۶۲۹۲۲۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اینسینیه: باید سرمان را پایین بیندازیم

هافبک هجومی تیم فوتبال ناپولی اعتراف کرد که در شب شکست آتزوری مقابل سوئد سرمربی‌اش از او خود خواسته که در پست غیرتخصصی‌اش بازی کند.

خبرگزاری تسنیم: در شب شکست یک بر صفر ایتالیا در خانه سوئد در بازی رفت پلی‌آف جام جهانی ۲۰۱۸، مارکو وراتی، یکی از بدترین بازی‌هایش را برای آتزوری انجام داد. او نه تنها در نیمه اول بازی کارت زردی گرفت که او را از بازی برگشت محروم و مجبورش کرد محتاطانه‌تر بازی کند، بلکه تا پایان مسابقه کار خاصی در زمینه بازیسازی انجام نداد. با این وجود جامپیرو ونتورا، سرمربی تیم ملی ایتالیا تا دقیقه ۷۵ حاضر نشد هافبک پاری‌سن‌ژرمن را از زمین بازی بیرون بکشد و در آن زمان او را با لورنزو اینسینیه، هافبک هجومی ناپولی تعویض کرد.

اینسینیه در این خصوص به شبکه رای اسپورت گفت: به نظر من جدا از گلی که به ثمر رساند، سوئد در این بازی کار خاصی انجام نداد. من فکر نمی‌کنم که بد بازی کرده باشیم. متأسفم که نتوانستیم بازی را ببریم اما این تنها بازی رفت بود و ما هنوز یک بازی برگشت در سن سیرو داریم. ما باید رویکردمان را تغییر دهیم و یادمان باشد که داریم برای چه چیزی می‌جنگیم.

بال چپ ناپولی در ۱۵ دقیقه پایانی به میدان رفت اما در آن مدت هم در پست تخصصی خود بازی نکرد. او ادامه داد: ونتورا می‌داند من چه بازیکنی هستم و هر بار که به تیم ملی دعوت شده‌ام، سعی کرده‌ام که بهترین بازی‌هایم را انجام دهم. من متأسفم که نتوانستم در روند بازی تغییری ایجاد کنم اما چه یک دقیقه چه ۹۰ دقیقه در میدان باشم، همیشه سعی می‌کنم که با تمام وجودم بازی کنم.

وی افزود: سرمربی از من پرسید که آیا آماده‌ام جای وراتی بازی کنم و من هم گفتم بله چون وظیفه من در قبال پیراهن تیم ملی ایتالیا بسیار مهم است. می‌توانستم بیشتر از این کار کنم و از این بابت ناراحتم. الان اما باید سرمان را پایین بیندازیم و به هر قیمتی شده بازی برگشت را ببریم. دوشنبه هر کسی که به میدان برود باید با دو برابر توان همیشگی‌اش بازی کند چون غیرممکن است که ایتالیا به جام جهانی نرود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج