جاباما
۶۲۹۵۹۶
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

فائزه هاشمی: از فشارهای روی روحانی خبر داريم

فائزه هاشمي معتقد است هنوز براي قضاوت در مورد عملکرد آقاي روحاني در دور دوم زود است و بايد بيشتر صبر کنيم. او در پاسخ به برخي انتقادها از رويکرد روحاني پس از انتخابات گفت: «ما از فشارهايي که روي آقاي روحاني است، اطلاع داريم.

پایگاه خبری جماران: فائزه هاشمي معتقد است هنوز براي قضاوت در مورد عملکرد آقاي روحاني در دور دوم زود است و بايد بيشتر صبر کنيم. او در پاسخ به برخي انتقادها از رويکرد روحاني پس از انتخابات گفت: «ما از فشارهايي که روي آقاي روحاني است، اطلاع داريم.
بالاخره امورات ثابت و با يک روند پيوسته حرکت نمي‌کند، هردفعه اتفاقاتي رخ مي‌دهد و دولت هم بايد موضع‌گيري‌هاي مناسب خودش را داشته باشد. به نظر من چنين قضاوتي فعلا زود است. هنوز زماني از دور دوم آقاي روحاني نگذشته است که بگوييم وعده‌هايش محقق نشده». او با بيان اينکه در همين مدت کوتاه فشارها بر آقاي روحاني چندبرابر شده است، افزود: «اين وضعيت نظر و دلخواه خود آقاي روحاني نيست».
هاشمي با اشاره به موضوع سپنتا نيکنام يادآور شد: «شما به همين موضوع آقاي سپنتا توجه کنيد، ما کجا تا به حال چنين چيزي داشته‌ايم. اين تخطي از قانون تا جايي است که حتي آقاي علي لاريجاني هم به اين موضوع اعتراض مي‌کند، ولي متأسفانه رسما اعلام مي‌کنند که شوراي نگهبان هروقت احساس کند که قانوني اشتباه است، مي‌تواند در آن دست ببرد، درحالي‌که ما نه در قانون اساسي و نه جاي ديگري چنين چيزي را نداريم».
تصور ما از اختيارات رئيس‌جمهوری اشتباه است
او درخصوص استفاده از زنان در دولت جديد گفت: «ما مي‌دانيم که وزير زن را نگذاشتند که معرفي کند. بالاخره رياست‌جمهوري در کشور ما طوري نيست که همه اختيارات را داشته باشد. حتي در کشورهاي توسعه‌يافته سياسي نيز رئيس‌جمهور همه اختيارات را ندارد. مي‌بينيم که در اين کشورها هم مثلا يک قاضي مي‌تواند حکم رئيس‌جمهور را لغو کند. بنابراين به نظر من تصور ما از اختيارات رئيس‌جمهور اشتباه است. رئيس‌جمهور در کشور ما همه کارها را نمي‌تواند انجام دهد».
هاشمي با بيان اينکه من اعتقاد ندارم که آقاي روحاني وعده خيلي از مسائل را داد، بلکه تصور آن ايجاد شد، اظهار کرد: «روحاني در مورد بسياري از مسائل هم حرف نزد. ما مي‌دانيم که سيستم سياسي کشور چگونه است، بنابراين اينکه انتظار داشته باشيم رئيس‌جمهور خيلي از کارها را بتواند انجام دهد، اشتباه است. حالا بگويد يا نگويد، چه فرقي مي‌کند؟»
خلأ آقاي هاشمي کم‌کم خودش را نشان مي‌دهد
او با بيان اينکه قضاوت در مورد بي‌وفايي و پشت‌کردن روحاني به وعده‌هايش فعلا زود است، گفت: «بايد بيشتر صبر کنيم. ضمن اينکه اعتقاد دارم شرايط به‌واسطه فوت پدرم در حال تنگ‌ترشدن است. به عبارتي جناح مقابل ديگر فرد بانفوذ و تأثيرگذاري را ندارد. اين روند باعث فشار به آقاي روحاني خواهد شد. من معتقدم خلأ آقاي هاشمي کم‌کم در حال نشان‌دادن خود است و هرچه پيش برويم بيشتر احساس مي‌شود». دختر آيت‌الله هاشمي(ره) در پاسخ به سؤال ديگري در مورد محل وصيت‌نامه و دفتر گمشده پدرش گفت: «فعلا خبري ندارم». هاشمي همچنين در پاسخ به اينکه ماجراي اين وصيت‌نامه و دفتر گمشده چيست، گفت: «نمي‌دانم، همه اينها حدس و گمان است».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از فشارهای روی مردم که اطلاع ندارید؟!!!

    • بدون نام

      فائزه تا حالا کجا بود

    • بدون نام

      تو یکی دیگه خواهشا افاضه فضل ننمایید٬ ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج