۶۲۹۶۶۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

یوسف کرمی: نقش خودم را بازی کردم

روزنامه خراسان: محمدامین شرکت اول - این روزها یکی دیگر از ورزشکاران با بازی در فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» پا به عرصه بازیگری گذاشته، فیلمی که با گذشت حدود پنج هفته از اکرانش رقم یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان را رد کرده و به یکی از آثار پرفروش در رده مخاطب کودک و نوجوان سینمای کشور تبدیل شده است.

روزنامه خراسان: محمدامین شرکت اول - این روزها یکی دیگر از ورزشکاران با بازی در فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» پا به عرصه بازیگری گذاشته، فیلمی که با گذشت حدود پنج هفته از اکرانش رقم یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان را رد کرده و به یکی از آثار پرفروش در رده مخاطب کودک و نوجوان سینمای کشور تبدیل شده است. یوسف کرمی که در کارنامه ورزشی خود مدال های رنگارنگی از مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک جمع کرده، حالا برای کسب تجربه ای جدید، بازیگری را انتخاب کرده است. به همین مناسبت گفت وگویی با این ملی پوش سابق تیم تکواندوی کشورمان انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

چه شد که سراغ حرفه بازیگری آمدید؟

من سراغ این حرفه نیامدم و اتفاقا بازیگری بود که به سراغ من آمد. آقای قناعت (کارگردان) و عده ای دیگر از دوستان ایشان به من لطف داشتند و برای بازی در این فیلم به من پیشنهاد دادند. من هم به دلیل وجود جنبه ترویج ورزش های رزمی برای کودکان در این فیلم و این که قرار بود به جای خودم، یعنی یوسف کرمی بازی کنم، قبول کردم. در واقع بازیگری خاصی نبود و این برای من خوب بود، چرا که دوست داشتم خودم باشم. اگر بخواهم نقش بازی کنم، شخصیت و وجهه یوسف کرمی را هم خراب خواهم کرد.

قبل از آن هم پیشنهادی برای بازی داشتید؟

قبل از آن چند موردی پیشنهاد کار داشتم ولی وقتی آن ها را بررسی کردم، متوجه شدم باید نقش بازی کنم و این کار برای من سخت بود به همین دلیل قبول نکردم.

بازیگری را چطور دیدید؟ آیا باز هم آن را ادامه می دهید؟

کار سختی است و خیلی صبر و حوصله می خواهد. من در حین کار افرادی را می دیدم که تمام این مشکلات را پذیرفته بودند و راحت کار خودشان را انجام می دادند. اگر من زمانی بخواهم چنین راهی را ادامه دهم طبیعتا باید این صبر و حوصله را به دست آورم و به گونه ای باشم که گذشته یوسف کرمی را خراب نکند. اگر باز هم قرار باشد نقش خودم را بازی کنم، حتما بازی خواهم کرد ولی نقش بازی کردن را نمی خواهم انجام دهم.

پس به پیشنهادهای دیگر هم فکر خواهید کرد؟

اولویت اول من ورزش و به خصوص تکواندو است، ولی برای بازی در فیلم های دیگر کاملا بستگی دارد به فیلم نامه و این که بتوانم از پس آن بربیایم. اگر کار سختی پیشنهاد شود قطعا آن را نخواهم پذیرفت.

شما در اثر دیگری به نام «سراب» هم بازی کرده اید، در خصوص آن کار هم برایمان بگویید.

بازی من در «سراب» به قبل از فیلم «قهرمانان کوچک» برمی گردد. در آن اثر هم من نقش خودم را بازی کردم. «سراب» یک درام ورزشی است که آقا سعید چاری آن را ساخته و این طور که شنیده ام برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده شده و قرار است از بهمن ماه وارد شبکه نمایش خانگی شود.

قبل از ورود شما به این عرصه هم ورزشکاران زیادی بوده اند که تجربه بازیگری داشته اند، نظر شما در این خصوص، قبل و بعد از ورود به بازیگری چیست؟

من در اوایل مخالف این کار بودم ولی در این بین موارد نقضی هم وجود داشتند. برای مثال پژمان جمشیدی یکی از موارد موفق در این زمینه بود و در مواردی کارش فراتر از مهارتش در ورزش بود و من هم از بازی او لذت می بردم. ولی به هر حال برخی دوستان که نمی خواهم اسمشان را ذکر کنم، با ورودشان به این کار نه تنها نتوانستند موفقیتی کسب کنند، بلکه حتی جایگاه خودشان در ورزش را هم متزلزل کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج