۶۲۹۶۵۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

طلسم‌هایی که باید مقابل ونزوئلا بشکنیم

ایران فردا در هلند به مصاف ونزوئلا خواهد رفت.

ورزش سه: ایران فردا در هلند به مصاف ونزوئلا خواهد رفت. ونزوئلا کشوری در منطقه شمال آمریکای جنوبی که پایتخت آن کاراکاس است. تیم ملی این کشور در هفته آینده به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت و این اولین بار نیست که تیم ملی کشورمان با تیمی از آمریکای جنوبی دیدار می‌کند. به بهانه این مسابقه، رکوردها و طلسم های یوزان ایرانی را بررسی کرده‌ایم:

- ایران و کشورهای این منطقه ۱۵ بار با یکدیگر مصاف داشته اند که سهم ایران ۵ پیروزی و سهم آمریکایی ها ۴ پیروزی بوده است، ۴ دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده اند. حال شاگردان کی‌روش در شانزدهمین دیدار به دنبال رساندن شمار بردها به مساوی ها هستند.

- در پانزده دیدار قبلی ایران ۱۵ گل زده و ۱۷ گل دریافت کرده و حالا برای بهتر کردن تفاضل گل، یک پیروزی دو گله لازم است.

- نه ایران و نه آمریکای شمالی ها موفق به ۳ پیروزی پیاپی شده اند. حال ایران پس از غلبه بر شیلی باید ونزوئلا را شکست دهد تا با پیروزی بر حریف بعدی، به این مهم برسند.

- ایران با سرمربیان خارجی ۴ بار با تیم های آمریکای جنوبی دیدار داشته و به ۲ تساوی، ۱ پیروزی و یک شکست رسیده است. یک پیروزی مقابل ونزوئلا، خارجی های ایران را سربلند خواهد کرد.

- ایران هیچگاه موفق به زدن بیش از ۲ گل به کشورهای این قاره نشده است. بهترین پیروزی یوزها، برد ۲-۰ مقابل شیلی در سال ۱۳۹۳ است.

- ایران در سال ۸۰ یک بار ونزوئلا را با هدایت برانکو ایوانکوویچ شکست داد و حال شاگردان کی‌روش انگیزه زیادی دارند تا سرمربی پرتغالی تیم ملی را سربلند کنند.

- از سال ۸۰ به بعد، ایران در دیدارهای رودررو یک پیروزی بیشتر از کشورهای آمریکای جنوبی دارد و تفاضل گل ها نیز مساوی است، برای حفظ این روند ملی پوشان به کسب حداقل نتیجه نیازمندند.

- ایران در دیدارهای دوستانه یک بار آرژانتین را پیش از جام جهانی ۷۸ متوقف کرد و در سال ۹۳ شمسی نیز بر شیلی فائق گردید، حال برای تکمیل این نتایج به دنبال پیروزی مقابل ونزوئلا است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج