رفع مشکل برای ممنوع الخروجی در سال جام جهانی قوت گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج