۶۲۹۲۴۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تصاویر زنده پرچم‌دار تاشوی سامسونگ فاش شد

سامسونگ قد دارد به‌زودی یک گوشی تاشو با دو صفحه نمایش مجزا معرفی کند. گفته می‌شود که این گوشی احتمالا با مشخصات فنی سطح بالا رونمایی خواهد شد و شاید تنها به بازار چین محدود باشد.

وب سایت جی اس ام - نگارین خیامی: سامسونگ قد دارد به‌زودی یک گوشی تاشو با دو صفحه نمایش مجزا معرفی کند. گفته می‌شود که این گوشی احتمالا با مشخصات فنی سطح بالا رونمایی خواهد شد و شاید تنها به بازار چین محدود باشد.
تصاویر زنده پرچم‌دار تاشوی سامسونگ فاش شد

سبک تاشو در سال‌های گذشته از محبوب‌ترین طراحی‌های ظاهری در میان گوشی‌های همراه هوشمند به شمار می‌رفت و برخی سازندگان هنوز هم دستگاه‌هایی با این طراحی تولید می‌کنند. سامسونگ یکی از همین کمپانی‌هاست و گوشی‌های تاشو آن معمولا به دو صفحه نمایش مجزا مجهز می‌شود و از ویژگی‌های فنی تقریبا سطح بالایی پشتیبانی می‌کنند. انتظار می‌رود این غول تکنولوژی کره‌ای در ماه جاری یک گوشی تاشو تازه معرفی کند. هنوز نام تجاری گوشی مذکور مشخص نشده است اما فعلا آن را با شناسه SM-W۲۰۱۸ می‌شناسیم. تصاویر زنده متعددی منسوب به این گوشی تاشو روز گذشته در فضای وب منتشر شدند و برخی ویژگی‌های ظاهری آن را به نمایش گذاشتند.
تصاویر زنده پرچم‌دار تاشوی سامسونگ فاش شد

گزارش شده است که گوشی SM-W۲۰۱۸ سامسونگ صفحه نمایش ۴.۲ اینچی فول اچ دی دارد. در این تصاویر زنده هم شاهد هستیم که حاشیه‌ها در هر دو پنل نمایش داخلی و خارجی آن باریک نشده‌اند و به اندازه سایر گوشی‌های قبلی سامسونگ طراحی شده‌اند. این گوشی به صفحه کلید فیزیکی مجهز شده است که به نظر می‌رسد از جنس فلز براق طراحی شده باشد.
تصاویر زنده پرچم‌دار تاشوی سامسونگ فاش شد

با توجه به تصویر نمای پشت SM-W۲۰۱۸ و اثر انگشت‌های به جا مانده بر پشت این گوشی پیش‌بینی می‌شود پنل پشت آن از جنس شیشه ساخته شده باشد. دوربین اصلی که تنها یک لنز دارد در این پنل تعبیه شده است و فلش LED و همچنین حسگر اثرانگشت به ترتیب سمت چپ و راست آن قرار دارند. ظاهرا در طراحی این بخش از گوشی تاشو تازه سامسونگ از گلکسی اس ۸ الهام گرفته شده است.
تصاویر زنده پرچم‌دار تاشوی سامسونگ فاش شد

شایعه شده است که سامسونگ قصد دارد این گوشی را به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۳۵ مجهز کند اما برخی گزارش‌ها هم به کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۲۱ به‌عنوان قلب تپنده آن اشاره کرده‌اند. گفته می‌شود SM-W۲۰۱۸ احتمالا به ۴ یا ۶ گیگابایت رم مجهز می‌شود و حافظه داخلی‌اش هم ۶۴ گیگابایت خواهد بود.

همچنین گفته شده که دوربین اصلی آن ۱۲ مگا پیکسلی است و یک حسگر ۵ مگا پیکسلی برای دوربین سلفی‌اش در نظر گرفته می‌شود. ظرفیت باتری آن احتمالا معادل ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود و منبع انتشار تصاویرش مدعی شده است که از تکنولوژی تشخیص عنبیه چشم هم پشتیبانی می‌کند.

کمپانی سامسونگ هنوز تاریخ مشخصی برای معرفی رسمی این گوشی اعلام نکرده است اما برخی منابع آگاه اعلام کرده‌اند گوشی SM-W۲۰۱۸ احتمالا در خلال ماه نوامبر و تنها در چین عرضه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج