جاباما
۶۲۹۲۳۵
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

هراتیان: مشکل کی‌روش و ایفمارک حل می‌شود

رئیس مرکز پزشکی و ورزشی ایفمارک گفت: اهل تعامل هستم و مطمئن هستم مشکل ایفمارک با کی روش با درایت تاج حل خواهد شد.

خبرگزاری فارس: زهره هراتیان در حاشیه مراسم کنگره کلینیک در فوتبال در خصوص برگزاری این مراسم اظهار داشت: خوشحالم که این کنگره در تهران برگزار شد و باید به این موضوع اشاره کنم که معمولاً چنین کنگره‌ای برای پیشرفت در فوتبال برگزار می‌شود. این کنگره در محورهای مختلف مثل پزشکی، داوری، برندسازی و رسانه برگزار می‌شود که ایران به عنوان اولین میزبان این کنگره بین‌المللی انتخاب شد.

خبرنگاری در خصوص اختلافات وی با کی‌روش سؤال کرد که هراتیان پاسخ داد: من اینجا می‌خواهم در مورد کنگره صحبت کنم و بحثی در این زمینه ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که بالاخره شما باید در این زمینه توضیح بدهید، گفت: من هیچ وقت با فضای دوستانه بیگانه نیستم و مطمئن هستم با درایت آقای تاج این موضوع حل خواهد شد. همه اخلاق من را می‌دانند و سعی می‌کنم همیشه تعامل کنم، اما فکر می‌کنم مشکلات با گفتمان حل شود تا ان‌شاءالله بتوانیم سهم کوچکی در موفقیت تیم ملی داشته باشیم.

رئیس مرکز پزشکی ایفمارک در پاسخ به این سوال که بر سر این مرکز خدمات پزشکی اختلافاتی بین وی و سرمربی تیم ملی به وجود آمده و در نهایت چه کسی پاسخگو است،‌گفت: من اینجا می‌خواستم در مورد مسائل کنگره صحبت کنم اما ظاهراً‌ باید توضیحاتی در این زمینه بدهم. این پروژه مالی ۷۵۰ هزار دلار بوده که ما درخواست تهیه آن را از فدراسیون فوتبال کردیم تأکید می‌کنم ما تنها درخواست‌کننده بودیم و فدراسیون فوتبال نیز نامه آن را ارسال کرده است. ما فقط می‌توانیم پیشنهاد بدهیم، پروژه ایفمارک، پروژه‌ای بود که در زمان ریاست آقای کفاشیان شکل گرفت و او هم نامه‌ای را به فیفا ارسال کرد و در نهایت وسایل را ما تحویل گرفتیم.

وی افزود: شاید اگر آقای تاج در آن زمان رئیس بودند تصمیم دیگری می‌گرفتند ولی من دو سال پیش هم در اظهارنظری گفتم که ما سرباز هستیم و هر چه رؤسا بگویند ما اجرا می‌کنیم. پیشنهاد تجهیزات به این کاملی را من ارائه کردم و کفاشیان آن را قبول کرد و درخواست داد، چون فیفا فقط روسای فدراسیون‌ها را می‌شناسد. الان هم اگر آقای تاج نظری داشته باشند ما تابع هستیم.

به گزارش فارس، هراتیان تأکید کرد: به نظر من عملکرد ایفمارک خوب بوده چون در ابتدای فصل سرویس خوبی به ورزشکاران دادیم و مردم هم از شرایط ما راضی بودند. به نظرم ایفمارک باید حفظ شود و فکر می‌کنم اگر در این موضوع درایت شود ما کاملاً می‌توانیم در کنار هم تعامل خوبی داشته باشیم و برای سربلندی کشورمان تلاش کنیم، ضمن آنکه باز هم تأکید می‌کنم من از تعامل استقبال می‌کنم.

خبرنگاری در خصوص فوتبالیست‌های ترامادولی و دوپینگی از هراتیان سوال کرد که وی پاسخ داد: به نظرم رسانه‌ها باید در کلینیک رسانه‌ای که ما احداث کردیم شرکت کنند، به هیچ عنوان از نظر پزشکی نمی‌توانیم در مورد شخص و یا بازیکن خاصی صحبت کنیم و تنها مرجعی که اجازه دارد اطلاعات را از اما بگیرد یک قاضی است. ما به رسانه‌ها و حتی خود فرد هم نمی‌توانیم اطلاعات بدهیم مگر اینکه رئیس یک باشگاه بخواهد. به طور مثال مدیرعامل باشگاه نامه می‌نویسد و به ما اعلام می‌کند با توجه به اینکه من کارفرمای این بازیکنان هستم دوست دارم شرایط آنها را بدانم. از این طریق است که ما می‌توانیم اطلاعات را در اختیار قرار بدهیم. ضمن آنکه باید به این موضوع هم اشاره کنم هنگامی که بازیکنان به اینجا مراجعه می‌کنند فرمی را پر کرده، که این اجازه در آن قید شده که ما اختیارات را تنها در اختیار مدیریت باشگاه مربوطه قرار بدهیم وگرنه اسرار کاملا محرمانه است و هیچکس حق ندارد آن را به بیرون انتقال بدهد.

رئیس مرکز ایفمارک تأکید کرد: پایبند اخلاق پزشکی هستیم ضمن آنکه هیچ کدام از اعضای ایفمارک حق اظهارنظر در مورد مثلاً ناهنجاری‌های ورزشی و پزشکی را ندارند. در مورد بحث دوپینگ هم که ما ورود نمی‌کنیم و فقط نادو می‌تواند در آن دخیل باشد.

هراتیان در خصوص آخرین وضعیت مجتبی جباری و اینکه گفته می‌شود این بازیکن در ایفمارک تست پزشکی داده گفت: این سوال هم از آن دسته سوال‌هایی است که منجر می‌شود من اطلاعات محرمانه در اختیارتان بگذارم اما در مورد مجتبی جباری باید بگویم وی هنگامی که نزد ما مراجعه کرد کاملاً آسیب‌دیدگی‌ها روند درمانش را توضیح داد که واقعاً این حرکت او حرفه‌ای بود و انصافاً به شخصه از رفتار حرفه‌ای مجتبی جباری واقعاً خوشم آمد. هر مسئله‌ای در مورد جباری بوده به اطلاع خودش و باشگاه رسیده است و ایفمارک نمی‌تواند بگوید که فلان باشگاه با بازیکن قرارداد ببندد یا خیر. الان باشگاه‌ها هم نمی‌توانند بگویند ایفمارک گفته که با فلان بازیکن قرارداد ببندیم یا نبندیم. صراحتاً می‌گویم حتی اگر یک بازیکن پا هم نداشته باشد مسئولیت عقد قرارداد با وی ، باشگاه خواهد بود. چند سال پیش باشگاه استقلال بازیکنی را جذب کرد که مصدوم بود و بعدها به او ضرر مالی هم پرداخت کرد. ایفمارک برای این فعالیت می‌کند که باشگاه‌ها را از شرایط بازیکنان مطلع کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیمین

      ""ما سرباز هستیم و هر چه رؤسا بگویند ما اجرا می‌کنیم. !!؟؟"" خانم دکتر هراتیان شما و همسرتان آقای افاضلی سالیان سال است که سرباز فدراسیون هستید و عجیبه که دوره سربازی شما تمام هم نمیشود!!؟؟ شما اعلام فرمودید که فیفا به این مرکز کمک کرده ولی بعدا معلوم شداز محل پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی قبلی هزینه های این مرکز پرداخت شده!؟ شوهر گرامیتان هم که آنالیزور دائمی صدا و سیما و یک مقطع مربی تیم ملی امید بوده و در همان مقطع تیم امید با سه باخت از صعود بازماند!!؟؟ اگر مردم نخواهند خانواده شما در فدراسیون و فوتبال مملکت حضور داشته باشند باید چه کسی را ببینند؟؟!!

      پاسخ ها

      • وحید

        دقیقا

    • ایرانی

      خانم دکترحآلا یادتان امد پول ازکجا وضمنا بانی ان مرکز آقای کفاشیان نبود آقای کی‌روش بود با توجه باینکه لیگ ۱۸تایی مارااقای کی‌روش ۱۶تیمی کرد میدانید چرا بخاطر اینکه بازیکنان ما هرسه روز بخاطر شرایط بدبدنی نمی‌توانستند بدون مصدومیت بازی کنند این مرکزرا به نمک شناس بسپارید شما اگر اهل تعامل نباشیدچکار میتوانید در مقابل کی‌روش انجام دهید کاش انمرکز نبود شماالان کجا مشغول کار بودید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج