جاباما
۶۲۹۲۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شیخ ویسی: فقط ۱۶ درصد پول داده اند

دروازه‌بان تیم فوتبال خوزستان، گفت: چه کسی گفته ما ۲۰ درصد دریافت کردیم؟! بر اساس قرارداد باید تا به اینجا حدود ۴۰ درصد دریافت می‌کردیم اما با هر کدام از بازیکنان صحبت کردیم نهایت ۱۶-۱۷ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده بودند.

خبرگزاری فارس: وحید شیخ‌ویسی در خصوص وضعیت باشگاه استقلال خوزستان و اعتصاب بازیکنان عنوان کرد: وضعیت مثل قبل است و اتفاق جدیدی رخ نداده و باشگاه با همان مشکلات روبروست.

وی در مورد اینکه عبدالنبی شولی سرپرست باشگاه دیروز به تمرین آمد ولی بازیکنان پس از صحبت‌های او حاضر به تمرین نشدند، عنوان کرد: شولی زحمت کشید و به تمرین آمد و صحبت‌هایی انجام داد اما ما قانع نشدیم و به همین دلیل تمرین نکردیم.

گلر استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا ناراحتی بازیکنان به خاطر طلب‌های فصل قبل است‌گفت:۶-۷ تن از بازیکنان استقلال خوزستان که از سال قبل در تیم ماندند از مسئولان قول تسویه حساب کامل را گرفتند اما این مسئله عملی نشد. قرار بود تا این مقطع از فصل طبق قرارداد ۴۰ درصد حقومان را بدهند اما این اتفاق نیفتاد. ما تا الان ۱۵-۱۶ درصد دریافتی داشتیم و نمی‌دانم این ۲۰ درصد از کجا مطرح می‌شود؟ فکر کنم از مسائل تیم خبر ندارند که این حرف‌ را می‌زنند. ما با هر کدام از بازیکنان صحبت کردیم آنها ۱۵-۱۶ درصد بیشتر دریافت نکرده بودند. نمی‌دانم این ۲۰ درصدی که مسئولان می‌گویند از کجا درآمده است.

وی در مورد اینکه آیا مشکلات باشگاه آنقدر زیاد شده که آنها تصمیم دارند به اعتصاب خود ادامه دهند، گفت: ما در روز مسابقات به میدان می‌رویم چرا که فکر می‌کنم تبعات این مسئله بسیار بد خواهد بود اما فعلا در تمرینات شرکت نمی‌کنیم تا ببینیم چه اتفاقی پیش می‌آید.

وی در رابطه با مطرح شدن بحث علاقه باشگاه تراکتورسازی به جذب او عنوان کرد: خودم هم چیزهایی در این ارتباط شنیده‌ام اما نه صحبتی انجام شده و نه قول و قراری گذاشته‌ایم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا علاقه‌ای به حضور در تراکتورسازی دارد، گفت:‌از این مسئله خیلی استقبال می‌کنم چرا که تراکتورسازی یک تیم پرهوادار است و دوست دارم عملکردم دیده شود. فعلا با تیم استقلال خوزستان قرارداد دارم و اگر چیزی نگویم بهتر است. ما نه تماسی گرفتیم و نه حرفی زدیم.

گلر استقلال خوزستان در پایان در رابطه با اینکه آیا امروز تمرین می‌کند، اظهار داشت: بعید است. ما به محل تمرین می‌رویم و باید دید چه پیش می‌آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج