جاباما
۶۲۹۴۹۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عباس: برای تحقق آشتی ملی تلاش می کنیم

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد که مجازات‌های اعمال شده بر نوار غزه پس از این که دولت وفاق ملی اداره کامل این منطقه را به دست گرفت، لغو خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: محمود عباس،‌ رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (شنبه) در سخنانی از طریق ویدئو کنفرانس در سیزدهمین سالروز شهادت یاسر عرفات، رهبر فقید فلسطین در مراسمی به این مناسبت در غزه تصریح کرد: بیش از هر کسی بر آسایش ساکنان نوار غزه اصرار داریم و دولت فلسطین بدون غزه یا تشکیل دولت به تنهایی در غزه بی‌معنی خواهد بود.

عباس ضمن تاکید بر ادامه تلاش‌ها برای تحقق آشتی ملی و تقدیر از اقدامات مصر در این راستا، اظهار کرد: ما به اجرای بندهای توافق آشتی ملی قاهره و تشکیل دولتی واحد با قانون و سلاحی واحد پایبندیم.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، وی در ادامه به تمجید از یاسر عرفات پرداخت و ضمن تأکید بر ادامه راه مبارزات وی، تصریح کرد که ملت فلسطین دارای تاریخ و تمدنی کهن است و هرگز در برابر سختی‌ها و مشکلات زانو نمی‌زند. فلسطینیان همیشه به فرهنگ، هویت و سرزمین خود پایبند خواهند بود.

محمود عباس از تلاش برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به منظور برچیدن کامل اشغالگری از سرزمین فلسطین خبر داد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه نسبت به برگزاری جشن صدسالگی وعده شوم بالفور در انگلیس که مایه رنج و محنت بیش از ۱۲ میلیون فلسطینی و محروم شدن آنان از حقوق اساسی و مشروع و انسانی خود شد، ابراز تأسف کرد.

وی افزود: به رغم تمامی تجاوزات رژیم صهیونیستی و ادامه شهرک‌سازی و سیاست تبعیض نژادی، ما به صلح و سازش و مبارزه با تروریسم در منطقه پایبند هستیم و هرگز از حقوقی که قوانین بین‌المللی برای ما تعیین کرده، دست نمی‌کشیم.

ابومازن اظهار کرد، به تلاش‌های خود با دولت آمریکا برای دستیابی به توافق صلح با استناد به قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی، طرح صلح عربی و راه حل تشکیل دو کشور ادامه می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج