۶۲۹۴۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شجاعیان بی تفاوت به حواشی، به دنبال درخشش

هافبک شیرازی آبی پوشان یکی از بازیکنان جذاب این روزهای تمرین استقلال است.

ورزش سه: انتقال داریوش شجاعیان به استقلال یکی از جنجالی ترین انتقالات تابستانی بود. انتقالی که بعد از یک روز پر کش و قوس و البته چند سال شایعه پیرامون شجاعیان شکل گرفت تا انتظارات از این هافبک شیرازی به اوج برسد.

شجاعیان خیلی زود جایگاه خود در ترکیب استقلال را پیدا کرد و در زمان حضور منصوریان یکی از مهره های اصلی آبی پوشان بود. شفر آلمانی نیز بعد از حضور در استقلال خیلی زود به شجاعیان اعتماد کرد و او را در ترکیب اصلی خود قرار داد تا نشان دهد از عملکرد این بازیکن رضایت دارد.

شجاعیان بی تفاوت به حواشی، به دنبال درخشش

این هافبک شیرازی با عبور از یازده دیدار ابتدایی فصل، با یک گل و یک پاس گل از جمله بازیکنان موثر استقلال است. شجاعیان این روزها یکی از سوژه های اصلی اخبار استقلال است؛ موضوع عدم پرداخت قسط دوم مطالبات باشگاه گسترش فولاد برای انتقال شجاعیان باعث شد تا هفته گذشته شایعاتی پیرامون بازگشت این بازیکن به تبریز مطرح شود. روزهای پایانی هفته نیز برای شجاعیان با اخبار منفی زیادی پیرامون خبر رانندگی این بازیکن با سرعت غیر مجاز مطرح شد تا این هافبک شیرازی قبل از سفر به کیش، روزهای پرحاشیه ای را سپری کند.

شجاعیان اما مانند دیگر بازیکنان استقلال در جزیره کیش، با چهره ای خندان و بی توجه به حواشی در تمرینات شرکت می کند. اتفاقی که نتیجه برگزاری اردو خارج از تهران است و سرمربی استقلال توانسته آرامش را حتی به بازیکنی مانند شجاعیان که روزهای سختی را سپری می کند، هدیه کند. هافبک شیرازی آبی ها پیش از این اردو و بعد از اعلام لیست تیم ملی ابراز امیدواری کرده بود تا نظر کی روش را دوباره جلب کند و حالا بعد از به دست آوردن اعتماد شفر، این موضوع اولویت اصلی این بازیکن جذاب این روزهای تمرین استقلال است که بعد از کنار گذاشتن خجالت روزهای اول حضور در جمع آبی ها، نقش پر رنگی در شادابی تمرینات این تیم دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج