جاباما
۶۲۹۶۵۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اصغرخانی: شفر راه سختی در پیش دارد

پیشکسوت فوتبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی مقابل پاناما گفت: با شرایطی که استقلال در اوایل فصل برایش به وجود آمده، شفر راه سختی در پیش خواهد داشت.

خبرگزاری مهر: ایوب اصغرخانی در خصوص شرایط این روزهای استقلال اظهار کرد: تغییرات در تیم پرطرفدار پایتخت تا حدودی جواب داده، شفر توانست از لحاظ روحی و روانی، تیم را متحول کرده و از لحاظ فنی با توجه به زمان کوتاهی که در اختیارش داشت، شکل بازی استقلال را تغییر داد و توانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

وی ادامه داد: شاید اگر او چند هفته زودتر به استقلال می‌آمد، در دربی هم شکست نمی‌خورد اما حرفه‌ای‌گری سرمربی آلمانی تأثیرات خود را نشان داده و استقلال توانست در چند بازی اخیر خود، عملکرد نسبتاً خوبی داشته باشد.

اصغرخانی افزود: شفر در بدترین شرایط به استقلال آمد و روزهای سختی در پیش دارد و باید منتظر بمانیم، ببینیم که در هفته‌های آتی و با شروع نیم فصل دوم، چقدر توانسته برای استقلال مثبت و تأثیرگذار باشد.

پیشکسوت استقلال در خصوص دعوت هفت ملی‌پوش استقلال به تیم ملی و خط خوردن چهار نفر از آنها گفت: برای خط‌خورده‌ها، حضور در تمرینات کی‌روش بسیار مثبت بوده است. این موضوع را خودِ آنها هم تائید کرده‌اند و حالا مطمئن هستند اگر با انگیزه بیشتری در لیگ بازی کنند، در لیست کی‌روش خواهند بود و شاید اتفاقاتی رخ دهد که بتوانند به جام‌جهانی هم راه پیدا کنند؛ بنابراین نباید از خط‌خوردنشان ناراحت باشند بلکه باید تلاش بیشتری از خود به خرج دهند تا بتوانند در اردوهای بعدی هم به تیم ملی دعوت شوند.

وی درباره بازی تیم ملی ایران برابر پاناما تصریح کرد: بازی خوبی را تماشا کردیم؛ خصوصاً در نیمه دوم که پانامایی‌ها فشار زیادی بر روی دروازه ما آوردند و چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند؛ مطمئنم کی‌روش بابت این مسئله خوشحال است که پاناما فشار زیادی بر روی تیم ملی آورده و توانسته محک خوبی برای بازیکنان باشد.

اصغرخانی اظهار کرد: باید منتظر بمانیم تا بازی ونزوئلا را هم تماشا کنیم و تفکرات کی‌روش در این بازی را هم مشاهده کنیم؛ او یک سرمربی حرفه‌ای است و قطعاً می‌داند از این دو دیدار چه چیزی می‌خواهد.

پیشکسوت استقلال تأکید کرد: تا جام‌جهانی تنها ۶ ماه باقی مانده و باید همه دست به دست هم دهیم، تلاش و از تیم ملی حمایت کنیم تا حضوری موفق در جام‌جهانی داشته باشیم. بازی‌های تدارکاتی خوب، با تیم‌های قدرتمند اروپایی می‌تواند بازیکنان ما را آب‌دیده‌تر کرده تا حضوری موفق در جام‌جهانی داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه این مسائل منوط به این است که مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال با حمایت‌های بی‌دریغ خود و تزریق آرامش به سرمربی و بازیکنان، راه موفقیت تیم ملی در جام‌جهانی را هم باز کنند تا شاهد بازی‌ها و نتایج خوب از تیم ملی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج