۶۲۹۷۱۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

واکنش ها به نمایش خصوصی «لیگ عدالت»

دنیای تصویر: نمایش‌های خصوصی «لیگ عدالت» آغاز و اولین واکنش‌ها به این فیلم در اینترنت منتشر شده است.

دنیای تصویر: نمایش‌های خصوصی «لیگ عدالت» آغاز و اولین واکنش‌ها به این فیلم در اینترنت منتشر شده است. طبق واکنش‌ها به نظر می‌آید در کل با فیلمی راضی کننده طرف باشیم هرچند طبق نظرات، روایت اثر دچار مشکل است و با شرور جذابی هم طرف نیستیم اما نکته‌ای که شاید همه به آن اذعان کرده‌اند شیمی جذاب بین قهرمان‌ها است که توانسته مشکلات اثر را بپوشاند. در زیر تعدادی از این واکنش‌ها را مرور می‌کنیم.

گرمین روسیر:«"جاستیس لیگ" خوب است. از نظر روایت درهم ریخته است، شرورش عالی نیست اما قهرمان‌هاعالی هستند. فیلم بامزه است و شخصیت‌ها در کنار هم خیلی خوب کار می‌کنند عاشقش نشدم اما قطعا هیجان زده‌ام که ببینم در آینده باهاش چه می‌کنند.»

شان گربر:«"جاستیس لیگ" بلاک باستر بامزه‌ای است. به اندازه‌ای سرگرم کننده هست که بتواند بر مشکلاتش غلبه کند. همکاری تیمی کارآمد از آب درآمده. فیلم چیزی بیشتر از صرف چند لحظه‌ی ابر قهرمانی است و در کل ارزش دیدن روی صفحه ی بزرگ را دارد. شاید چیزی که خیلی‌ها امیدوارند نباشد اما قطعا چیزی که خیلی‌ها می‌ترسیدند باشد نیست.»

نیت بریل:« "جاستیس لیگ" همان جمع شدن تیم دی سی‌ای است که دلتان می‌خواهد. از اول تا آخرش به من خوش گذشت. وسعت بخشیدن به جهان دس سی طرفداران را دیوانه خواهد کرد. همین طور سوپرمن.»

براندن دیویس:« خوب:"جاستیس لیگ" فیلم مورد علاقه‌ی من در جهان سینمایی دی سی است. باعث می‌شود از قهرمان‌هایش خوشت بیاید و بخواهی دوباره جمع شدن تیم را ببینی. نکته‌ی بد: "جاستیس لیگ" در گفتن قصه‌اش عجله دارد. شرورش سطحی و فراموش شدنی است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج