۶۲۹۲۹۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آمار روادید صادر شده برای مراسم اربعین

رییس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه اظهار کرد: در اربعین سال جاری دو میلیون و ۳۵۲ هزار و ۳۰۹ روادید صادر شد که از این تعداد ، دو میلیون و ۲۳۹ هزار و ۶۲۴ روادید برای اتباع ایرانی و ۱۱۲ هزار و ۶۸۵ روادید برای اتباع خارجی مقیم ایران صادر شده است.

خبرگزاری ایسنا: رییس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه اظهار کرد: در اربعین سال جاری دو میلیون و ۳۵۲ هزار و ۳۰۹ روادید صادر شد که از این تعداد ، دو میلیون و ۲۳۹ هزار و ۶۲۴ روادید برای اتباع ایرانی و ۱۱۲ هزار و ۶۸۵ روادید برای اتباع خارجی مقیم ایران صادر شده است.

مجتبی کریمی با بیان اینکه ۹۸ درصد اتباع خارجی مقیم ایران که برای آنها روادید جهت شرکت در مراسم اربعین صادر شد، افغانستانی هستند، افزود: سه هزار و ۷۰۰ عراقی مقیم ایران نیز با استفاده از سند مسافرتی برای شرکت در مراسم اربعین راهی این کشور شدند.

این مقام مسئول در وزارت خارجه با بیان اینکه تا روز گذشته ۱۶۰۳ برگه عبور برای اتباع ایرانی که گذرنامه و مدارک خود را در عراق گم کرده بودند، صادر شده است، افزود: همچنین برای ۱۶۰۰ تبعه خارجی که برای بازگشت به کشورشان احتیاج بود از ایران عبور کنند و روادیدی که برایشان صادر شده بود یک طرفه بود روادید عبور از ایران صادر شد.

وی همچنین خطاب به کسانی که گذرنامه خود را در داخل و یا خارج از کشور گم می‌کنند، گفت: حتما در اسرع وقت به نمایندگی پلیس و یا کنسولگری یا سفارت ایران مراجعه کنند و گزارش مفقود شدن گذرنامه خود را بدهند تا خدای نکرده گذرنامه آنها مورد سوء استفاده قرار نگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج