۶۲۹۳۸۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

برگزاری راهپیمایی اربعین در نظم و امنیت مطلوب

وزیر کشور با اشاره به اهتمام نیروی انتظامی، نظامی و اطلاعاتی در برگزاری راهپیمایی اربعین در نظم و امنیت، از میزبانی مطلوب مردم ایلام و خوزستان از زوار حسینی (ع) و نیز همکاری بسیار مطلوب آنان تقدیر و تشکر کرد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر کشور با اشاره به اهتمام نیروی انتظامی، نظامی و اطلاعاتی در برگزاری راهپیمایی اربعین در نظم و امنیت، از میزبانی مطلوب مردم ایلام و خوزستان از زوار حسینی (ع) و نیز همکاری بسیار مطلوب آنان تقدیر و تشکر کرد.

رحمانی فضلی در همین رابطه اضافه کرد: همه زحماتی که برای برپایی با شکوه کنگره عظیم اربعین کشیده شده از روی اعتقادات و کلیه اعمال، دلی بوده است.

وی با بیان اینکه در حوزه امنیتی و انتظامی، روند بسیار مطلوب بوده است، گفت: در حوزه کنترل خروج غیرقانونی از مرزها بدون مجوز، واقعا می‌توانیم بگوییم که هیچ موردی نداشتیم و یا بسیار اندک بوده است.

رحمانی فضلی اضافه کرد: با توجه به اینکه صد هزار نفر بدون مدارک قانونی به مرزها علی الخصوص مرز مهران، مراجعه کردند با مدیریت خوب یگان ویژه نیروی انتظامی و استقرار گیت‌های کنترلی پنج گانه در مسیر پنج کیلومتری منتهی به پایانه مرزی، این تعداد از نفرات فاقد مدارک، به استان‌های خود بازگردانده شدند؛ این کار نیز بسیار خوب انجام شد که لازم است از نیروی انتظامی و دیگر نیروهای نظامی و اطلاعاتی تشکر کنیم.

وی ضمن تقدیر از استانداران و مردم دو استان ایلام و خوزستان که همکاری بسیار مطلوبی داشتند، گفت: در بحث گذرنامه و ویزا با هماهنگی سفارت ایران و عراق و نیز نیروی انتظامی، این امر بسیار خوب مدیریت شد به گونه‌ای که گذرنامه و ویزا به صورت انفرادی صادر شد که این عمل کمک بسیار بزرگی به ما کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، وزیر کشور به بازگشت زائران اشاره کرد و گفت: هرسال هنگام بازگشت زائران با مشکل ترافیک مواجه بودیم که الحمدالله با مدیریت خوب این معضل نیز رفع و زوار با آرامش کامل وارد کشور شدند، همچنین وسایل نقلیه نیز به اندازه کافی برای انتقال زائران به استان‌های مقصد آماده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرد باش به هر ماموری صدتومان پاداش بدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج