۶۲۹۴۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ترابی بخواهد می‌تواند به تراکتورسازی برود

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی می‌گوید از پیشنهاد تراکتورسازی به مهدی ترابی خبر ندارد ولی این بازیکن اگر دوست داشته باشد می‌تواند برای خدمت سربازی به این تیم برود.

خبرگزاری مهر: رضا درویش درباره اینکه گفته می شود مهدی ترابی به خاطر مشکل خدمت سربازی نتوانسته است با تیم ملی راهی اتریش و هلند شود، گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم. در این حد می دانم که ترابی آسیب دیده بود و مشغول تمریناتی بود که زودتر به میادین برگردد. او حتی در بازی با پارس جنوبی در جام شهدا دقایقی بازی کرد.

وی درباره اینکه تراکتورسازی به ترابی پیشنهاد داده در نیم فصل برای گذراندن دوران خدمت سربازی به این تیم برود، تاکید کرد: خبری ندارم و چیزی در اینباره نشنیده ام. به هر حال هرکسی دوست دارد می تواند به خدمت سربازی برود مثل محمدرضا اخباری که به تراکتورسازی رفت و در نهایت به سایپا برگشت.

مدیرعامل سایپا در پاسخ به این سئوال که آیا امکان دارد ترابی نیم فصل به تراکتورسازی برود؟ تصریح کرد: مشکلی نیست. تیم سایپا بازیکنان جوان خوبی دارد که می توانند جایگزین شوند. دایی هم علاقه زیادی دارد که از جوانها استفاده کند.

درویش در خصوص وضعیت مصدومان سایپا هم گفت: پنج، شش بازیکن ما آسیب دیدگی شدیدی دارند و حتی شاید نتوانیم از دو، سه نفر آنها تا پایان فصل استفاده کنیم. ایوب والی و محمدحسین کنعانی زادگان از جمله این بازیکنان هستند. همچنین علیاری هم جراحی کرده و مشخص نیست چه زمانی به تیم اضافه شود. دانیال ماهینی هم مثل کنعانی زادگان در تیم ملی مصدوم شد که امیدواریم این بد بیاری ها تمام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج