۶۲۹۶۳۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ماجرايي كه سبب منتفي شدن حضور بيرانوند در تبريز شد

عليرضا بيرانوند، وقتي در نفت تهران يكي از بهترين روزهاي دوران بازيكني‌‌اش را تجربه مي‌كرد آرزويي در سر داشت؛ حضور در استقلال تهران براي كسب محبوبيت و ايجاد فشار از سوي هواداران براي حضور ماندگار در تيم ملي.

روزنامه قانون: عليرضا بيرانوند، وقتي در نفت تهران يكي از بهترين روزهاي دوران بازيكني‌‌اش را تجربه مي‌كرد آرزويي در سر داشت؛ حضور در استقلال تهران براي كسب محبوبيت و ايجاد فشار از سوي هواداران براي حضور ماندگار در تيم ملي. درخشش بيرانوند ادامه داشت اما مشكل بزرگ از جايي شروع شد كه سيد مهدي رحمتي همچنان در چارچوب دروازه استقلال مي‌درخشيد. همين موضوع در كنار نياز مبرم پرسپوليس به يك گلر سبب شد تا گلر خرم آبادي نفت مسير خود را به سمت پرسپوليس عوض كند و پيراهن سرخ‌پوشان را بر تن كند. همين موضوع سبب شد تا درخشش‌هاي او بيشتر به چشم سرمربي تيم ملي بيايد و بيرانوند گلر يك كارلوس كي روش شد. شايد تقدير چنين بود كه تيره روزي هاي بيرانوند درست از همين روزها آغاز شود، درست در زماني‌كه او گلر يك پرسپوليس و تيم ملي شده بود، ناگهان حاشيه سازي را آغاز كرد. بيرانوند كه پيش از اين نيز در نفت حاشيه هاي عجيبي را ساخته بود به راه خود ادامه داد و هرگز تفاوت حضور در يك تيم پرهوادار و تيمي مثل نفت را درك نكرد.

شيخ ويسي در تبريز

پرسپوليس در حال حاضر اوضاع عجيبي دارد و شاهكار طارمي سبب شده تا از فصل نقل و انتقالات محروم شود. همين موضوع برخي بازيكنان را مجاب كرده تا با فشار هواداران در اين تيم بمانند و قراردادشان را تمديد كنند.اما بيرانوند در حساس‌ترين زمان ممكن زمزمه جدايي سر داده و از تلاش خود براي حضور در تراكتورسازي براي گذراندن دوران سربازي خبر داد. او پس از بازي مقابل سايپا اين تصميم را علني اعلام و عنوان كرد بايد به فكر خودش باشد نه پرسپوليس. شايعات ادامه داشت تا اينكه تراكتوري‌ها اعلام كردند به دليل آنكه پرسپوليس در دوران محروميت تراكتور قيد جذب مهدي كياني را زده است، اين تيم نيز علاقه اي به جذب بيرانوند ندارد. در اين باره ماجراهاي جالبي شنيده‌ايم؛ يكي از نزديكان بيرانوند در اين باره به «قانون» گفت: او به دنبال وصول مطالباتش بود و چه فرصتي بهتر از اينكه مديران را تحت فشار قرار دهد؟ بيرانوند هرگز فكر نمي‌كرد خبر جدايي‌اش با استقبال هواداران مواجه شود و همين موضوع سبب شد تا قيد ادامه دادن به اين شايعه را بزند.

جالب است بدانيد در اين باره شنيده ايم كه باشگاه تراكتورسازي توافقات خوبي با وحيد شيخ ويسي، گلر استقلال خوزستان انجام داده و به احتمال فراوان او در نيم فصل راهي تبريز خواهد شد. به اين ترتيب به نظر مي رسد حضور بيرانوند در تراكتور به طور كلي منتفي شده و ترفند او براي گرفتن مطالباتش بي فايده بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد

      ای کاش بره و ناز کردناشو ببره تو یه تیم بی طرفدار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج