جاباما
۶۲۹۱۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سلطانی فر: بیشتر بدهی مالیاتی سرخابی‌ها واقعی نیست

وزیر ورزش و جوانان گفت: بخش قابل توجهی بدهی مالیاتی پرسپولیس و استقلال واقعی نیست، چرا که درآمدشان همیشه سربه‌سر و یا کمتر از هزینه‌هایشان بوده و به همین دلیل مالیاتی از این جهت به آنها تعلق نمی‌گیرد.

ورزش سه: به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر پس از تعیین تکلیف بدهی انباشته شده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: برای مشکل مالیاتی سرخابی‌ها زمانی که با مسئولین سازمان مالیاتی جلسه گذاشتیم و عنوان کردیم اعداد و ارقامی که از آن به عنوان بدهی مالیاتی یاد می کنید به خاطر عدم حسابرسی، مشخص نکردن طراز مالیاتی و ارائه اظهارنامه مالیاتی از سوی مدیران وقت بوده واقعی نیست، پذیرفتند تا این موضوع بررسی شود.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید به این نکته که با تغییر رویکردها و باوری که مجموعه دولت نسبت به رسیدگی به امور ورزش دارد، گفت: انصافاً از زمان حضورم در وزارتخانه موردی نبوده که مراجعه کنم و دولت همکاری نداشته باشد. در خصوص بررسی بدهی مالیاتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز در کمیسیونی با دستور وزیر اقتصاد و دارایی سابق این موضوع مجدداً بررسی می‌شود.

وی با بیان این که بخش قابل توجهی از این بدهی مالیاتی واقعی نیست، چرا که استقلال و پرسپولیس درآمدشان همیشه سربه‌سر و یا کمتر از هزینه‌هایشان بوده و به همین دلیل مالیاتی از این جهت به آن ها تعلق نمی‌گیرد، گفت: به نظر من اگر در این دوره ۶ ماه تا یک سالی که فرصت داریم این بررسی‌ها را انجام دهیم به احتمال زیاد بخش قابل توجهی از این بدهی تعیین تکلیف می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج