۶۲۹۱۵۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دل پیرو: سخت است برای پیرلو و بوفون جانشین انتخاب کرد

ستاره سابق یوونتوس به ستایش از دیبالا پرداخت و آینده درخشانی را برای این بازیکن جوان متصور شد. او بر این باور است که انتخاب جایگزین برای بوفون و پیرلو سخت است.

ایسنا: الکساندر دل پیرلو، اسطوره و نماد باشگاه یوونتوس به شمار می‌آید و در بین هواداران این تیم از محبوبیت زیادی برخوردار است. دل پیرو در گفت‌وگویی اختصاصی که با سایت عربی کوره داشت درباره مسائل زیادی سخن به میان آورد.

او در ابتدا به ستایش از دیبالا پرداخت و گفت‌: من دیبالا را از نزدیک می‌شناسم. او استعداد بزرگی است و بازیکنی کلیدی برای یوونتوس به شمار می‌آید. آینده درخشانی در انتظار این بازیکن جوان است و امیدوارم که بسیار بهتر از شرایطی که اکنون دارد بازی کند. برای دیبالا بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

* خبرهای زیادی درباره بازگشت کونته به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا به گوش می‌رسد، شما چه نظری دارید؟

کونته، مربی بسیار بزرگی است و نشان داد که دانش بالایی دارد. او نزدیک بود که ما را قهرمان یورو ۲۰۱۶ کند. من شخصا دوست دارم که او یک بار دیگر هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا را بر عهده بگیرد.

* درباره خداحافظی پیرلو صحبت کنید.

پیرلو از بازیکنانی است که بسیار سخت است بتوان جایگزین او را پیدا کرد. او توان بالایی در اداره کردن بازی داشت. من با پیرلو یک فصل در یوونتوس همبازی بودم و با هم جام جهانی را به دست آوردیم. در زدن ضربات آزاد با هم رقابت می‌کردیم البته من بهتر از او بودم (با خنده). در پایان باید بگویم که بازیکنی مانند پیرلو سخت است که فوتبال را ترک کند و برای او جانشین انتخاب شود.

* بوفون زمانی زیادی تا بازنشستگی ندارد. آیا دوناروما جایگزین خوبی برای او خواهد بود؟

دوناروما، دروازه‌بان جوان و بااستعدادی است. او به کسب تجربه نیاز زیادی دارد و بر این باورم که می‌تواند به دروازه‌بان بزرگی تبدیل شود. دوناروما کارهای بزرگی انجام داده و با این حال او اشباهات زیادی هم دارد و باید تمرکزش را بیشتر کند.

* در پایان درباره تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا صحبت کنید.

صعود به جام جهانی اتفاقی بسیار نیکو خواهد بود و امیدوارم که بتوانیم از سد سوئد بگذریم. تیم خوبی داریم اما شکست برابر اسپانیا باعث شد نتوانیم به عنوان تیم نخست به دور بعد برویم. گاهی یک شکست باعث می‌شود که وضعیت تیم بحرانی شود. با این حال باید به تلاش خود ادامه‌ داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج