۶۲۹۵۳۳
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

برخی بانک‌ ها، پول های مردم را غارت کرده‌اند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کالای قاچاق مانع اصلی اشتغال در کشور است، گفت: بانک‌ها از پیچ و خم‌های اداری عبور کنند.

خبرگزاری فارس: امیر خجسته عصر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان با اشاره به اینکه در استان بخش خصوصی و دولتی با یکدیگر همدل هستند که این خود می‌تواند در استان تحول ایجاد کنند، تصریح کرد: اکنون تمام شرایط برای همگان فراهم است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی با تأکید بر اینکه اصل هر چیزی خواستن و تلاش کردن است و ما امت توانمندی هستیم، گفت: رفت و آمدهای زیاد وزیر کار در مجلس به دلیل اهمیت اشتغال در کشور است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیران استان باید خستگی‌ناپذیر باشند، افزود: باید یک شیوه‌نامه واحد و اثرگذار در کشور ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در راستای تسهیل کردن اشتغال‌زایی مجلس آمادگی دارد تا طرح‌های یک‌فوریتی و دوفوریتی را تصویب کند، خاطرنشان کرد: مبانی اشتغال بر عهده مسؤولان نظام، مجلس و دولت است.

خجسته با تأکید بر اینکه موانع اشتغال، قاچاق است، ادامه داد: وقتی جنس چینی را با نصف قیمت وارد کشور می‌کنیم این کار به اشتغال ضربه سنگینی را به اقتصاد کشور وارد می‌کند.

وی با اظهار تأسف از اینکه در یک روز ۳ هزار و ۳۰۰ کانتینر قاچاق کالا وارد کشور می‌شود، گفت: باید جلوی این میزان قاچاق را گرفت چراکه باعث تشدید بیکاری می‌شود و این موضوع در مجلس به شدت پیگیری می‌شود و تا آخر بر سر آن محکم استاده‌ایم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متأسفانه جنس بی‌کیفیت چینی اقتصاد کشور را فلج کرده است، تصریح کرد: واردات آن چه از سوی افراد آقازاده باشد چه نباشد برای ما مهم نیست و مقابل آن می‌ایستیم.

وی با بیان اینکه باید از ۶ تا ۷ بانک خدمات‌رسان به مردم قدردانی کرد، افزود: در برخی بانک‌ها پول‌های مردم را غارت کرده‌اند و در بانک‌های آینده و کاسپین و غیره و مردم معلوم نیست ۷۰ هزار میلیارد تومان پول مردم چه شده است؟

خجسته با تأکید بر اینکه موضوع بانک‌های خصوصی آسیب جدی برای تولید و اشتغال است، یادآور شد: آقای سیف تعهد داد تا این بانک‌ها را جمع کند و مابقی که در آستانه ورشکستگی هستند تعیین تکلیف شود.

وی با اظهار گلایه از اینکه برخی بانک‌ها پیچ‌ و خم‌هایی را ایجاد می‌کنند و برخی کارمندان بانک‌ها نظر شخصی خود را مبنای کار قرار داده و مانع ایجاد می‌کنند، گفت: بانک‌ها از پیچ و خم‌های اداری عبور کنند چراکه کارآفرین به خاطر این پیچیدگی‌ها افسرده شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه بانکها ورشکثسته هستندوپولی دربساط ندارنداگرمردم یکروزمراجعه کنندبرای پولشان روزدوم گندکاربالامی اسد

    • بدون نام

      سالهاست بانک هاي خصوصي ثروت بيت المال را غارت وچپاول کردند خنده داره نماينده همدان تازه فهميده.اقاي نماينده از خواب خرگوشي 4ماهه زمستوني بيدار شو.هههههههههه.

    • حمید

      بانک‌اینده‌بهترین‌بانکه

    • بدون نام

      درود برمد قانون ننگ بربانکهای نزول خوار ومورد حمایت دولت

    • دروغگو

      بانکها به اندازه موهای سرت به مردم خدمت میکنند یک روز بانکها کارنکنند کل اقتصاد ایران فلج میشود و همه کسب و کارها میخوابد بهتره اختلاسها را به گردن کس دیگر بیندازی و این آقازاده ها هستند که ازبانکها اختلاس کرده اند و وامهای کلان گرفته اند و پس نمیدهند.

    • بدون نام

      باسواداگرحرف تودرست باشداین وامهاراچه کسی به اقازاده هاداده مگرغیرازاین است که بانکهاداده اندبله به امثال توکه مبلغی دربانک گذاشته ای وبدون دردسرسرماه ربامی گیری ومی هوری خدمت مس کنندوبه بقیه مردم خیانت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج