۶۲۹۳۹۴
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

نحوه پرداخت وجوه سپرده‌ گذاران فرشتگان

در حالی از امروز همزمان با ۲۰ آبان‌ماه پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان در تمامی سقف‌ها در دستور کار موسسه کاسپین قرار گرفته که مشمولین می‌توانند تا ۱۴ روز کاری و بر اساس برنامه زمانبندی شده برای تعیین وضعیت خود مراجعه کنند.

خبرگزاری ایسنا: در حالی از امروز همزمان با ۲۰ آبان‌ماه پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان در تمامی سقف‌ها در دستور کار موسسه کاسپین قرار گرفته که مشمولین می‌توانند تا ۱۴ روز کاری و بر اساس برنامه زمانبندی شده برای تعیین وضعیت خود مراجعه کنند.

بر اساس تصمیم اخذ شده، تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان به عنوان یکی از هشت تعاونی زیرمجموعه کاسپین بعد از مدت‌ها توقف از امروز آغاز شده است. گرچه باید طی روزهای گذشته نحوه مراجعه سپرده‌گذاران اعلام می‌شد اما موسسه امروز که زمان شروع این فرآیند بود، نسبت به اعلام زمانبندی و نحوه مراجعه سپرده‌گذاران اقدام کرده است.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از قبل، قرار بر این شده تا تمامی سپرده‌گذاران یعنی از سقف‌های پایین تا بالاترین حد امکان مراجعه برای تعیین تکلیف حساب‌های خود را داشته باشند. در این شرایط همه سپرده‌گذارانی که پیش‌تر تا سقف ۲۰۰ میلیون پیش رفته بودند، می‌توانند با مراجعه به شعب ۱۰ درصدی که در مراحل قبلی از حساب آنها کسر و تحت عنوان ذخیره احتیاطی باقی مانده بود را دریافت کنند. همچنین سپرده‌گذاران تا ۲۰۰ میلیونی که تعیین وضعیت نشده بودند امکان مراجعه خواهند داشت. همچنین سپرده‌گذاران بالاتر از این سقف که اقلام کلان را در برمی‌گیرند نیز می‌توانند با مشخص کردن شرایط حساب‌های خود تا حداکثر ۲۰۰ میلیون تومان را فعلا دریافت کنند،از این رو تمام سپرده‌گذاران فرشتگان فرصت مراجعه خواهند داشت.

اما طبق اعلام موسسه کاسپین سپرده گذاران فرشتگان می توانند از بیستم آبان تا هفتم آذرماه به مدت ۱۴ روز کاری و بر اساس حرف اول نام خانوادگی با در دست داشتن اسناد و مدارک مثبته، دفترچه و گواهی سپرده‌های خود به شعب موسسه کاسپین مراجعه کنند.

شرایط مراجعه سپرده گذاران فرشتگان به شعب کاسپین
نحوه پرداخت وجوه سپرده‌ گذاران فرشتگان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      لطفا ازوضعیت سپرده گزاران افضل توس به مردم اطلاع رسانی کنید.

    • خوزستان

      چراهیچ کس ازآرمان حرف نمی زند. نمایندگان استان واستاندار ومدیران موسسه آرمان در خوابند .چه کسی باید جواب مردم را بدهد

    • بدون نام

      من هم سالیان پیش درگیر چنین مشکلی با یکی از جاهایی بودم که درش سرمایه گذاشته بودم ، متاسفانه زمانی هم که پولمونو پس گرفتیم با اینکه با سودش دادند تورم انقدر بالا رفته بود که پولمون یک سوم ارزش واقعی اش شده بود
      متاسفانه درس نمیگیریم و همه سرمایه زندگی را یکجا میگذرایم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج