جاباما
۶۲۹۴۷۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

«این» شفر «آن» شفر است؟

این شفر که امروز سرپرست استقلال اعلام کرد دو دستیار خارجی می خواهد آیا همان شفر روزهای اول است که وقتی وارد تهران شد می خواستند دو دستیار ایرانی به او بدهند؟

خبر ورزشی: این شفر که امروز سرپرست استقلال اعلام کرد دو دستیار خارجی می خواهد آیا همان شفر روزهای اول است که وقتی وارد تهران شد می خواستند دو دستیار ایرانی به او بدهند؟

آیا او همان شفر است که هنوز سوار کار نشده بود و با تعجب به اطراف می نگریست؟

نه،این شفر آن شفر نیست بلکه او به مردی تبدیل شده که آرام و بی صدا خواسته هایش را نه فقط مطرح که به طرف مقابل تحمیل می کند.

امروز جیری ساناک از جمهوری چک وارد جزیره کیش شد. دومی که گویا در جامائیکا با شفر همکاری کرده نیم فصل به کادر فنی استقلال اضافه می شود.

بنابراین نه فقط حضور فرهاد مجیدی که اگر استقلال هر دستیار ایرانی به این مربی آلمانی تقدیم می کرد بی فایده بود. مربیان خارجی به دنبال دستیاران خودشان هستند؛ همان طور که منصوریان به علی چینی اعتقاد داشت. همان طور که تمام مربیان ایرانی با آدم هایی که خودشان در نظر می گیرند به تیم های مختلف می روند.

شفر فقط روزهای راه را نمی شناخت اما حالا «راه و چاه» را شناخته...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی افراشته

      این چه وضعی شده بدون نظارت هر متنی بخوان مینویسن که هر کی ببینه فقط حسادت و دشمنی میبینه نه منطق مگه غیر از اینه تا چند وقت پیش میگفتید این چه مربی هست که تنها اومده حالا دوتا دستیار آورده به شما برخورده شما دنبال چی هستید غیر از حاشیه درست کردن تغصیر از شما نیست البته میدونم چون ازتون تعریف نکردم مثل قبلیها چاپ نمی کنید اشکال نداره شما جنبه انتقاد ندارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج