۶۲۹۱۹۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فراخوان ۲ بخش از جشنواره تئاتر فجر منتشر شد

فراخوان‌های مسابقه «پوستر و هویت بصری» و مسابقه «عکس» سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر منتشر شد.

خبرگزاری مهر: امیر اسمی مدیر بخش «پوستر و هویت بصری» و مسابقه «عکس» سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر عنوان کرد: امسال بخش «پوستر و هویت بصری» شامل سه رویداد و برنامه خواهد بود؛ یکی از رویدادها مسابقه‌ پوستر است که به روال همیشگی، جزییات و مقررات آن در فراخوان مشخص شده است همچنین نمایشگاهی از آثار انتخاب‌ شده توسط هیات داوران، برگزار می‌شود و کتابی از آثار برگزیده منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های این رویداد افزود: آنچه ما روی صحنه‌ تئاتر می‌بینیم، برآیند تلاشِ جمعیِ افراد و هنرمندان مختلف است. عکس‌های این بخش که نامش را «بیرون از ‌صحنه» گذاشته‌ایم، راوی زوایای پنهان و آشکار این فرآیند و ثبت‌کننده‌ حافظه‌ تاریخی است. یکی از دلایل طراحی این بخش در واقع توجه به عکاسان تئاتری است که با حضور در گروه نمایش و فرآیند تولید آن، می‌کوشند با نگاه حرفه‌ای و خلاقانه‌ خود، این لحظات ناب را روایت کنند.

اسمی ادامه داد: برنامه‌ دیگر به موضوع هویت بصری در تئاتر می‌پردازد و گفتگو در مورد مباحث پراهمیت برندینگ، هویت کلامی و هویت بصری را در بر می‌گیرد. این سومین دوره‌ مستمر این مباحث در جشنواره خواهد بود و رویداد آخر و جدید این بخش، تبلیغات تئاتر است.

وی در پایان درباره بخش تبلیغات تئاتر توضیح داد: در سال‌های اخیر با اضافه‌شدن تئاتر غیردولتی به فضای تئاتر کشور و گسترش کمی سالن‌ها و نمایش‌ها، رقابت در نحوه‌ اطلاع‌رسانی‌ها و تبلیغات و جذب مخاطبان فشرده شده است. نقش تکنولوژی‌های تازه و فضای مجازی در کنار امکانات متفاوت فضاهای شهری و رسانه‌ها هم به استفاده از ابزارهای مختلف و رقابت بیشتر دامن زده است به همین خاطر توجه به کیفیت آثار تبلیغاتی تولید شده و تاثیرش بر مردم و سلیقه‌ جامعه، نکته‌ای پراهمیت و قابل تامل است. این بخش در واقع با هدف پرداختن به این موضوع و ایجاد فضای تحلیل و گفت‌وگو پیرامون آن ایجاد شده است.

مهلت ارسال آثار و سایر مقررات و جزییات برنامه‌های این بخش در فراخوان مشخص شده است.

فراخوان بخش عکس و پوستر در سایت جشنواره به آدرس www.fitf.ir قابل دریافت خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج