۶۲۹۴۰۹
۴۳ نظر
۵۰۰۳
۴۳ نظر
۵۰۰۳
پ

قاتل: زنم با مرد غریبه در تلگرام ارتباط داشت

ساعت ۷ بعدازظهر ۱۷ آبان ماه جاریمأموران کلانتری ۱۱۵ رازی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند زن جوانی داخل منزلش در خیابان هلال‌احمر، خیابان شهید قدمیبه قتل رسیده است.

خبرگزاری تسنیم: ساعت ۷ بعدازظهر ۱۷ آبان ماه جاریمأموران کلانتری ۱۱۵ رازی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند زن جوانی داخل منزلش در خیابان هلال‌احمر، خیابان شهید قدمیبه قتل رسیده است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر، محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم که طبقه چهارم آپارتمان مسکونی بود، حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

شواهد اولیه نشان داد مقتول زن سی و پنج ساله‌ای است که داخل حمام خانه با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده، حدود دو ساعت از زمان مرگ وی می‌گذرد و پسر دوازده ساله مقتول پس از ورود به خانه، با جسد مادرش مواجه شده و پلیس را در جریان قرار داده است.

تحقیقات تکمیلی حاکی از آن بود که شوهر مقتول مدتها به خاطر اعتیاد به موادمخدر بیکار بود و مقتول با کار کردن در یک شرکت هزینه‌های زندگی را پرداخت می‌کرده است همچنین مشخص شد که شوهر مقتول با همسرش اختلافاتی داشته و پس از این حادثه متواری شده است.

سرانجام با دستور بازپرس امور جنایی تهران جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای بازداشت قاتل آغاز شد تا اینکه حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد ۱۹ آبان، مأموران کلانتری ۱۱۵ رازی موفق به بازداشت قاتل فراری شدند.

متهم این پرونده که پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده بود، در اظهاراتش به بازپرس پرونده گفت: من سه سال پیش اعتیاد به شیشه داشتم اما پس از رفتن به کمپ ترک اعتیاد، ترک کردم تا اینکه مدتی قبل به خاطر ورشکستگی در کارم قرصهای اعصاب و آرام‌بخش مصرف کردم اما به آنها معتاد شدم و مجدداً برای ترک کردن این قرصها به کمپ رفتم و ۱۰ روز در کمپ بودم.

وی افزود: زمانیکه از کمپ برگشتم با بررسی تلفن‌ همراه زنم متوجه شدم او با یک مرد غریبه در تلگرام ارتباط دارم که با او دعوا کردم و جر و بحثم شد اما همسرم می‌گفت دیگر من را نمی‌خواهد و قصد دارد از من طلاق بگیرد و با مرد دیگری ازدواج کند.

این متهم که ۳۵ سال سن دارد، اظهاراتش به بازپرس را اینگونه ادامه داد: همسرم هر روز از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ساعت سه بعدازظهر سر کار بود، صبح روز حادثه به محل کارش رفت و ساعت سه بعدازظهر به خانه برگشت البته قبل از اینکه به خانه بیاید، پسرم از خانه خارج شد و به باشگاه رفت.

وی ادامه داد: زمانیکه همسرم به خانه آمد به من گفت که پسرم را نسبت به او بدبین کرده‌ام اما من به او گفتم این کار را نکردم و مشکل از زمانی شروع شد که قضیه ارتباطش با مرد غریبه در تلگرام شروع شد، سپس همسرم به حمام رفت و گفت می‌خواهد مرا طلاق دهد و با مرد دیگری ازدواج کند؛ در آن لحظه از این حرف زنم بسیار عصبی شدم و با رفتن به بالکن یک سنگ از داخل گلدان برداشته و به داخل حمام رفتم.

قاتل همسرکُش درباره نحوه قتل زنش به بازپرس گفت: داخل حمام با سنگ چندین ضربه به سر همسرم زدم و سپس به داخل آشپزخانه رفتم و پس از برداشتن چاقو مجدداً به داخل حمام برگشتم و همسرم را مورد ضربات چاقو قرار دادم، در نهایت سنگ و چاقو را برداشته، از خانه خارج شده و سنگ و چاقو را به داخل یک سطل آشغال انداختم، در فکر این بودم که از مردی که با همسرم در ارتباط بود، انتقام بگیرم تا اینکه سرانجام بازداشت شدم.

متهم پس از این اظهارات، با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهزاد

      خوشم میاد هرکی زنشو میکشه میگه زنم توو تلگرام با مرد غریبه در ارتباط بود.گیریم حرف تو درست باشه، تو که نصف بیشتر عمرت توو توالت و زندان میگذره انتظار داری زنت به پات بشینه؟هرکی باشه واسه آیندش چاره ای می اندیشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من موندم از اینکه کسی نیست به این جناب آقای قاتل محترم بگوید تو که عمر و جوانی این زن بیچاره را تباه کرده ای!! حالا گیریم با یک نفر در ارتباط تلگرامی بوده و حسرت عمر تلف شده اش را میخورده، اگر جناب قاتل تو آدم خوبی بودی این زن احتیاج به تلگرام نداشت،!! و خود تو باعث شدی، بعد رفتی سنگ آوردی دختر مردم را مفت مفت کشتی،!! ای حاشا از غیرت نداشته ات جناب آقای قاتل، این زن کار میکرد و هزینه زندگی تو و بچه هات را میداد، عجب آدمی هستی، جناب قاتل، چی بگم بعنوان یک مرد از زن های دیگر خجالت میکشم،

      • بدون نام

        مردک وحشی لعنتی زندگی یک زن و بچه اش رو به لجن کشیده بوده و دو قورت و نیمش هم باقی بوده.انتقام لجن بودنش رو از زنش گرفته

    • بدون نام

      آدمای معتاد به دلیل عدم توانایی در اداره کردن همسر خود اول مالی و دوم جنسی خودشون باعث خیانت همسرانشون میشن و حق هم دارن. یه روز یه ماه یه سال ده سال تا کی تحمل کنن؟

    • محمد

      به نظر من هردو مقصرن، زن و شوهر باید به همدیگه احترام بگذارن و از هیچ محبتی نسبت به هم کم نزارن، مرد که اعتیاد داشته و آدم معتاد هم اصن قابل زندگی نیست، مگه اینکه غیرت داشته و ترک کنه و بسیار کار زشتی کرده و زنشو کشته و باید قصاص بشه. پناه برخدا. هرگز نخورد آب زمینی که بلند است، افتادگی آموز اگر طالب فیضی، عاقبت راه کج همینه، چه زن، چه مرد، بیایید قدر زندگی و خوبیها رو بدانیم، به خدا هیچی بهتر از خوبی و راه راست نیست، یاعلی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرد تمام رذالتهای ممکن رو کرده و بعد آقا نوشته هر دو مقصر بودند .بابا شماها چقدر پررو هستید!

      • بدون نام

        محمد جان، من از یاعلی گفتن شما لذت بردم. ولی محمد جانم این زن بیچاره یک عمر کار کرده تا هزینه زندگی مردکه را تامین کنه از طرفی هم معتاد و شیشه ای بوده نمی توانسته زن جوان را بهش برسه، بعد اگه غیرت داشت از اول فهمید این کار را میکرد، این حرفهای این مرد دروغ محض است باور نکن، همین خوش باوری آدم را محتاج، توسری خور، بیسواد، کم اطلاع، میکنه، پرسشگر، جستوگر، و حقیقت جو باش، یاعلی

    • بدون نام

      اون چه جوری سنگی بوده که هم توی گلدان جا شده هم آدم کشته؟چرا باعث میشین اینقدر آدم به مغزش فشاربیاره که مغزم به زور قبول کنه بگه خوب راسته؟؟؟ها چرا؟؟؟مغزم سوخت...

    • بینام

      دمت گرم همچین زنهای خائن رو باید کشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردهای معتاد و جانی و پست فطرت رو باید جمع کرد یه جا و تیرباران کرد تا بشریت از شرّ آنها در امان بماند

      • نیلوفراهوازم

        اقای بینام پس بفرماید مرداااای خیانت کاررررر چیکارکنیم به نظرت ها اگه یه مرد خیانت کنه خومیگید لابد زنش بهش نرسیده ووو ومن خودم دیدم یه خانواده زنه اینقدبه شوهرش میرسه اینا ولی بعدش چی شوهره خیانت میکنه بهش وو اصلانم گردنم نمیگیره اقا بینام الکی حرف نزن خواهشاااااا اول فک کن بعد حرف بزن ببخشیدهاااااا الان دارم میبینم زن ومرد متاهلن ووو خیانت میکنن به هم پس چه انتظاری داری ازاین زنه که شوهرش معتاد و پیششش هم نبوده ووو بچه هم داشته

    • بدون نام

      آخه تو چه کار کردی براش که به پات بشینه احمق .به توهم میگن مرد وقتی زنت میره بردگی اینو اونومیکنه چرا مرد نبودی؟

    • بدون نام

      اول طلاق بگیرید بعد برید دنبال بقیه این بهترین راهش هست
      خیانت کردن به هر صورتش فوق العاده عذاب آور و دردناک هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قتل از خیانت بدتره .خیانت هم وقتی اتفاق می افته که اصلا شوهری در کار باشه .یه معتاد عملی که جزء شوهر حساب نمیشه.بگذریم که اینها تماما توهمات ذهن این مردک بوده و صرف ارتباط در تلگرام اسمش خیانت نیست .ما زنها روزانه با هزار جور مرد در اینترنت یا جامعه سر و کار داریم یعنی داریم خیانت می کنیم؟!

    • بدون نام

      من دلم بیش تر از همه برای پسرشون می سوزه

    • مهلا

      باشه مرد خونه معتاد زن باید به عهدی که داده پای بند باشه میزاشت طلاق بگیره بعد هر غلطی دلش میخواست میکرد کار زن اشتباه اول بود بالاخره شوهر داشت هرچی هم بد بوده باید پای بند میبود تا طلاقش و بگیره حقشه مرده خیانتکار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طبق معمول تقصیر خود زن بوده .مرسی شعور و انصاف!

      • نیلوفراهوازم

        مهلا چرا الکی حرف میزنی ها چرا هرچی میشه همش تقصیکار زنه بوده ببخشید ها مردی که به زنش محبتی ووخرجی نده حقشه خیانت ببینه من دارم میبینم مرده خرجی نمیده ولی پولشو بلانسبتتت زنای دیگه میکنه و زن وبچه اش لباس عید نداشتن تنشون کننن بعد اقاااا میره پول میده به اون زنه که لباس بخره بعدکه زنه می فهمه زنششش هیچ نگف به شوهره چی داره بگه بعدشم زنشش هم مجبوره پول خرجی و دکتر وو این چیزااا رو ازیه راهه دیگه دربیاره به نظرت الان تقصیرکار کیه خودت بگو ببینم مهلا خانم مردهای که اینکارووو میکننن چی میگی بهشون مردی که جلو زنش به دوستتت دختراش حرف میزنننه چی میگی بهش یه چیزی هم بگم ها زنششش هیچ کاره اشتباهی نکرده ها فقط فقط خانواده خوبی پشتشش نیسسس خانواده داره ها ولی وضعشون خوب نیسسس اینجاااا هم شوهرش پروشده خودتو ن جواب بدین

    • محمد

      بیچاره پسره‌ بدبخت شد رفت

    • بدون نام

      تو غلط کردی مردک مفنگی اصلا زن و بچه به چه درد تو میخوره خوب کاری میکرد اگه ازت طلاق میخواست با تو بی غیرت میموند که خرجت رو بده؟
      عوضی ها فقط یاد گرفتن عین انگل خون زن ها رو بمکند بعد که دیدن زنه میخواد بره بکشنش تف به روی شما مفت خور های مفنگی بعد از کشتن هم بهانه شون اینه که زنه خیانت کرده آخه تو کی هستی که کسی بخواد به تو خیانت کنه شماها وجودتون خیانت به انسانیت هست

    • بدون نام

      قیافه اش داد میزنه از اون معتاد های داغونه یه زن چطور میتونه با همچین آدمی بمونه
      بهتر بود خودت رو میکشتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قیافه شو از کجا دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      مشکلات همش از بیکاری مرد نباید بیکار بمونه تاسف باید خورد وگرنه زنی که پسر ۱۲ ساله داره یعنی پای زندگیش نشسته

    • ملیسا

      با سنگ زدی دلت خنک نشد رفتی چاقو هم آوردی من واقعا نمی فهمم اینا چطوری میتونن آدم بکشن اصلا درکش تو فهم من نمیگنجه جون ی انسان دیگر رو بگیری آنقدر راحت؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • نیلوفراهوازم

        ملیسااا جون ادم که اعصابش داغون باشه و معتادهم باشه به هیچ فک نمیکنه هیچ ای خدا چی بگم اصلا بعضیااا میگن دنیا خراب شده ولی نه مردم. ماا خراب شده دنیااا سرجاشه

    • کریمی

      طلاق واسه چیه پس...
      داریم افراد زیادی ک غرق در مجازیها هستن و ب انحراف کشیده شدن.آیا قتل واقعا چاره درده؟

    • بی نام

      خوبه اینم تازه مدشده هرکی که زنشومیکشو وقتی میگیرنش میگه زنم توتلگرام بایکی رفیق بوده

    • بدون نام

      خوب کشتش مرگ سزا زنان خیانتکار هست بهزاد دیگه هر مردی معتاد مواد مخدر بود باید زنش بهش خیانت کنه عقل زن نصف عقل مرد هست زود گول میخوره

      پاسخ ها

      • بهزاد

        هرکس یه دیدگاه و نظری داره و منم نظرمو گفتم و به کسی تحمیل نکردم.

      • بدون نام

        تو یکی که اصلا عقل نداری با این نظرات ...

    • باریش

      بهزاد نوکرتم قبولت دارم یاشاسین بهزاد

      پاسخ ها

      • بهزاد

        سلام قارداش سروری

    • بدون نام

      مفنگی برای توجیح قتل این مطالب را می گوید انشا..با قصاص خانواده مقتول اوهم به سزای عملش می رسد

    • بدون نام

      مرتیکه ادعا هم داره از کجا معلوم توهم نزده باشی البته کل زندگیت تو توهم گذشته تو نه شوهر بودی نه پدر فکر میکردی شوهر و پدر هستی از اثرات توهم شیشه اس زن بد بخت تا کی با پول مواد تو رو میداد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایکاش قانون پادر میانی کنه اگر مرد معتاد بود طلاق واجب با مهریه در صورت نداشتن قسطی زن معتاد بود طلاق واجب بدون مهریه اگر هر دو معتاد بودن طلاق واجب بدون مهریه ضمنا معتاد چه زن چه مرد حق ازدواج واستفاده از خیلی چیز ها که در مکان های عمومی است باد محروم شوند تا بفهمند خانواده کودکان جامعه از انها راضی نیستن بینشان تفاوت بسیاری وجودارد

    • بدون نام

      بدون نام 23:17 همیشه آدما ادعای اون چیزی رو دارن که براشون کم هست مرد ها قرن ها نادانی و کم عقلی شون رو پشت همین ادعا های پوچ و توخالی قایم کردن و با منم منم کردن نداشته هاشونو پنهان کردن اون نصف و نیمه عقل و شعوری هم داشتن همیشه صرف هوسرانی و نیاز های جنسی شون شده کلا در یک کلام مرد یعنی یه موجودی برده و بنده تمایلات جنسی و غیر از این هیچ پوچ توخالی و ادعا و توهم شما ها اصلا نیازی به شیشه ندارین همین جوری کل عمرتون رو تو توهم گذروندین

      آقایون محترم لطفاً اعتراض نفرمایید جواب های هوی هست و جواب همچین بی عقلی غیر از این نمیشه

    • نیلوفراهوازم

      چه عحب نظرات روخوندم چه عجب کسس نگفت تقصیرکارزنه بوده چون هرچی میشه میگین تقصیرکارزنه اس ووو ولی واقعااااا تقصیر زنه نبوده اونم دل داره ادمه من خودم خوب درکش میکنم ولی حیف فوت کرد الکی فوت کرد این مرده ام الان غیرتی شده پ کجااابودی تا حالا کجابودی که الان پیدات شد اگه واقعاااا غیرت داشتییی وزنتو تنها نمیذاشتی اگه واقعاااا غیرت داشتی به خاطره زنو بجه ات ترک اعتیاد میکردی حالا برام ادم شدی اومدی گوشی خانم تو بگردی ببینی چی توشه ازاین مرداااا بدم میاد والا حالا ادم شده اومده زنه بدبخت و کشته والا زنتتت خوب کاری کرده چون توادم نیستییییی انشالله خدا جوابتو بده

    • بدون نام

      چرا مردا ایقدر به زن وبچه وخانواده خیانت میکنن هیچ مشکلی نداره ولی زنی یادختری که کوچکترین خطایی بکنن باید کشته بشن ...خدایش این چه طرز فکریه چقدر فرق هست بین زن ومرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سولماز

      چی بگم من نگران پدر و مادر این مقتولم ، که دیه داماد قاتل رو بدهند تا اعدام بشه ، اینم از عدالت که خانواده عزادار باید نصف دیه مرد رو بدهند تا حکم صادر بشه قاتل اعدام بشه ، یعنی یه زن دیه اش نصف مرده!

    • سینا یزد

      خدا لعنتت کنه اگر هم راست بگی باید اعدام بشی انشاءالله

    • بدون نام

      ازدواج ب مرد بی غیرت یک قرون نمی ارزه. مردی ک شرف کار کردن ،خرجی دادن ب زن و بچه نداره و دو سه سال زن و بچه اش رو از داشتن نعمت همسر و پدر محروم میکنه ب درد جرز لای در مبخوره

    • هستی

      اعتیاد/سردی /بی پولی /خیانت /قتل وقتی ماادما جسم وروح خودمون واسمون مهم نبودخب معلومه که کارمون به اینجاهامیکشه ؛همه این مسایل به خاطراینکه ادمانمیتونن روخودشون کنترل داشته باشن ؛که اگه داشتن دیگه شاهداین داستانانبودیم ؛بجای این که اینارومتهم کنیم اول ازخودمون شروع کنیم

    • عرفان

      خانمی دمت گرم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج