۶۲۹۴۲۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

وزارت ورزش تغییرات پرسپولیس را کلید می زند؟

استعفای علی اکبر طاهری در ابتدای هفته گذشته و شرایط نامشخص ادامه همکاری او با این باشگاه پس از سفر او به عتبات عالیات باشگاه پرسپولیس را با شرایط جدیدی مواجه ساخته است.

ورزش سه: استعفای علی اکبر طاهری در ابتدای هفته گذشته و شرایط نامشخص ادامه همکاری او با این باشگاه پس از سفر او به عتبات عالیات باشگاه پرسپولیس را با شرایط جدیدی مواجه ساخته است. طاهری که به دلیل برخی ناملایمات تصمیم به قطع همکاری با باشگاه پرسپولیس گرفته جای خود را به حمیدرضا گرشاسبی داده که به صورت موقت کارهای وی را انجام می دهد اما آنچه مسلم است باشگاه پرسپولیس به حضور مداوم یک مدیر و تیم اقتصادی و مدیریتی او نیاز دارد تا شرایط کسب درآمد، برنامه ریزی، تصمیماتی مثل خرید یا فروش بازیکن، پیگیری شرایط تیم های پایه، تدارکات تیم اصلی و ... همواره روی روال باشد.

باتوجه به اینکه پرسپولیس در روزهای گذشته شدیدا درگیر مساله دریافت مجوز برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بوده و کارهای روی زمین مانده فراوانی داشته است عدم حضور طاهری در این شرایط حساس باتوجه به احتمال حذف سرخپوشان باعث دلخوری مسئولان رده بالای وزارت ورزش شده و آنها استعفای وی را دور از اصول مدیریتی ارزیابی کرده اند. اگرچه طاهری نیز برای این کار خود دلایلی دارد.

در شرایطی که حمیدرضا گرشاسبی امروز در جلسه با مدیران میانی وزارت ورزش بحث دریافت بخشی از طلب اسپانسر قبلی را پیش خواهد برد تا با تزریق پول به باشگاه برخی از مشکلات فعلی حل بشود، به نظر می رسد وزارت ورزش به صورت جدی به موضوع انتخاب جانشین علی اکبر طاهری ورود خواهد کرد. اگرچه وزیر ورزش به ادامه کار طاهری عقیده دارد؛ اما شخص مدیرعامل مستعفی پرسپولیس وزارت را در جریان تصمیم خود قرار نداده و مکالمه ای هم بعد از استعفا بین آنها صورت نگرفته است. این مساله باعث شده بحث تغییرات به صورت جدی مطرح شود چراکه در نهایت پرسپولیس نمی تواند منتظر کسی بماند.

اگر طاهری علاقمند به ادامه کار در جمع سرخپوشان باشد باید به هر نحوی تمایل خود را اعلام کند اگرنه وزارت مجبور است گزینه های جدیدی را برای اداره این باشگاه بزرگ انتخاب کند. در حال حاضر مشکل بزرگ این است که تعداد مدیران خوشنام و کاربلد در حوزه فوتبال و ورزش زیاد نیست و انتخاب یک فرد جدید به جای طاهری باتوجه به کارنامه مثبت او می تواند خیلی سخت پیش برود، اتفاقی که باتوجه به کمبود وقت و البته حضور هواداران بیش از گذشته وزارت ورزش را زیر فشار قرار خواهد داد.

در این باره تصمیم نهایی را باید شخص سلطانی فر، وزیر ورزش بگیرد. اینکه در نهایت باید از طاهری عبور کرد یا به هر نحوی رضایت وی را برای ادامه کار جلب کرد؛ البته نباید از یاد برد بخشی از توفیقات طاهری متوجه حضور برانکو در پرسپولیس است و به هر حال این مربی کار مدیرعامل بعدی را تا حدی راحت می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      بله ،مدیرانی که بتونن قانون رو دور بزنن

    • احمد

      بله ،مدیرانی که بتونن قانون رو دور بزنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج