۶۲۹۱۲۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

طنز؛ روحانی و اصلاح طلبان فِیک بودند

پوریا عالمی در ستون طنز روزنامه شرق نوشت: خوشبختانه ما کمر همت بستیم و تکرار کردیم و الان هم شورای شهر، هم مجلس و هم دولت از نظر ظاهری کاملا تغییر کرده‌اند و از نظر باطنی چیزی عوض نشده.

پوریا عالمی در ستون طنز روزنامه شرق نوشت:
خوشبختانه ما کمر همت بستیم و تکرار کردیم و الان هم شورای شهر، هم مجلس و هم دولت از نظر ظاهری کاملا تغییر کرده‌اند و از نظر باطنی چیزی عوض نشده. مثلا ما به یک لیست امید در مجلس رأی دادیم که برخي‌شان به شوخی شبیه است. درواقع ما فکر کردیم امید ما به این نماینده‌های لیست امید بود، بعد متوجه شدیم امید اینها به ما بوده که رأی بدهیم و اینها بروند مجلس و... . ببینید چطوری شده که الان هر چندوقت یک‌بار اعلام می‌کنند لیست امید مجلس را دوباره اعلام می‌کنیم، اما انگار یکهو یکی از ته لیست امیدش درمی‌رود و می‌رود قاطی اصولی‌ها.
به همین دلیل هنوز لیستی اعلام نشده. احتمالا آخرش می‌فهمیم تنها نماینده‌ای که در لیست امید مانده، علی مطهری است که او هم اصلاح‌طلب نیست و اصولگراست. شورای شهر هم همین است. محسن هاشمی یک‌طوری با خبرنگارها صحبت می‌کند انگار هنوز نتایج شورای شهر اعلام نشده و او منتظر است رئیس شورای شهر بشود تا تکلیف شهر و شهرخورها و بودجه‌خوارها را روشن کند. به همین مناسب بودجه شهر تهران دارد جاي ديگري خرج می‌شود. دولت هم که آن‌طور. یک کسانی وزیر شدند که اگر میرسلیم و رئیسی و قالیباف رئیس‌جمهور می‌شدند، آنها مدیر کانال تلگرام اداره پست سلفچگان هم نمی‌شدند.
حرف درشت

الان شده شبیه این خریدهای اینترنتی. عکسی که بهت نشان می‌دهند با جنسی که می‌آورند دم در تحویل می‌دهند تومنی هفت صنار فرق دارد. دقیقا مثل همین رأی‌دادن‌های ما. شما به یک چیز دیگر رأی می‌دهی، طرف یک چیز دیگر از کار درمی‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مانا

      جانا سخن اززبان ما می گویی

    • بدون نام

      لعنت به هرچی دروغ گو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج