۶۲۹۳۷
۴ نظر
۵۰۳۲
۴ نظر
۵۰۳۲
پ

بهترین ماشین های زندگی در شهر

بیشتر مردم عادت کرده اند حتی برای خرید از سرکوچه هم با ماشین بروند و سرکار رفتن و انجام کارهای روزانه بدون ماشین برایشان قابل تصور نیست. این افراد بهتر است اگر بودجه شان اجازه می دهد، بهترین ماشین های دم دستی را بخرند تا خرج کمتر روی دستشان بگذارد.

بهترین ماشین های زندگی در شهر





برترین ها: بیشتر مردم عادت کرده اند حتی برای خرید از سرکوچه هم با ماشین بروند و سرکار رفتن و انجام کارهای روزانه بدون ماشین اصلا برایشان قابل تصور نیست. این افراد بهتر است اگر بودجه شان اجازه می دهد، بهترین ماشین های دم دستی را بخرند تا خرج کمتر روی دستشان بگذارد و عمر مفید طولانی تری نیز داشته باشد. ماشین های داخل شهری بهتر است سیستم های اطلاعاتی و مسیریابی قوی داشته باشند. یا هیبرید و دوگانه سوز باشند. برای این منظور، 15 تا از بهترین خودروهای سال 2013 را معرفی کرده ایم.

به این نکته توجه داشته باشید همه این ماشین ها برای ما ایرانی ها گران تمام می شوند و دلیل آن اختلاف زیاد دلار و هزینه کمرگ و پلاک کردن و ... ماشین است. اما آشنایی با آنها خالی از لطف نیست. در ضمن، باید بدانید هر مایل معادل 1.609 کیلومتر و هر گالن معادل 3.785 لیتر است.

1. Chevrolet Volt

قیمت: 39,145 دلار آمریکا

بهترین ماشین های زندگی در شهر

مصرف بنزین بر حسب مایل: ۱۰۱ مایل در هر گالن داخل شهر / ۹۳ مایل در هر گالن در بزرگراه / ۹۸ مایل در هر گالن ترکیبی از خیابان و بزرگراه ماشین های برقی گزینه های خوبی برای داخل شهر هستند. اما مشکلات این نوع خودروها هم زیاد است. به طور مثال، ممکن است در اثر تصادف، گم کردن مسیر یا شرایط آب و هوایی بد ماشین بیشتر روشن باشد و باتری آن سریع تر از حالت عادی تمام شود. اما شورولت ولت از جمله ماشین های برقی است که می تواند با یکبار شارژ ۶۱ کیلومتر را بدون مشکل بپیماید. البته یک ژنراتور ۱.۴ لیتر بنزین نیز دارد که در مواقع ضرورت، تا ۵۵۰ کیلومتر اضافه تر نیز می تواند به شما سواری دهد تا در میان راه نمانید.

۲. Toyota Prius

قیمت: ۲۴,۲۰۰ دلار آمریکا

بهترین ماشین های زندگی در شهر

مصرف بنزین بر حسب مایل: ۵۱ مایل در هر گالن داخل شهر / ۴۸ مایل در هر گالن در بزرگراه / ۵۰ مایل در هر گالن ترکیبی از خیابان و بزرگراه این خودروی برقی یکی از بهترین گزینه ها برای ماشین های دم دستی و داخل شهری است. اتاق جادار، مصرف بنزین مقرون به صرفه و فناوری های جالب داخلی متنوع از جمله ویژگی های این خودرو هستند.

۳. Toyota Camry Hybrid

قیمت: ۲۶,۱۴۰ دلار آمریکا

بهترین ماشین های زندگی در شهر

مصرف بنزین بر حسب مایل: ۴۳ مایل در هر گالن داخل شهر / ۳۹ مایل در هر گالن در بزرگراه / ۴۱ مایل در هر گالن ترکیبی از خیابان و بزرگراه مدل دوگانه سوز تویوتا کمری برای اعضای خانواده و استفاده روزانه بسیار مناسب است. این خودرو، نسبت به اندازه خود مصرف بنزین پایینی دارد. بعلاوه، سیستم اطلاعاتی آن نیز برای استفاده مداوم کاربر بسیار جان سخت و با دوام است. عمر باتری این خودرو به اندازه ای هست که با خیال راحت سرکار و پس از آن خرید بروید و بعد به خانه برگردید.

۴. Scion iQ

قیمت: ۱۵,۴۹۵دلار آمریکا

بهترین ماشین های زندگی در شهر

مصرف بنزین بر حسب مایل: ۳۶ مایل در هر گالن داخل شهر / ۳۷ مایل در هر گالن در بزرگراه / ۳۷ مایل در هر گالن ترکیبی از خیابان و بزرگراه پیدا کردن جای پارک یکی از بزرگ ترین معزلات بیرون بردن ماشین است. باید صد دور در کوچه های اطراف محل کار بچرخید تا بالاخره یک جای نه چندان امن را برای پارک خودروی خود بیابید. به همین دلیل، هر چه ماشین کوچک تری داشته باشید، بیشتر جای پارک پیدا می کنید. Scion iQ هم از آن ماشین های کوچکی است که به راحتی در مکانی جا می شود. اتاق این خودرو برای سه نفر بزرگسال و وسایل آنها جا دارد.

۵. Volkswagen Jetta TDI

قیمت: ۲۳,۰۵۵ دلار آمریکا

بهترین ماشین های زندگی در شهر

مصرف بنزین بر حسب مایل: ۳۰ مایل در هر گالن داخل شهر / ۴۲ مایل در هر گالن در بزرگراه / ۳۴ مایل در هر گالن ترکیبی از خیابان و بزرگراه Jetta TDI یک خودروی دیزلی است و ترکیبی از قدرت مفید، مصرف سوخت بسیار پایین و اتاق داخلی هوشمند است. اگر ماشین هیبرید دوست ندارید این مدل یکی از بهترین ها برای داخل شهر است.

۶. Nissan Versa

قیمت: ۱۵,۲۴۰ دلار آمریکا

بهترین ماشین های زندگی در شهر

مصرف بنزین بر حسب مایل: ۳۱ مایل در هر گالن داخل شهر / ۴۰ مایل در هر گالن در بزرگراه / ۳۵ مایل در هر گالن ترکیبی از خیابان و بزرگراه طراحان نیسان به دنبال خلاقیت برای کاهش مصرف سوخت خودروهای جدید Versa Note با امکانات S Plus و SV هستند. آیرودینامیک فعال در جلوپنجره، چراغ های منفذ دار عقب و فناوری انژکتور دوگانه در کنار مصرف پایین سوخت از جمله ویژگی های این خودرو هستند. پکیج فناوری SV بسیاری از ویژگی های گوگل همچون اعلام ترافیک و سیستم مسیریاب را در اختیار کاربر قرار می دهد.

۷. Ford Focus

قیمت: ۱۶۲۰۰ دلار آمریکا

بهترین ماشین های زندگی در شهر

مصرف بنزین بر حسب مایل: ۲۶ مایل در هر گالن داخل شهر / ۳۶ مایل در هر گالن در بزرگراه / ۳۰ مایل در هر گالن ترکیبی از خیابان و بزرگراه همه ماشین های داخل شهری هم ساده و با امکانات جزئی نیستند. با طراحی داخلی و بیرونی جذاب، فورد فوکوس خودش را متفاوت از دیگران به نمایش گذاشته است. سیستم اطلاعاتی Sync شما را هنگامی که هر دو دست خود را روی فرمان قرار داده اید، سرگرم می کند. مصرف سوخت این خودرو نیز سبیار پایین و به صرفه است. پکیج Super Fuel Economy کمک می کند تا مسافت طولانی تری را با بنزین کمتر طی کنید.

۸. Mazda MX-۵ Miata

قیمت: ۲۳,۷۲۰ دلار آمریکا

بهترین ماشین های زندگی در شهر

مصرف بنزین بر حسب مایل: ۲۲ مایل در هر گالن داخل شهر / ۲۸ مایل در هر گالن در بزرگراه / ۲۵ مایل در هر گالن ترکیبی از خیابان و بزرگراه همه ما به دنبال ماشین هایی هستیم که علاوه بر مصرف پایین سوخت، کیفیت و امکانات خوب و قیمت پایینی هم داشته باشد و بدون مشکل ما را از نقطه الف به ب برساند. مزدا مدل MX-۵ Miat علاوه بر انجام وظایف خود، سرگرم کننده هم هست. برای خرید این خودرو لازم نیست حساب بانکی خود را خالی کنید. این ماشین سقف کروک بسیار شیک است.

۹. Subaru Impreza

قیمت: ۱۷,۸۹۵دلار آمریکا

بهترین ماشین های زندگی در شهر

مصرف بنزین بر حسب مایل: ۲۷ مایل در هر گالن داخل شهر / ۳۶ مایل در هر گالن در بزرگراه / ۳۰ مایل در هر گالن ترکیبی از خیابان و بزرگراه امپرزا سوبارو یکی از اتومبیل هایی است که در هر نوع شرایط آب و هوایی همراه سرنشینان است و می توانید حتی در برف سنگین هم به آن اعتماد کنید و سرکار بروید. سیستم چرخ های بسیار قوی این خودرو جای هیچ عذر و بهانه ای برای سرکار نرفتن در روزهای برفی و بارانی برای شما نمی گذارد.

۱۰. Hyundai Genesis

قیمت: ۳۴,۲۰۰ دلار آمریکا

بهترین ماشین های زندگی در شهر

مصرف بنزین بر حسب مایل: ۱۸ مایل در هر گالن داخل شهر / ۲۸ مایل در هر گالن در بزرگراه / ۲۲ مایل در هر گالن ترکیبی از خیابان و بزرگراه با شنیدن نام هیوندای جنسیس همه ما هیجان زده می شویم. این خودرو در ایران جزو خودروهای لوکس و گران است و کسی به عنوان ماشین دم دستی و برای رفتن سرکار از آن استفاده نمی کند. جنسیس موتور V۶ و ۳۳۳ اسب بخار قدرت دارد. بعلاوه، ۱۰ سال یا یکصدهزار مایل نیز گارانتی تعویض دارد.

۱۱. Audi A۶

قیمت: ۴۲,۲۰۰ دلار آمریکا

بهترین ماشین های زندگی در شهر

مصرف بنزین بر حسب مایل: ۲۵ مایل در هر گالن داخل شهر / ۳۳ مایل در هر گالن در بزرگراه / ۲۸ مایل در هر گالن ترکیبی از خیابان و بزرگراه آئودی A۶، موتور ۴ سیلندر توربو دو لیتری دارد. دینامیک و مصرف سوخت این مدل حرف ندارند و می توان ادعا کرد یکی از بهترین اتاق های ماشین را در خود دارد.

۱۲. Honda Odyssey

قیمت: ۲۸,۶۷۵ دلار آمریکا

بهترین ماشین های زندگی در شهر

مصرف بنزین بر حسب مایل: ۱۸ مایل در هر گالن داخل شهر / ۲۷ مایل در هر گالن در بزرگراه / ۲۲ مایل در هر گالن ترکیبی از خیابان و بزرگراه مینی ون ادیسه هوندا برای خانواده هایی که فرزند دارند بسیار مناسب است. سیستم سرگرمی DVD عقب با فناوری HDMI از جمله امکانات این مینی ون هستند که باعث راحتی بیشتر سرنشینان می شود.

۱۳. Honda CR-V

قیمت: ۲۲,۷۹۵ دلار آمریکا

بهترین ماشین های زندگی در شهر

مصرف بنزین بر حسب مایل: ۲۳ مایل در هر گالن داخل شهر / ۳۱ مایل در هر گالن در بزرگراه / ۲۶ مایل در هر گالن ترکیبی از خیابان و بزرگراه همه خانواده ها قدرت خرید چند ماشین را ندارند. به طور مثال، پدر، مادر یا فرزندان نمی توانند وسیله شخصی خود را داشته باشند. به همین منظور، باید ماشین بزرگی خرید که همه اعضای خانواده راحت باشند. مدل CR-V هوندا این هدف را برآورده می کند. چرخ ها، مصرف بنزین و اتاق جادار این خودرو از مزیت های آن برای استفاده شهری هستند. حتی برای مسافرت های بیرون شهری نیز بسیار خوب است و جای بار هم دارد.

۱۴. Porsche Cayenne Diesel

قیمت: ۵۶,۶۰۰ دلار آمریکا

بهترین ماشین های زندگی در شهر

مصرف بنزین بر حسب مایل: ۱۹ مایل در هر گالن داخل شهر / ۲۹ مایل در هر گالن در بزرگراه / ۲۳ مایل در هر گالن ترکیبی از خیابان و بزرگراه خارجی ها از پورشه به عنوان ماشین دم دستی عالی استفاده می کنند. اما ما ایرانی ها آن را لوکس می دانیم و مسلما هر روز برای سر کار رفتن آن را از پارکینگ خارج نمی کنیم. البته برای افرادی که محل کارشان خارج از شهر است، این خودرو بسیار امن و راحت است. پورشه کاین دیزل، ماشین همه فصل ها است. موتور این مدل V۶ توربودیزل سه لیتری است و در دو مدل هیبرید و بنزینی موجود است.

۱۵. Tesla Model S

قیمت: ۷۲,۴۰۰ دلار آمریکا

بهترین ماشین های زندگی در شهر

مصرف بنزین بر حسب مایل: ۸۸ مایل در هر گالن داخل شهر / ۹۰ مایل در هر گالن در بزرگراه / ۸۹ مایل در هر گالن ترکیبی از خیابان و بزرگراه وقتی هزینه پول زیاد برای شما مساله ای نیست، این سدان برقی بسیار لوکس است که شما را از هر هفته بنزین زدن خلاص می کند، گزینه مناسبی است زیرا می توانید در خانه هم آن را شارژ کنید. موتور این خودرو با یک بار شارژ برای بیشتر از یک روز استفاده مناسب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ققنوس

      قشنگ بودن

    • دکترمهدی

      خوب بود

    • جمیل

      پس پراید چی ؟؟؟؟؟

    • مهدی ب

      نمیدونم برای کدوم شهر این رده بندی صادقه. جمله رو داشته باش: جنسیس و کاین خودروهای خوب برای استفاده شهری!!!! هی خوش بحال مردم کشورهای دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج