۶۲۹۲۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گزارش AFC از حماسه ۱۲۸هزار نفری آزادی

با فرا رسیدن بازی های پلی آف جام جهانی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به اتفاقات پلی آف جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه در قاره کهن در گزارشی به گام اول ایران برای خلق حماسه اشاره کرد.

ورزش سه: در شرایطی که بازی های پلی آف انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به حساس ترین مقطع خود رسیده است، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با بازگشایی پرونده پلی آف ۲۰ سال گذشته جام جهانی در قاره آسیا و اقیانوسیه به بازی حماسی ایران و استرالیا در دور رفت خود اشاره و به نکات جالب توجهی اشاره کرد.

در ابتدای این گزارش آمده است:« استرالیا در حالی برای رسیدن به چهارمین جام جهانی تاریخ خود در پلی آف به مصاف هندوراس رفت که همواره شانس با این تیم در پلی آف ها همراه نبوده است. شاید بهترین خاطره آنها در پلی آف های جام جهانی برابر اروگوئه در سال ۲۰۰۵ رقم خورد؛ اما بدترین خاطره این تیم نیز ۲۰ سال قبل برابر ایران بود که به طرز جالب توجهی از صعود به جام جهانی ۹۸ فرانسه بازماند».

در ادامه این گزارش نویسنده سایت afc به بازی رفت ایران و استرالیا در تهران اشاره و نوشت:« در روزی که بیش از ۱۲۸ هزار نفر به ورزشگاه آزادی آمده بودند کانگوروها به تساوی ۱-۱ مقابل ایران قناعت کردند آن هم در شرایطی که میزبان تلاش زیادی کرد تا با بهره بردن از امتیاز میزبانی بتواند برنده از زمین خارج شود. استرالیا که خوشحال از این تساوی بود خبر نداشت در بازی برگشت چه پایان تلخی انتظارش را می کشد».

در این گزارش سایت afc از خداداد عزیزی به عنوان قاتل استرالیا نام برد که هم در بازی رفت گل تساوی ایران را به ثمر رساند، هم در بازی برگشت که باعث شد یکی از نسل های طلایی فوتبال این کشور در حسرت حضور در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه بسوزند.
گزارش AFC از حماسه 128هزار نفری آزادی
گزارش AFC از حماسه 128هزار نفری آزادی
گزارش AFC از حماسه 128هزار نفری آزادی
گزارش AFC از حماسه 128هزار نفری آزادی
گزارش AFC از حماسه 128هزار نفری آزادی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج