۶۲۹۶۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

متلک به قلعه نویی: از علی چه خبر؟!

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه این باشگاه تهرانی ۶۸ سال قدمت دارد اما داشتن کمپی با امکانات ناچیز شایسته این تیم پرطرفدار نیست، گفت: استقلال زندگی و خانه من است اما پرسپولیس را هم دوست دارم زیرا مایه افتخار فوتبال ایران است.

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه این باشگاه تهرانی ۶۸ سال قدمت دارد اما داشتن کمپی با امکانات ناچیز شایسته این تیم پرطرفدار نیست، گفت: استقلال زندگی و خانه من است اما پرسپولیس را هم دوست دارم زیرا مایه افتخار فوتبال ایران است.

امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین عصر امروز سه‌شنبه استقلال در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد، داماش هم یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است که از مربی باهوشی به نام افشین ناظمی سود می‌برد.

وی افزود: ما بازی‌های این تیم را آنالیز کردیم. آنها تیمی با برنامه هستند و در دیدارهای اخیر خود روی اشتباهات فردی نتیجه نگرفته‌اند. باید عنوان کنم بازی در رشت برای ما خیلی سخت است ولی روز به روز هماهنگ‌تر می‌شویم و امیدوارم با رسیدن مصدومان تیم به شرایط بهتری برسیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص بازی روی چمن مصنوعی نیز اظهار داشت: این هم از بدشانسی ما است که قبل از بازی در لیگ قهرمانان آسیا باید روی چمن مصنوعی بازی کنیم. کاش قبل از دیدار با بوریرام در یک شهر دیگر یا چمن طبیعی بازی می‌کردیم ولی بهرحال باید بازی کرد.

وی درباره آخرین وضعیت آندرانیک تیموریان و حضور او در دیدار با داماش گیلان تاکید کرد: آندو مصدوم است و به احتمال ۹۹ درصد هم به این بازی نمی‌رسد. سه بازیکن دیگر هم که مصدوم بودند و نمی‌توانیم از آنها بهره بگیریم.

قلعه‌نویی در ادامه در گفتگو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی در خصوص اینکه چرا در هر تیمی عملکرد موفقیت‌ آمیزی داشته است، تصریح کرد: اول خدا و پس از آن اهل بیت به من کمک کردند. من عاشق کارم هستم. ما یک گروه هستیم و روزی ۷-۸ ساعت کار می‌کنیم تا موفق شویم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود تنها با ستاره‌ها موفق بوده، عنوان کرد: زمانیکه به استقلال آمدم، ۱۳ ستاره این تیم جدا شده بودند و با بازیکنان جوانی مانند انصافی، صادقی، قربانی و سیدعباسی کار کردم. در مس کرمان، استقلال اهواز و تراکتورسازی هم همین شرایط را داشتم. ما در هر بازی بحث مربیگری را داریم که خدا نکند، اشتباه کنم چرا که یک عده کارشناس همیشه بعد از بازی ما را مورد انتقاد قرار می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا در زمان بازیگری فکر می‌کرد روزی مربی شود؟، تاکید کرد: آن زمان هم به مربیگری فکر می‌کردم و قسم می‌خورم دوست داشتم مربی خوبی شوم. هنوز هم برنامه‌های تمرینی استانکو و کریستوف دام را در منزل دارم.

وی در خصوص آرزوی دوران کودکی خود خاطرنشان کرد: آن موقع آرزویی نداشتیم و تنها دنبال توپ پلاستیکی می‌دویدم. نه دوست داشتم دکتر شوم نه خلبان زیرا می‌دانستم از پس این کارها برنمی‌آیم.

اگر روزی برای هدایت پرسپولیس پیشنهادی ۱۰ میلیارد تومانی دریافت کنید، آن را می‌پذیرید؟، قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش گفت: من در کمپ استقلال و مقابل هواداران این تیم می‌گویم، استقلال زندگی و خانه من است اما پرسپولیس را هم دوست دارم زیرا مایه افتخار فوتبال ایران است.

وی با طرح این پرسش که استقلال ۶۸ سال قدمت دارد اما آیا این کمپ با این امکانات ناچیز شایسته چنین تیمی است؟، اظهار داشت: روزی که خدمت آقای هاشمی رفسنجانی رسیدیم، ابتدا به ایشان گفتم مردم گرسنه‌اند و باید فکری به حال آنها کرد و در پایان راجع به ورزش با ایشان صحبت کردم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد آرزوی آینده‌اش گفت: آرامش، امنیت و عدم مشکل مالی مردم ایران آرزوی من است، کشور ایران آنقدر پولدار است که مردم آن می‌توانند بهتر از سوئیس و خیلی از کشورهای اروپایی زندگی کنند.

آیا دوست دارید امروز سرمربی تیم ملی باشید؟ وی در پاسخ به این پرسش خاطرنشان کرد: خدا گواه است تنها به استقلال و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه از آن "علی" معروف چه خبر؟، خندید و گفت: ایشان فعلا در کانادا هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن71

      ها ایندفعه رفته کانادا کدوم تیم را بدبخت کنه؟؟؟؟؟
      امیر قلعه نوعی مافیای فوتبال ایران

    • فرشته

      اين گفت و گو رو علي ضيا انجام داده..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج