۶۲۹۴۶۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

کره شمالی، سفر ترامپ به آسیا را جنگ طلبانه خواند

کره شمالی سفر ترامپ به آسیا را صرفا یک سفر تجاری و جنگ طلبانه خواند و اعلام کرد که واشنگتن قصد دارد با ترسناک خواندن پیونگ یانگ تنش بین المللی ایجاد کند.

خبرگزاری ایسنا: کره شمالی سفر ترامپ به آسیا را صرفا یک سفر تجاری و جنگ طلبانه خواند و اعلام کرد که واشنگتن قصد دارد با ترسناک خواندن 'پیونگ یانگ' تنش بین المللی ایجاد کند.

در این بیانیه که توسط خبرگزاری رسمی کره شمالی منتشر شده آمده است: ترامپ با سفر به کشورهای اطراف کره شمالی قصد دارد پیونگ یانگ را از دستیابی به تسلیحات دفاعی و هسته ای بازدارد البته این چیزی جز یک سفر تجاری نیست که قصد دارد برای تسلیحات کشورش بازاریابی کند و از این راه پول زیادی به جیب بزند.

بیانیه می افزاید: ترامپ در سفر خود به آسیا ماهیت واقعی خود را به عنوان نابود کننده صلح و ثبات در جهان نشان داد و خواستار جنگ هسته ای با شبه جزیره کره شد.

بیانیه کره شمالی می گوید: آنچه را که نمی توان در این سفر نادیده گرفت این واقعیت است که ترامپ با تکرار اظهارات سخیف خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد مبنی بر نابود کردن کره شمالی، قصد دارد ضمن تضعیف وحدت ملی کشور مالی و اتحاد بین ملت و دولت، با لولوخورخوره خواندن پیونگ یانگ، جامعه جهانی را علیه ما تحریک کند در حالی که اظهارات بی معنی وی به طور کامل به دور ایدئولوژی نظام ما است.

بیانیه وزارت خارجه کره شمالی می افزاید: او در این سفر به 'برتری قاطع قدرت آمریکا' و 'صلح از طریق قدرت' افتخار می کرد اما باید به او یاداوری کرد که موضع حزب کمونیست کره شمالی دفاع از حاکمیت و حقوق خود و تلاش برای توسعه از طریق حفظ تعادل واقعی با ایالات متحده است.

این بیانیه می افزاید: درس های تاریخی دهه های گذشته از جمله سابقه طولانی حزب کمونیست کره شمالی، شکست امریکا در جنگ کره در سال ۱۹۵۰ ، حادثه جاسوسی 'Pueblo' و حادثه هواپیمای شناسایی 'EC-۱۲۱'و سایر حوادث دیگر به روشنی نشان می دهد آمریکا نباید ما را دستکم بگیرد یا ما را بیازماید.

بیانیه کره شمالی اورده است: داشتن سلاح هسته ای توسط کره شمالی یک انتخاب اصلح و اجتناب ناپذیر برای دفاع از حاکمیت، کرامت ملی و حقوق مردم است و مانع از افزایش تهدیدات ایالات متحده و حرکت خصمانه او علیه پیونگ یانگ خواهد شد.

این بیانیه تاکید می کند اظهارات ترامپ هرگز نمی تواند ما را بترساند یا مانع پیشرفت ما شود بلکه باعث افزایش توان ما و مشوق توسعه اقتصادی و هسته ای خواهد شد و باعث می شود در تکمیل فرایند هسته ای شدن تسریع کنیم.

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در سفر دوره ای خود به کشورهای ژاپن، کره جنوبی و چین تاکید کره بود که دوران تعامل با کره شمالی به سر رسیده است و جهان باید برای خلع سلاح هسته ای این کشور تلاش کند.

او از کشورهای چین و روسیه خواسته بود که در فرایند خلع سلاح هسته ای کره شمالی به امریکا کمک کنند.

ترامپ گفته بود کره شمالی قدرت ما را دست من نگیرد و سعی نکند مارا بیازماید، او همچنین با برجسته کردن تهدیدات کره شمالی چندین میلیارد دلار قرار داد با کشورهای ژاپن و کره جنوبی امضا کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب مغزیه این ترامپ!!!!

    • بدون نام

      ایکاش اندکی فقط اندکی از مغز ترامپ رو مسؤلین ما داشتند!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج