جاباما
۶۲۹۲۱۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ییلدیریم: استانبول به اندازه نیویورک امن است

نخست وزیر ترکیه با بیان اینکه جهان از یک دوران پر چالش می‌گذرد اعلام کرد، هیچ کشوری در جهان از تهدیدهای موجود در امان نیست.

خبرگزاری ایسنا: نخست وزیر ترکیه با بیان اینکه جهان از یک دوران پر چالش می‌گذرد اعلام کرد، هیچ کشوری در جهان از تهدیدهای موجود در امان نیست.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد؛ بنعالی ییلدیریم، نخست وزیر ترکیه اعلام کرد: استانبول به اندازه نیویورک امن است و آنکارا نیز به اندازه واشنگتن.

نخست وزیر ترکیه در جمع ترک‌های مقیم آمریکا از اتباع ترکیه خواست که ارتباط خود را با دولت و دیگر موسسات ترکیه افزایش دهند.

وی گفت: افزایش حضور شما در موسسات محلی و دولتی ترکیه باعث می‌شود که صدای ما شنیده شود. این همکاری‌ها نه تنها باعث تقویت همبستگی با ملت ترکیه می‌شود بلکه به افزایش صلح و رفاه نیز کمک می‌کند.

ییلدیریم در سفر چهار روزه خود به آمریکا با مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور این کشور در کاخ سفید و آنتونیو گوترش،‌ دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی روز جمعه به مناسبت درگذشت مصطفی کمال آتاتورک، بنیانگذار ترکیه مدرن، در کنسولگری این کشور در نیویورک اعلام کرد: ترکیه در برابر همه بی‌عدالتی‌ها می‌ایستد و دستان خود را به سوی محرومان با آغوش باز می‌گشاید و در حال حاضر میزبان میلیون‌ها آواره است و نان خود را با آنها تقسیم می‌کند. کسانی که به ما توهین می‌کنند و ما را مقصر می‌دانند در درجه اول باید به خود نگاه کرده و ببینند که آنها چه کار انجام داده‌اند.

او در بخش دیگری از اظهاراتش درباره چالش‌های موجود در روابط آمریکا و ترکیه گفت: این مسائل موقتی است. دوستی میان دو کشور بسیار مهم بوده و برای ما ارزشمند است.

وی در ادامه به شهروندان ترکیه مقیم آمریکا و کشورهای دیگر گفت که احساس راحتی کنند زیرا ترکیه هرگز از راه خود به سوی دموکراسی و توسعه منحرف نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا امن نیست شهر پر از دزد و گداست امنیت هم در حد صفر نمی دونم ایرانیا چرا کلی هزینه می کنند اگر در ایران به گردشگری بها داده بشه هزاران بار زیباتر و امن تر از ترکیه است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج